ارزیابی مخارج کسب و کار

ارزیابی مخارج کسب و کار | راه های کاهش هزینه کسب و کار

برای هر موفقیتی احتیاج دارید که ارزیابی مخارج کسب و کار را به صورت دقیقی انجام دهید. با این برنامه ریزی می توانید در مورد موضوعات استراتژیک تصمیم بگیرید و هزینه های کسب و کار را کاهش دهید. اول از همه باید وقت بگذارید و ببینید که در طی ارزیابی کسب و کارتان، چه مواردی وجود دارد که می توان بدون خدشه وارد شدن به کل کار، از هزینه های آن قسمت کم کرد. اگرچه حذف کامل هزینه ها ممکن نیست، اما کاهش هزینه های غیر ضروری می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا جریان نقدی را بهبود ببخشید و سودآور شوید.

این مطلب از بیزون راهکارهایی برای ارزیابی مشاغل و کاهش هزینه های ممکن در اختیارتان می گذارد.

هر کسب و کاری دیر یا زود با مشکلات سختی روبرو می شود. وقتی که مجبورید هزینه های خود را کاهش دهید، تصمیم گیری ممکن است مشکل شود و در مسیر ارزیابی مخارج کسب و کار به دردسرهایی دچار شوید. تمام تلاش خود را برای نتیجه دادن اولویت های مهم برای کارکنان و کلیت کسب و کارتان انجام دهید. با کمک تیم خود و ارزیابی مخارج کسب و کار، می توانید شرایط سخت اقتصادی را از سر بگذرانید. در این مطلب راه حل های کاهش هزینه آورده شده است که ممکن است برای کسب و کار شما مفید باشد.

ارزیابی مخارج کسب و کار

ارزیابی مخارج کسب و کار

  1. حواستان به بیمه باشد

وقتی می خواهید هزینه های خود را کاهش دهید، ارزیابی این موضوع که پولتان چطور خرج می شود و این که آیا می توانید قراردادهای مجدد از جمله قراردادهای بیمه را تمدید کنید، نکته مهمی است.

جوزف جوناس ، مدیر عمده فروشی و مشاوره در Insureon می گوید: “پوشش بیمه و نرخ های مربوط به آن از سال به سال دیگر تغییر می کنند. این امر به روند کسب و کار و عملکرد بازار بستگی دارد. این بهترین راهکار برای صاحبان مشاغل کوچک است که سالانه برنامه بیمه خود را ارزیابی کنند تا مطمئن شوند که از پس هزینه ها بر می آیند یا نه”

بعضی از بیمه ها هزینه های معقول تری دارند و یک سری طرح های مناسب درطول سال ارائه می دهند. خیلی از شرکتهای بیمه اگر تمام روند بیمه خود را به آنها واگذار کنید به شما تخفیف های ویژه ای می دهند.

 

  1. قراردادهای خود را ارزیابی کنید و به دنبال راهکارهای رایگان باشید.

اسپنسر شاو، مالک Re-Bath Spokane، برای ارزیابی مخارج کسب و کار، ارزیابی فضای اداری خود را پیشنهاد کرد. او در این باره می گوید: “اگر بازار راکد است و تقاضای زیادی برای کسب و کارتان وجود ندارد، شروع به مذاکره در مورد پایین آوردن اجاره بکنید. به همین ترتیب، اگر می توانید در فضای کوچکتری کار کنید، ممکن است زمان تعدیل نیرو و کوچک کردن فضای کاری رسیده باشد تا زمانی که دوباره روی روال بیفتید”

علاوه بر بررسی قراردادهای موجود، پالمر مالک WIN Home Inspection Central Oregon توصیه می کند منابع رایگان از جمله رسانه های اجتماعی و وب سایت های شبکه های کسب و کار را پیدا کنید. حضور پرقدرت در رسانه های اجتماعی می تواند ابزاری قدرتمند برای بازاریابی و تبلیغات باشد و به شما کمک می کند تا نام کسب و کار خود را پر آوازه کنید و مشتریان جدیدی را جذب کنید.

 

 

  1. مسئولیت های کارکنان خود را ارزیابی کنید.

در نتیجه ارزیابی مخارج کسب و کار، حقوق و دستمزد یکی از هزینه های قابل توجه شما است. اگر کارمندان شما کارشان را خوب انجام ندهند یا سرشان به کارشان گرم نباشد، این شمایید که ضرر می کنید.

شاو در این باره می گوید: “قبل از اینکه به استخدام نیرو بپردازید ، مطمئن شوید که بار کاری روزانه کارکنان خود را به طور کامل بررسی می کنید.” “مطمئن شوید که افراد مناسب پشت صندلی مناسب نشسته اند و کارشان را درست انجام می دهند. بعضی اوقات تغییراتی لازم است که می تواند ضرورت استخدام شخص بعدی را به تعویق بیاندازد و با همین هزینه ها کارتان راه بیفتد.”

در مورد دستمزدها به روز باشید و برای رضایت کارکنان تلاش کنید اما برای ارزیابی مخارج کسب و کار، حواستان به هزینه ای که بابت کارکنان پرداخت می کنید هم باشد.

 

  1. از فناوری مجازی کمک بگیرید.

