آموزش تولید محتوا با گوشی

آموزش تولید محتوا با گوشی

امروزه تمام کسب و کار ها و شرکت های بزرگ و کوچک برای این که با تکنولوژی روز همراه شوند و از فروششان کاسته نشود باید محصولات خود را از طریق شبکه های اجتماعی با طرفدارانشان به اشتراک بگذارند. اگر به اطراف خود به خوبی نگاه کنید، می بینید که تمام برند های مطرح دنیا از یک پلتفرم اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، تیک تاک، وبسایت ها و … برای اشتراک محصولات و محتوای خود با تمام مردم استفاده می کنند.

 اما تنها موضوع مهم، به اشتراک گذاشتن محصولات نیست؛ بلکه محتوایی که محصولات خود را با آن به مشتری معرفی می کنید نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. بیشتر کسب و کارهای کوچک تصور می کنند با تلفن همراه خود نمی توانند تولید محتوا کنند و برای این کار حتما باید از دستگاه ها و افراد حرفه ای کمک بگیرند. این تصور چندان درست به نظر نمی رسد. ما در ادامه قصد داریم مزایای آموزش تولید محتوا با گوشی و نحوه انجام آن را برایتان به طور کامل بررسی کنیم.

فواید استفاده از تلفن همراه برای تولید محتوا

آموزش تولید محتوا با گوشی
  • دوربین با کیفیت

شما باید برای تهیه دوربین هزینه بسیار بالایی متقبل شوید. از سوی دیگر کار کردن با دوربین های عکاسی چندان آسان نیست و اگر دوره های آن را نگذرانده باشید، نمی توانید به خوبی عکاسی کنید. خبر خوب این که اخیرا تمام تلفن های همراه از جمله برند های سامسونگ، اپل و … بر روی دوربین گوشی های خود وقت، هزینه و دانش بسیاری اختصاص می دهند. به طوری که در نهایت این دوربین ها تمام رنگ ها، جزئیات و المنت ها را به طور دقیق به شما نشان می دهند. همچنین کار کردن با تلفن همراه بسیار ساده است و علاوه بر دوربین عکاسی ویژگی های دیگری دارد که آن را به وسیله ای سودمند برای تولید محتوا بدل می کند.

  • حمل آسان

 یکی دیگر از مزایای آموزش تولید محتوا با گوشی ، وزن بسیار پایین آن است. اگر شما نحوه تولید محتوا با گوشی را به خوبی آموزش ببینید، می توانید در هر کجا که هستید به سادگی به وسیله آن به تولید محتوا بپردازید.

زمانی که عجله دارید می توانید گوشی خود را سریعا در دست بگیرید و به سمت مقصد خود حرکت کنید. تلفن همراه به دلیل اندازه کوچکی که دارد به راحتی در کیف یا جیبتان جا می شود و فضای زیادی را اشغال نمی کند. همچنین برای کار با گوشی تلفن به لوازم جانبی خاصی نیاز پیدا نمی کنید

  • ویرایش آسان

 با برنامه های جدیدی که روزانه برای تلفن همراه طراحی می شود، به سادگی می توانید عکس ها، ویدیو ها و حتی متن های خود را به بهترین و صحیح ترین شکل ممکن ویرایش کنید. دیگر نیازی نیست که پشت کامپیوتر های بزرگ بشینید و برای ویرایش ساعت ها زمان بگذارید. در ادامه مطلب چند برنامه موثر برای آموزش تولید محتوا با گوشی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

معرفی برنامه های کاربردی برای آموزش تولید محتوا با گوشی

معرفی برنامه های کاربردی برای آموزش تولید محتوا با گوشی
  • MuseCam

 این برنامه با ابزار های تخصصی مانند HSL و Curves به شما کمک می کنند تا بتوانید عکس های با کیفیت بالا بگیرید. شما می توانید تنظیمات آن را به طور دستی تغییر دهید و کیفیتی را که مد نظرتان است، انتخاب کنید. اما توجه داشته باشید که برنامه MuseCam برای گوشی های با سیستم عامل ios طراحی شده است و افرادی که این تلفن ها دارند می توانند از این برنامه برای پیشرفت عکاسی خود و بالا رفتن کیفیت عکس هایشان استفاده کنند.

  • Canva

 زیبایی و خلاقیت در تولید محتوا است که در وهله اول نظر مخاطب را به سمت خود جلب می کند؛ بنابراین لازم است برنامه هایی را که به شما در تولید محتوای زیبا و خلاقانه کمک می کنند، در تلفن همراه خود داشته باشید. اپلیکیشن Canva قالب های مختلفی را در حافظه شخصی خود دارد که به سادگی برای تولید ویدیو ها، بنر ها، گرافیک ها، کارت های ویزیت، رزومه، ارائه و … مورد استفاده قرار می گیرند. با دانلود برنامه  Canva، محتوای خود را از سادگی نجات دهید و چشم های بسیاری را به سمت آن جذب کنید.

  • Adobe Premiere Rush

در ادامه آموزش تولید محتوا با گوشی لازم است با این برنامه بسیار کاربردی نیز آشنا شوید. از آنجایی که ریلز ها و ویدیو ها در فضای مجازی بسیار گسترش یافته اند و طرفداران زیادی پیدا کرده اند، لازم است به ویرایش ویدیو های خود اهمیت بسیاری بدهید. برنامه Adobe Premiere Rush دارای تنظیمات منحصر به فرد برای ویرایش ویدیو ها جهت اشتراک گذاری در فضا های مجازی طراحی شده اند؛ به این معنا که تمام امکانات آن قالب های مختلف و ویژگی هایی که در اختیارتان قرار می دهد، با توجه به فضا هایی مانند اینستاگرام، یوتیوب و … طراحی شده است.

  • Adobe Lightroom

 این برنامه در واقع نسخه ویرایش عکس برنامه قبلی است. با دانلود Adobe Lightroom تمام امکاناتی که برای زیبا سازی عکس هایتان احتیاج دارید، در اختیار شما قرار می گیرد. همچنین یکی از ویژگی های مثبت این برنامه که آن را از دیگر برنامه های مشابه متمایز می کند، ثبت عکس ها با فرمت RAW است. از این طریق دیگر فایل ها فشرده نمی شوند و به سادگی می توانید آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

جمع بندی

تلفن همراه شما بهترین وسیله برای تولید محتوا است؛ زیرا به سادگی می توانید آن را با خود حمل کنید و در صورت لزوم برنامه ها یا لوازم جانبی مختلفی را به آن اضافه کنید. از سوی دیگر امروزه برنامه های بسیاری برای آموزش تولید محتوا با گوشی ، طراحی شده اند که به شما کمک می کنند تا با خلاقیت بالا بهترین محتوا ها را تولید کنید و با طرفداران خود به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران