تولید محتوای تغذیه

چطور تولید محتوای  تغذیه داشته باشیم

تولید محتوای تغذیه نوشتن مطالبی درباره دنیای جذاب غذاها و نوشیدنی هاست. غذا به عنوان نیاز و در عین حال تفریحی دوست داشتنی برای مردم است. اگر کسب و کاری دارید که با صنایع غذایی مرتبط می شود یا در زمینه تولید و فروش مواد غذایی فعال هستید، باید به تولید محتوای تغذیه بپردازید. نوشتن درباره غذا فقط محدود به مجلات آشپزی نمی شود، بلکه در سایر موارد هم نیاز به تولید محتوای تغذیه است.

تولید محتوای تغذیه

تولید محتوای تغذیه برای شما چنین فوایدی دارد:

شناخته می شوید: با تولید محتوا در زمینه تخصصی خودتان به زودی شناخته می شوید و در این زمینه حرفی برای گفتن خواهید داشت. حتی اگر مخاطب قصد خرید و معامله با شما را نداشته باشد، اسم و رسمتان در ذهنش ثبت می گرددو

به مخاطب خاص خود دست پیدا می کنید : مرحله اول تولید محتوای تغدیه دیده شدن است، ولی این دیده شدن در برابر کسی است که دقیقا جواب سوالش در مورد تغذیه را در سایت شما پیدا می کند. به همین دلیل به قشر بزرگی از مخاطب دست پیدا می کنید.

نرخ تبدیل خود را بالا می برید: با یک تولید محتوای تغذیه درست و اصولی می توانید نظر مخاطب را جلب کنید، در عین این کار و با قرار دادن یک دکمه فراخوان خوب می توانید مخاطب را به سمت قیف فروش ببرید و نرخ تبدیل خودتان را بالا ببرید.

رتبه سئوی خودتان را بهبود می بخشید: تولید محتوای تغذیه اگر منطبق بر اصول سئو سایت باشد باعث بالا رفتن رتبه شما در موتورهای جستجوگر می شود و ترافیک ارگانیک بالایی را برای شما در پیش خواهد داشت.

تولید محتوای تغذیه

نکاتی برای تولید محتوای تغذیه

این تولید محتوا مانند هر تولید محتوای دیگری یک سری اصول دارد که باید حتما به آنها پای بند بود تا بتوانید محتوایی خوب و اصولی داشته باشید. نکات مهم در تولید محتوای تغذیه شامل این موارد است:

از سرقت ادبی خودداری کنید. از ترکیبات یک دستورالعمل نمی توان کپی کرد، اما روش کار، عکس ها و دستورالعمل ها به نویسنده تعلق دارد. برای جلوگیری از سرقت ادبی یک دستور، مطمئن شوید که حداقل سه مورد را تغییر داده اید ، مانند یک ماده اولیه، یک پیشنهاد و یا یک روش برای ترکیب گروه.

در مورد علاق و خواسته های مردم بنویسید. تولید محتوای تغذیه فقط نوشتن یک سری مطلب نیست. بلکه باید بدانید مخاطب شما دقیقا به چه چیزی علاقه نشان می دهد و در همین راستا پیش بروید. خودتان را به موضوع علاقمند نشان دهید و به تولید محتوای خود اشتیاق و عمق اضافه کنید.

توصیف ها را دست کم نگیرید: تولید محتوا و نوشتن دستور غذا، مانند سفرنامه است که باید پر از توصیف باشد. شما می خواهید خوانندگان شما بتوانند غذای شما را بو و مزه کنند.

از عکس های خوب و باکیفیت استفاده کنید: عکس های با کیفیت برای تولید محتوایی خوب بسیار مهم است. حتی بهترین توصیف نیز فاقد قدرت یک تصویر خوب است.

در قالب سئو بنویسید: محتوای خود را در قالب سئو بنویسید تا گوگل ارزش متن شما را تشخیص دهد و در رتبه بندی خود رتبه شما را ارتقا دهد.

خلاق باشید: اگر تمام نکات بالا را رعایت کنید ولی محتوای شما باعث جذب مخاطب نشود، تمام تلاش های شما بی نتیجه می شود. سعی کنید خلاق باشید و مخاطب را با خودتان درگیر کنید.

معتبر باشید: تمام سعی خود را بکنید که اطلاعاتی غلط به مخاطب خودتان ندهید. سر و کار داشتن با تغذیه حساسیتی را به دنبال دارد که باید حتما حواستان باشد از منابع معتبر کمک بگیرید و مطلبی خلاف واقع ننویسید.

 

از کجا شروع کنیم:

می توانید اخبار مرتبط با صنایع غذایی را دنبال کنید و برای تولید محتوا به دنبال ایده باشید.

کلمات کلیدی پر سرچ را از بین سوالاتی که گوگل به شما پیشنهاد می دهد، پیدا کنید.

ایده های جدید را دنبال کنید و ببنید رقبای شما در چه حیطه ای فعال هستند.

 

اگر به دنبال تولید محتوای تغذیه هستید، با تیم تخصصی بیزون تماس بگیرید. تیم تخصصی بیزون کلماتی دقیق منطبق بر کسب و کارتان را به شما ارائه می دهد و در قالب سئو، محتوایی خلاقانه ارائه می دهد.

 

 

نظرات کاربران