تولید محتوای بازی و سرگرمی

راهکارهایی واقعی برای تولید محتوای بازی و سرگرمی

اهمیت تولید محتوا بر هیچ کسی پوشیده نیست. با تولید محتوای اصولی و درستی می توانید بازدیدکنندگان بیشتری به وب سایت خودتان بکشانید و از این طریق افزایش مشتری داشته باشید. اگر کسب و کار شما در زمینه بازی و سرگرمی است، باید این نکته رو توجه داشته باشید که مخاطب شما احتمال بیشتری دارد در فضاهای آنلاین حضور داشته باشد و با تولید محتوای بازی و سرگرمی می توانید بیشتر در معرض دید مخاطبتان باشید.

تولید محتوا باعث می شود که سئوی سایت شما بهینه شود و در موتورهای جست و جو رتبه بالاتری به خودتان اختصاص دهید. همچنین با تولید محتوای بازی و سرگرمی به سوالات مخاطبان جواب می دهید و در ذهن آنها ثبت می شوید.

اگر قصد تولید محتوای بازی و سرگرمی دارید  به نکات زیر توجه کنید:

تولید محتوای بازی و سرگرمی

نکات تولید محتوای بازی و سرگرمی

  1. بازار هدف محتوای بازی و سرگرمی را بشناسید

 

اشتباه متداولی که اکثر افراد در تولید محتوای بازی و سرگرمی مرتکب میشوند این است که گمان می کنند فقط بچه ها از بازی ها استفاده می کند. باید این نکته را در نظر داشته باشید که بازی و سرگرمی فقط برای نوجوانان نیست. در واقع ، به طور متوسط ​​پخش کننده افرادی بین 13 تا 30 سال بیشترین مخاطب این موضوع هستند. این بدان معنی است که بسیاری از طرفداران به بازی مثل یک سرگرمی برخورد نمی کنند بلکه به عنوان یک سبک زندگی رفتار می کنند.

اشتباه متداول دیگری که در تولید محتوای بازی و سرگرمی وجود دارد این است که گمان می کنند “بازیکنان تقریباً همیشه مرد هستند.” تجزیه مخاطب در این اطلاعات جمعیتی تقریباً به طور مساوی بین مردان و زنان تقسیم شده است (به ترتیب 55 و 45 درصد). در حقیقت ، زنان بالای 18 سال به طور قابل توجهی بیشتر از جمعیت 17 ساله از بازی ها استفاده می کنند.

اگر از اشتباه دیگری در تولید محتوای بازی و سرگرمی بخواهیم بگوییم این موضوع است:”همه کسانی که بازی می کنند جلوی تلویزیون نشسته اند.”

همه گیمرهای افراد ثروتمندی نیستند که در خانه با Xbox یا PlayStation خود بازی می کنند. گیمرهای دیگری که اغلب اوقات با گوشی خودشان بازی می کنند، بخش قابل توجهی از بازار را تشکیل می دهند ، 36 درصد از گیمرها از گوشی برای بازی استفاده می کنند. به عبارت دیگر، افراد برای زمان استراحت یا وقتی در مترو نشسته اند، سرشان را با بازی گرم می کنند.

تولید محتوای بازی و سرگرمی

  1. از تولید محتوای بازی و سرگرمی مناسب استفاده کنید

 

بعد از اینکه جامعه بازار هدف را شناختید، حالا باید برای این جامعه شروع به تولید محتوای بازی و سرگرمی کنید. با وجود اختلاف در بسیاری از مشخصات طرفداران بازی های ویدیویی، این مخاطب چند نکته مشترک دارد. اول ، آنها همیشه به دنبال شکل های جدید سرگرمی و پیشرفت های تکنولوژیکی هستند. این موضوع باعث می شود آنها مایل باشند در مورد تکنلوژی بدانند و به اجرا بگذارند.

همچنین قدرت خرید و تمایل به صرف هزینه در این جمعیت بسیار زیاد است. با توجه به اینکه یک گیمر متوسط ​​30 ساله است و دارای درآمد ثابت است، مقدار قابل توجهی پول نقد برای خرج کردن دارد. همین که بیشترشان اسباب و وسایل بازی گرانقیمتی تهیه می کنند نشان از اهمیت این موضوع دارد.

این موارد اثبات می کند که باید برای طرفداران بازی های ویدیویی، تولید محتوای بازی و سرگرمی داشته باشید و در استراتژی بازاریابی خودتان بگنجانید.

 

  1. ارسال منظم و مداوم تولید محتوای بازی و سرگرمی

در آخر، به یاد داشته باشید که محتوا در صنعت بازی به سرعت پیش می رود. بازی ها، روندها و الگوهای رفتاری جدید با سرعت بیشتری از آنچه می توانیم ثبت کنیم ، می آیند و می روند. این یعنی باید در تولید محتوای خود سریع و حساس باشید. اصلا وقت را تلف نکنید و تا این بازی هنوز محبوب است، تولید محتوای مخصوص به آن را داشته باشید، وگرنه محتوای شما بیات می شود.

 

برای پر کردن تقویم محتوای بازاریابی بازی های ویدیویی ، پست های زیر را در نظر بگیرید:

  • اطلاعیه های رویداد زنده (جریان ها ، ورزشها)
  • محتوای تولید شده توسط کاربر
  • نظرات منتشر شده در مورد بازی
  • تریلرها و فیلم های بازی های آینده
  • به روزرسانی های داخل بازی و رفع اشکال ها
  • سوالاتی که جامعه هدف شما دارد

تولید محتوای بازی و سرگرمی

استفاده از شبکه های اجتماعی

همانطور که در بالا هم گفتیم، مخاطب شما آنلاین و به روز است. این موضوع باعث می شود که شما به فکر شبکه های اجتماعی پر مخاطب باشید. سعی کنید در اینستاگرام و توییتر فعال باشید و تولید محتوای مناسب این شبکه های اجتماعی را داشته باشید. با این موضوع محتوای شما بیشتر در معرض دیده شدن قرار می گیرد و به اشتراک گذاشته می شود. از انواع مختلف محتوا استفاده کنید. متن، ویدیو و اینفوگرافیک از محتواهای مورد علاقه جامعه مخاطب شماست.

نظرات کاربران