تولید محتوا لوازم خانگی

تولید محتوا لوازم خانگی و نکات آن

بازاریابی تولید محتوا سالهاست به عنوان یک سبک بازاریابی موثر و موفق شناخته شده است. البته تولید محتوا لوازم خانگی شاید کمی دشوار باشد. اما اصلا نیاز نیست نگران باشید زیرا ما در این مطلب قصد داریم به بیان نکات و استراتژی هایی بپردازیم که در تولید محتوا لوازم خانگی بسیار مهم و موثر است.

تحلیل و درک رفتار مصرف کننده

در واقع درک رفتار مصرف کننده در تولید محتوا لوازم خانگی کمی دشوار است. آنچه شما باید انجام دهید تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده با کمک موارد زیر است:

جمعیتی

مردم نگاری

روانشناسی

جغرافیایی

در واقع شما باید بدانید جمعیت هدفی که قصد دارید محصول مورد نظر خود را به آنها بفروشید چه کسانی هستند؟ زنان؟ مردان؟ این جمعیت هدف در چه بازه ی سنی قرار دارند؟ از نظر روانشناسی چطور می توان آنها را به خرید ترغیب کرد؟ این جمعیت هدف در کجا بیشتر حضور دارند؟

"<yoastmark

ارائه خدمات پس از فروش قوی

در تولید محتوا لوازم خانگی می توانید بر ارائه خدمات پس از فروش قوی شرکتی که با آن مشغول همکاری هستید، تمرکز کنید. شرکت باید به طور عمده بر روی ارائه خدمات پس از فروش به مشتری خود متمرکز باشد. آن ها باید تمام سوالاتی را که در ذهن مشتری وجود دارد پاسخ دهند. مشتری قصد دارد کالایی را برای مدت طولانی خریداری کند و بر این اساس هزینه زیادی را پرداخت خواهد کرد در نتیجه باید با پاسخگویی قبل از خرید و تعهد بعد از خرید اقدام به جلب اعتماد او کند. این ویژگی می تواند یکی از موضوعات محوری در تولید محتوا  باشد.

برند سازی

اگر قصد دارید تولید محتوا لوازم خانگی را در حوزه ی برندهای مشهور انجام دهید کار شما آسان تر است. شما می توانید به راحتی بر نقاط قوت یک برند مشهور و قابل اعتماد تاکید کنید. اما اگر موضوع شما در مورد یک برند تازه کار و گمنام است بهتر است برای تولید محتوا به سراغ تاکید بر رضایت مشتریانی که تاکنون داشته اید بروید. انتشار نقد و نظرات مشتریان یا ویدئوهای نقد و بررسی می تواند یک روش خوب در تولید محتوا و برند سازی باشد.

ایجاد انگیزه

اگر در تولید محتوا لوازم خانگی ایجاد انگیزه را مبنا قرار دهید، موفق خواهید شد یک محتوای تاثیرگذار ایجاد کنید. در واقع شما باید در محتوای خود اشاره کنید چرا مخاطب به این وسیله نیاز دارد؟ این وسیله به چه صورت زندگی را برای او آسان تر می کند؟ و یا حتی می توانید بر ایجاد نیاز در او تمرکز کنید، به این صورت که به نحوی وسیله مورد نظر را توصیف و تبلیغ کنید که مخاطب در خود احساس یک نیاز جدید کند.

قالب تولید محتوا لوازم خانگی

این روزها تولید محتوا در قالب تصویری، طرفداران بسیار دارد و شما می توانید محصولات خود را در یک قالب ویدیوئی معرفی کنید اما باید دقت کنید مخاطب شما چه کسی است. در تولید محتوا لوازم خانگی مخاطب معمولا خانم ها هستند زیرا بیشتر با لوازم منزل در ارتباط اند، رعایت نکات زیر می تواند برای شما مفید باشد.

1.بر حل مشکل زنان در خانه تمرکز کنید.

2.از کلیشه های جنسیتی دوری کنید.

3.احساسات مخاطب را درگیر کنید.

4.جزئیات کاربردی محصول خود را معرفی کنید.

5.سعی کنید برای تاثیرگذاری بیشتر ویدیو شما درون مایه طنز داشته باشد.

کانال های مختلف بازاریابی در تولید محتوا لوازم خانگی

برای انتشار تولید محتوا لوازم خانگی و جذب مخاطب از این طریق شما کانال های متنوعی را در اختیار دارید، از سایت و وبلاگ گرفته تا شبکه های اجتماعی و یوتیوب، اما هر یک از این کانال ها روش های مخصوص خود را برای تبلیغ و جذب مخاطب دارند.

نمایش تبلیغات در وب سایت های طبقه بندی شده

PPC (تبلیغات پولی گوگل)

بازاریابی تأثیرگذار یوتیوب

مشارکت با همکاران

بهینه سازی موتور جستجو (سئو سایت)

بازاریابی سنتی

تبلیغات تلوزیونی

بازاریابی تلفنی و پیامکی

بازاریابی ایمیلی

انتشار پوستر و بروشور

تبلیغ و توزیع خانه به خانه

حضور در نمایشگاه های مختلف

تولید محتوا لوازم خانگی و تبلیغات دهان به دهان

در تولید محتوای لوازم خانگی مهم است که شما بتوانید صادقانه برای جلب اعتماد مخاطب تلاش کنید. یکی از موثرترین نوع بازاریابی و تبلیغات بازاریابی دهان به دهان است. در واقع بیش از نیمی از موفقیت شما در گرو جلب اعتماد مصرف کننده است. پس از جلب اعتماد مصرف کننده او شما را به دوستان خود و دوستانش معرفی می کند و به همین سرعت شما موفق به جذب تعداد کثیری از مشتریان خواهید شد. در نتیجه در تولید محتوای لوازم خانگی باید به گونه ای عمل کنید که قابل به اشتراک گذاری باشید.

احداث یک فروشگاه حضوری

همانطور که گفتیم بازاریابی تولید محتوا سالهاست به عنوان یک سبک بازاریابی موثر و موفق شناخته شده است اما شما می توانید با احداث یک فروشگاه حضوری در کنار تولید محتوا لوازم خانگی در فضای مجازی فروش خود را چندین برابر کنید. در واقع در فروش لوازم خانگی افراد تمایل دارند محصول را از نزدیک دیده و لمس کنند و به طور کلی داشتن یک فروشگاه حضوری باعث جلب اعتماد بیشتر مشتری خواهد شد و این اعتماد در فروش اینترنتی شما نیز بازتاب خواهد داشت.

مقالات مرتبط:

هزینه تولید محتوا متنی به چه چیز هایی بستگی دارد؟

چرا نباید از محتوای کپی شده استفاده کنیم

نظرات کاربران