بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ

چطور بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنیم

بعد از اینکه کسب و کار خود درا راه انداختید، باید به فکر انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ باشید. بسیاری از شرکت ها به دلیل سختی انتخاب، روزهای زیادی سردر گم می مانند و درحالیکه باید هرچه سیع تر برای روند رشد کسب و کارتان به یک شرکت دیجیتال مارکتینگ اعتماد کنید و برای رسیدن به موفقیت تلاش کنید. خیلی از کسب و کارها گمان می کنند که خودشان از پس تمام زیر و بم دیجیتال مارکتینگ بر می آیند و بعد از مدتی وقتی از رقابت عقب می مانند متوجه اشتباهشان می شوند.

انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ، انتخاب راحتی نیست، به خصوص اگر در این زمینه بی تجربه باشید. برای اطمینان از انتخاب شرکت دیجیتال مارکتینگی مناسب خود ، این هفت مرحله را دنبال کنید

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ

انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در 7 مرحله

  1. نیازهای بازاریابی کسب و کار خود را تعیین کنید

هنگامی که جستجوی بهترین شرکتهای بازاریابی دیجیتال را شروع می کنید ، باید سواالاتی را آماده کنید و از خود بپرسید ، از جمله اینکه من می خواهم با یک شرکت دیجیتال مارکتینگ چه چیزی را بدست آورم و برای رسیدن به این هدف چقدر می خواهم هزینه کنم؟ درک دقیق خواسته تان، به شما کمک می کند نیازتان را دقیقا برآورد کنید و محدود کنید، نه اینکه وقت و منابع ارزشمند خود را هدر دهید.

 

هنگامی که نیازهای کسب و کار خود را تعیین کردید – چه این نیاز باعث افزایش حضور شما در فضای آنلاین می شود و چه طراحی مجدد دیجیتال برندینگ شما – آماده اید که به طور فعال جستجوی بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ را برای شروع ، دنبال کنید.

 

  1. نمایندگی ای را پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده می کند

ممکن است فکر کنید “چگونه شرکت یجیتال مارکتینگ برای خود انتخاب کنم؟” در مرحله اول ، بسته های ارائه شده توسط یک شرکت را ارزیابی کنید – آیا بسته های این شرکت با هدف کسب و کارتان، مطابقت دارند؟ این موضوع سوال مهمی است که باید به آن فکر کنید ، کما اینکه استراتژی بازاریابی این شرکت دیجیتال مارکتینگ همان چیزی نباشد که شما بدنبال آن می گردید.

علاوه بر این، هزینه هم عاملی است که باید در نظر گرفته شود. به یاد داشته باشید. حواستان باشد که هزینه دریافتی هر شرکت دیجیتال مارکتینگ کاملا متناسب با کیفیت مورد نظرتان باشد. صرفا به دلیل هزینه پایین قصد مشتری شدن نداشته باشید.

 

  1. در مورد شرکت دیجیتال مارکتینگ مورد نظر تحقیق کنید

قبل از اینکه روند کار را پیش بگیرید، ضروری است که تحقیقات کاملی در زمینه شرکت های دیجیتال مارکتینگ که بررسی کرده اید انجام دهید. آیا واقعا چیزی را که تبلیغ می کنند انجام می دهند؟ راه اصلی دیدن نمونه کارهای این شرکت است.

به عنوان مثال ، اگر قصد استخدام بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ برای انجام بازاریابی محتوا را دارید، وبلاگ خودشان را چک کنید. چطور مدیریتش می کنند؟ پست ها چه کیفیتی دارند؟ منظم هستند یا نه؟ در چه حد برای سئوی سایت خودشان موفق عمل کرده اند ؟ خدمات سئو ی این شرکت شامل چه مواردی است؟

علاوه بر این ، یک راه عالی دیگر برای شناخت بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ، از طریق بازاریابی دهان به دهان است. از نتیجه دوست و آشناها بپرسید، در لینکیدن تجربه افراد را جست و جو کنید و دنبال نمونه های موفق بگردید.

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ

  1. سوالات درستی از شرکت دیجیتال مارکتینگ مورد نظرتان بپرسید

ممکن است فکر کنید ، چه چیزی باید از یک شرکت دیجیتال مارکتینگ بپرسید؟ شما احتمالاً صد و یک سوال متفاوت در ذهنتان دارید ولی سعی کنید سوالات درست و هدف داری بپرسید.

 

در اینجا پنج سوال اصلی وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا پتانسیل این شرکت دیجیتال مارکتینگ را بسنجید:

        – آیا می توانم چند نمونه از کمپین تبلیغاتی شما را ببینم؟

از این شرکت چند نمونه کار موفقشان را بخواهید تا ببینید نرخ تعامل و نرخ پرش این سایتها به چه منوال است؟

 

        – چه کسی در حال تکمیل کار است؟

در مورد تخصص افراد تیم می توانید سوالاتی بپرسید.

 

        – به طور متوسط ​​چه مدت مشتری را نگه دارید؟

به طور خلاصه: هر چه طولانی تر ، بهتر است.

 

        – چه نتیجه ای را می توانید به من تضمین دهید؟

به خاطر داشته باشید که اگر شما در یک کسب و کار نسبتاً پر رقابت فعالیت می کنید ، یک شرکت دیجیتال مارکتینگ نباید قول خیلی اغراق آمیزی به شما بدهد؟

 

        – نتایج و بازگشت سرمایه یا ROI را چطور اندازه گیری می کنید؟

اطمینان حاصل کنید که نحوه اندازه گیری نتایج و همچنین بازگشت سرمایه (ROI) مشخص است.

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ

  1. ارسال “درخواست فرم” به شکرت دیجیتال مارکتینگ مورد نظر

هنگامی که مجموعه ای از شرکت های دیجیتال مارکتینگ را که از ادامه کارشان راضی هستید در نظر گرفتید ، برای ابراز علاقه خود با این شرکت ها در تماس باشید.

 

مرحله بعدی ارسال “درخواست فرم” به چند شرکت منتخب شما است تا به تصمیم شما برای انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ کمک کند. با توجه به اطلاعات فرم می توانید تصمیم بهتری برای انتخاب بگیرید.

 

  1. نمونه کار بخواهید و بررسی کنید

اگر از خواندن توصیفات و نظرات خسته شده اید و دوست دارید ببینید آژانس دیجیتال مارکتینگ چه نتیجه ای می تواند برای شما به دست آورد، از آنها بخواهید که یک نمونه کار برای شما ارسال کنند. این موضوع به شما اجازه می دهد درک بهتری از نوع کار این شرکت داشته باشید. بر اساس کلماتی که در ذهنتان دارید از شرکت مورد نظرتان بخواهید یک تولید محتوای متنی داشته باشند و شما کیفیت را بر اساس نمونه کار تحلیل کنید.

 

  1. یک جلسه با شرکت دیجیتال مارکتینگ مورد نظر برگزار کنید

اگر تمام مراحل بالا را طی کردید ، وقت آن است که جلسه ای با آژانس دیجیتال مارکتینگ مورد نظرتان برگزار کنید. داشتن یک ملاقات روش خوبی برای شناختن تیم است و فرصتی است تا قبل از عقد هرگونه قرارداد با تیم ، مشکلات را برطرف کنید.

 

در اینجاست که هرگونه برخورد شخصیتی مشهود است. در طی این قرار ملاقات با ویژگی های شخصیتی و تیمی شرکت مورد نظرتان آشنا می شوید و با خیال راحت تری می توانید اعتماد کنید.

 

 

شرکت دیجیتال مارکتینگ بیزون در خدمت شماست تا با ارائه نمونه کار مختص با کسب و کارتان، به شما در انتخاب بهترین محل برای دیجیتال مارکتینگ کسب و کارتان یاری کند. تیم بیزون متشکل از یک تیم حرفه ای برای کمک به رشد کسب و کارتان در خدمت شماست. کافیست با ما تماس بگیرید.

 

نظرات کاربران