وبلاگ کسب و کار

6 دلیل برای اینکه کسب و کار شما به یک وبلاگ احتیاج دارد

وقتی شما زمان زیادی را صرف زیرساخت کسب و کار خود باشید، حالا نوبت پیدا کردن مشتری های جدید است. یکی از راه های جذب مشتری جدید، راه اندازی وبلاگ است. اگر به نظرتان راه انداختن وبلاگ برای کسب و کارتان، فکر بیهوده ای است و اصلا به درد کسب و کارتان نمی خورد این 7 دلیل را بخوانید و بعد تصمیم بگیرید.

وبلاگ

6 دلیل برای اینکه کسب و کار شما به یک وبلاگ احتیاج دارد

  1. پیدا کردن مشتریان جدید

یک وبلاگ می تواند تا حدود زیادی مشتری جدید بالقوه شما را پیدا کند. طبق گزارشات HubSpot ، کسب و کاری که وبلاگ مخصوص به خود را دارند نسبت به کسب و کاری که وبلاگ ندارند، 67 درصد بیشتر تولید مشتری دارند. شما می توانید با پاسخ دادن به سؤالاتی که برای مشتریان بالقوه شما دغدغه است، نتایج مثبتی را تولید کنید. در ادامه، وقتی کسی سوال مورد نظرش را در Google جستجو کند، پست وبلاگ شما نشان داده می شود و شانس بیشتری برای شما وجود دارد که این مخاطب از شما خرید کند.

به عنوان مثال، اگر شما صاحب یک بوتیک لباس زنانه هستید، می توانید در مورد پنج ایده برای لباس بله برون مطلب بنویسید و به این سوال مخاطبتان جواب دهید: “برای بله برون چی بپوشیم؟”

 

  1. اطلاعات بیشتر در مورد مخاطب هدف

احتمالا مطالعات خوبی در مورد بازار هدف کسب و کارتان دارید، اما وبلاگ به شما کمک می کند حتی اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبتان کسب کنید و یک شخصیت خریدار کامل تر بسازید. با ابزارهایی مانند Google Analytics ، می توانید ببینید چه صفحات و پست های وبلاگ بیشترین بازدید کننده را به سایت شما جذب می کند و این سرنخ را به شما می دهد که خریداران بالقوه دقیقا چه چیزی می خواهند. همچنین می توانید ببینید این مخاطب وقتی که شما را پیدا می کند، چه چیزی جستجو می کنند و می بیینند، بنابراین می توانید پست هایی بنویسید که این جستجوها را تکمیل کند.

 

  1. جای پای شما را در Google محکم می کند

اگر به طور مرتب وب سایت خود را به روز نمی کنید، Google هم اهمیت سایتتان را کم می کند، به همین دلیل شما در رتبه بندی لازم برای جذب مشتریان جدید قرار نخواهید گرفت. یک وبلاگ این مسئله را برای شما حل می کند چرا که به طور منظم با محتوای جدید پست ارسال می کنید و فرصت های بیشتری برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی مربوطه خواهید داشت.

 

 

4- به اشتراک گذاری هدف و استراتژی شما

کسب و کار شما داستانی بی نظیر دارد. وبلاگ این فرصت را به شما می دهد که این داستان را به اشتراک بگذارید ، بنابراین می توانید در رقابت خودتان را متمایز کنید. ممکن است یک مشتری بالقوه در مورد کسب و کار با شما دو به شک باشد، اما بعدا با شنیدن داستان کسب و کارتان در یک سطح شخصی و عاطفی ارتباط برقرار کند و باعث می شود آنها به یک مشتری مادام العمر تبدیل شوند.

همچنین به شما کمک می کند تا کارمندان جدیدی را به تیم خود جذب کنید چرا که آنها همچنین فرصتی خواهند داشت تا داستان شما را بشنوند و با مأموریت و استراتژی شما در ارتباط باشند و تمام این شناخت را قبل از اینکه پا در دفتر شما بگذارند یا از طریق تلفن با شما صحبت کنند، دارند.

 

  1. کسب اعتماد

مردم عموما به صورت آنلاین دنبال اطلاعات می گردند و می خواهند از دنیای اینترنت پاسخ سوالاتشان را پیدا کنند. می توانید به آنها کمک کنید تا از طریق پست های وبلاگ شما به جواب سوالهایشان برسند. هرچقدر بیشتر پاسخگوی نیازها و سوالهای مخاطبتان باشید، بیشتر به شما اعتماد می کنند. مردم ترجیح می دهند با افراد و شرکتهایی که به آنها اعتماد دارند، معامله کنند.

 

 

  1. ارتباط با مشتریان از طریق وبلاگ

نگه داشتن یک مشتری خیلی راحت تر و ارزانتر از پیدا کردن طیف جدید مشتری است. شما می توانید با ایجاد روابط طولانی مدت با مخاطبیتان، مشتریان فعلی خود را حفظ کنید. وبلاگ شما می تواند به شما در ایجاد این روابط کمک کند چرا که یک خیابان دو طرفه برای ارتباطات ارائه می دهد. بعد از انتشار یک پست وبلاگ ، خوانندگان و مشتریان شما می توانند در مورد موضوعی که نوشتید، اظهار نظر کنند تا افکار خود را به شما بیان کنند و بینش خود را به اشتراک بگذارند. با این روش وفاداری مشتری بالاتر می رود و این موضوع مزیت بزرگی برای کسب و کار شما است.

 

 

این 6 مزیت را خواندید؟ برای داشتن یک وبلاگ متناسب قانع شدید؟ جای تردیدی باقی نمانده است که داشتن یک وبلاگ چقدر سکوی مناسبی برای بالا رفتن شماست. اگر در راستای این موضوع به تولید محتوای متنی احتیاج دارید با ما تماس بگیرید. تیم بیزون راهکاری خوب برای داشتن یک وبلاگ متناسب با کسب و کارتان را در اختیارتان می گذارد.

 

 

 

 

نظرات کاربران