پیدا کردن راه هایی برای ترکیب فناوری مجازی به کسب و کارتان می تواند حسابی به دردتان بخورد. اگر وظایفی دارید که با یک کامپیوتر قابل انجام است و نیازی به استخدام کارمند دیگری ندارید، استفاده از فناوری مجازی می تواند در کاهش هزینه ها به شما کمک کند. فن آوری مجازی همچنین می تواند به افزایش بهره وری و رضایت کارکنان کمک کند و موجب صرفه جویی بیشتر در هزینه شرکت می شود.

 

5- هزینه های تأمین دفتر خود را در نظر بگیرید.

تجهیزات بخش بزرگی از بودجه شما را تشکیل می دهند. اگرچه داشتن بهترین قلم و بالاترین کیفیت کاغذ ممکن است گزینه مهمی به نظر برسد، اما یک سری تغییرات کوچک می تواند هزینه زیادی را برای شما صرفه جویی کند.

با ارزیابی مخارج کسب و کار و میزان هزینه مصرف شده در دفتر خود شروع کنید. ببینید از چه چیزی واقعا استفاده می کنید و چه چیزهایی با هزینه کمتری می توان تهیه کرد. خیلی از خریدها را می توانید حذف کنید یا بصورت عمده انجام دهید.

 

  1. استخدام یک متخصص.

اگر هنوز به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه ها هستید، استخدام یک حسابدار را در نظر بگیرید.

پالمر می گوید: “تقریباً همیشه زمینه ای از مشاغل شما وجود دارد که می توانید پس انداز کنید و یا مجدداً آن را مجدداً هزینه کنید تا عاقلانه تر هزینه کنید. “حتی ممکن است استخدام یک حسابدار یا CPA نیز مفید باشد تا به شما در جستجوی کتاب ها کمک کند تا راه های کوچک کردن هزینه های خود را دریابید.”

 

  1. بازاریابی رسانه های اجتماعی را امتحان کنید.

اگر تعهدات بازاریابی بخش بزرگی از بودجه شما را به خودش اختصاص می دهد، به بازاریابی آنلاین و رسانه ای اجتماعی بپردازید. این استراتژی های بازاریابی مقرون به صرفه تر هستند و در برخی موارد کاملاً رایگان. اکنون بیش از هر زمان دیگر ، مشتریان در حال یافتن محصولاتی در سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام و فیس بوک هستند. با تدوین استراتژی بازاریابی در رسانه های اجتماعی ، می توانید هویت برند خود را بدست آورید و مشتریان خود را در آنجا قرار دهید.

اگر شما مایل هستید که ارزیابی مخارج کسب و کار را انجام دهید و مایل به تدوین استراتژی خود هستید، تلاشهای شما می تواند رایگان باشد. اگر ترجیح می دهید این کار را به متخصصان دیجیتال مارکتینگ محول کنید، کار کردن با یک آژانس بازاریابی دیجیتال یا گذراندن یک دوره آنلاین ممکن است باز هم مقرون به صرفه تر از وضعیت فعلی بازاریابی شما باشد.

 

8- هزینه های کارکنان را تحلیل کنید.

هزینه پرداختی به کارکنان بخش مهمی از هر کسب و کار کوچک است. ممکن است شما نتوانید دستمزد کارمندان خود را کاهش دهید، اما جنبه های دیگری از کار وجود دارد که می توانید به کار بگیرید. می توانید پیشنهاد کنید به جای استفاده ازکاغذ و قلم، به رویکردهای کامپیوتری رو بیاورند و از ذخیره کردن فایلها به صورت کامپیوتری کمک بگیرند تا هزینه های کلی کاهش پیدا کند.

 

  1. هزینه های تکراری را تحلیل کنید.

شاید لازم باشد در مورد هزینه های تکراری که می توانید کاهش دهید فکر کنید. آیا هزینه خدمات اشتراک را پرداخت می کنید؟ آیا شرکت شما از وسایل نقلیه غیر ضروری یا خدمات حمل و نقل استفاده می کند؟ تکرار هزینه ها اغلب بهترین مکان برای شروع تحلیل و ارزیابی مخارج کسب و کار است که می توانید راه هایی برای کاهش هزینه ها در این تکرار پیدا کنید.

 

  1. خلاق باشید.

اقدامات مؤثر در کاهش هزینه به کسب و کار شخصی شما بستگی دارد، بنابراین ممکن است مجبور باشید کمی خلاقانه تر فکر کنید تا راهکاری برای ارزیابی مخارج کسب و کار به دست بیاورید. البته گزینه دیگر برای مقابله با هزینه های کسب و کار، افزایش درآمد است. تیمتان را جمع کنید و با طوفان فکری چند راه خلاقانه برای افزایش درآمد برای کسب و کار خود ایجاد کنید. این ایده ها می تواند شامل رویدادهای تبلیغاتی، پیدا کردن اسپانسر یا راهکارهای دیگری باشد تا بتوانید نام کسب و کار خود را با هزینه کم پر آوازه کنید و به سود برسید.

ارزیابی مخارج کسب و کار و هزینه های کلی شما می تواند تفاوت بزرگی در کسب و کار شما ایجاد کند. با کاهش هزینه های غیر ضروری، می توانید پول را به جایی که واقعاً لازم است اختصاص دهید.

 

 

نظرات کاربران