بازاریابی محتوا

9 دلیلی که کسب و کار کوچک شما به بازاریابی محتوا نیاز دارد

هنگام ساختن وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی ، به محتوا نیاز دارید – جایی که بازاریابی محتوا وجودش اساسی است. بازاریابی محتوا از سالها پیش ، به دلیل وجود همین وب سایت و رسانه های اجتماعی اصلی ترین استراتژی بازاریابی کسب و کارها ها بوده است.

شما به عنوان یک کسب و کار کوچک، با موج بزرگی در فضای آنلاین رقابت می کنید، مخصوصاً اکنون که افراد بیشتری از گزینه های  تبلیغاتی استفاده می کنند. شما باید بفهمید که چگونه می توانید سری بین سرها درآورید و جلوی چشم مخاطبتان ظاهر شوید. یکی از بهترین (و ارزانترین) روشهای انجام این کار استفاده از بازاریابی محتوا است.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا به سادگی ایجاد و توزیع اطلاعات ارزشمند و مرتبط با مخاطبان بازار هدف شما است. می توانید آن را از طریق شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها ، فیلم ها ، کتابهای الکترونیکی و سایر ابزارهای قابل بارگیری توزیع کنید.

هدف نهایی بازاریابی محتوا جذب مخاطب و تبدیل او به مشتری است. بهترین راه برای انجام این کار، ارائه محتوای با کیفیت و اطلاعات مفید است، نه فقط تبلیغات آشکار. مصرف کنندگان به جای وقفه ناخواسته، شما را به عنوان کسی که اطلاعات مفیدی ارائه می دهد می شناسند. مطلب بازاریابی فروشگاه اینترنتی را بخوانید.

 

آیا واقعاً به بازاریابی محتوا نیاز دارم؟

پاسخ کوتاه – بله. پاسخ طولانی – بازاریابی محتوا می تواند به رشد و پیشرفت کسب و کار شما و جذب افراد بیشتر کمک کند ، بنابراین باید سنگ بنای استراتژی بازاریابی شما باشد. اگر هنوز متقاعد نشده اید ، این 9دلیل را که کسب و کار کوچک شما به بازاریابی محتوا نیاز دارد را بررسی کنید.

 

  1. بازاریابی محتوا آگاهی از برند را افزایش می دهد

هنگامی که به طور مداوم محتوای جدید و تازه ارائه می دهید، فرصت های زیادی برای مشاهده نام شرکت خود برای مخاطبان هدف خود ایجاد خواهید کرد. در نهایت، نام شما برای آنها آشنا خواهد شد، بنابراین کسب  و کار شما در هنگام آماده شدن برای خرید در بالاترین نقطه ذهن آنها خواهد بود.

 

  1. بازاریابی محتوا هویت برند شما را نشان می دهد

شرکت شما دارای مارک و لحن منحصر به فردی است. بازاریابی محتوا به شما امکان می دهد که این لحن را با مخاطبان هدف خود به اشتراک بگذارید. خریداران عموما می خواهند از شما خرید کنند نه فقط به این دلیل که می دانند چه محصولی دارید زیرا بیشتر به این دلیل که می دانند شما کی هستید.

 

  1. مصرف کنندگان شما را به عنوان یک متخصص مشاهده خواهند کرد

اگر مرتباً اطلاعاتی را که به مخاطبان هدف شما کمک می کند به اشتراک می گذارید ، به عنوان یک متخصص حوزه خودتان شناخته می شوید. مصرف کنندگان متوجه خواهند شد که شما اطلاعات ارزشمند و مفید را به صورت رایگان به اشتراک می گذارید ، بنابراین شما را قابل اعتماد می دانند و می خواهند با شما وارد معامله شوند.

 

  1. می توانید به سوالاتی قبل از بروز آنها پاسخ دهید

وقتی کسی مجبور است پول خرج کند، اغلب دو دل می شود. آنها ممکن است سوالات زیادی داشته باشند و نمی دانند چه کسی را بپرسند یا فقط نمی خواهند وقت خود را صرف پرسیدن کنند. می توانید با پاسخ دادن به سوالات رایج در وب سایت خود به رفع ابهام مشتری کمک کنید. شما می توانید نگرانی های مصرف کنندگان را برطرف کرده و برخی موانع را از قبل برای آنها برطرف کنید. وقتی آنها آماده خرید باشند، احتمال خرید از شما بیشتر است زیرا بدون اینکه وقتشان را تلف کنید به آنها کمک کردید.

 

  1. شما همیشه مطالب جدیدی در وب سایت خود خواهید داشت

اکثر مصرف کنندگان قبل از اینکه با شما تماس بگیرند یا به دیدن شما بیایند ، شما را در گوگل جستجو می کنند و احتمالاً چندین بار از وب سایت یا صفحات رسانه های اجتماعی شما بازدید می کنند. مسلما تصویر خوبی ارائه نمی دهید که اگر هر بار این مخاطب صفحه وبلاگ یا رسانه اجتماعی شما را باز کند و مطلب تکراری ببیند. هنگام تولید محتوا با کیفیت، وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی شما هر بار که شخصی بازدید می کند اطلاعات جدیدی خواهند داشت.

 

  1. بازاریابی محتوا می تواند به تولید سرنخ کمک کند

بیایید واقع بین باشیم – تنها دلیلی که شما در انجام هر بازاریابی فعالیت می کنید تولید سرنخ برای مشتری است. شما برای پیدا کردن مشتری به سرنخ هایی نیاز دارید تا بتوانید درآمد کسب کنید و کسب و کارتان را رشد دهید. بازاریابی محتوا یکی از بهترین راه های ارتباط با غریبه ها است ، بنابراین با این بازاریابی محتوا به مشتری های جدیدی خواهید رسید که در غیر این صورت به دست نمی آوردید.

 

  1. بازاریابی محتوا مشتری ایده آل شما را جذب می کند

جذب مخاطب عالی است، اما ارتباط با مشتری ایده آل شما حتی بهتر است. وقتی به طور خاص برای مخاطبان خود محتوا می نویسید ، فقط افرادی را جذب می کنید که به آنچه شما باید بفروشید علاقه مند هستند. این روند احتمالاً منجر به جذب مشتری های مکرر می شود.

 

  1. در نتایج جستجوی ارگانیک نمایش داده می شوید

اگر می خواهید بدون خرید تبلیغات در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) ظاهر شوید، بازاریابی محتوا ضروری است. گوگل و سایر موتورهای جستجو می خواهند مرتبط ترین اطلاعات ممکن را به جستجوگران نشان دهند. اگر در مورد موضوعات مورد علاقه مخاطبان خود محتوای با کیفیتی ایجاد می کنید، موتورهای جستجو می بینند که محتوای شما به سوالاتی که مردم می پرسند پاسخ می دهد و شما را در SERP بالاتر قرار می دهد و در نتایج جست و جو در رده بهتری قرار می گیرید.

 

  1. شما مطالبی خواهید داشت که افراد می خواهند به اشتراک بگذارند

هنگامی که شما شروع به ایجاد محتوای خلاقانه با کیفیت در مورد موضوعات مورد علاقه مخاطبان خود کنید، آنها هم برای کمک به بازاریبای شما فعالیت هایی انجام می دهند. آنها شروع به اشتراک گذاری پست های شما در رسانه های اجتماعی می کنند و این روند مشتری های بیشتری برای شما ایجاد می کند.

نظرات کاربران