ایجاد انواع جدول در وردپرس

نحوه ایجاد انواع جدول در وردپرس

ایجاد انواع جدول در وردپرس به شما کمک می کند تا داده های موردنظر خود را در یک قالب قابل فهم به مخاطب ارائه کنید. جدول گزینه ای است که شما می توانید اطلاعات ساختار یافته را از طریق آن به مخاطب ارائه دهید. اطلاعاتی از قبیل لیست قیمت محصولات، فهرست کالاها و اقلام موجود، لیست افراد و… را می توان از طریق جدول برای مخاطبین به صورت قابل فهم ارائه داد. در این مقاله قصد داریم نحوه ایجاد جدول در وردپرس را بدون استفاده از کد دستوری html به شما آموزش دهیم.

در ویرایش گوتنبرگ با استفاده از بلاک ادیتور شما می توانید به راحتی اقدام به افزودن جدول نمایید. نحوه ایجاد انواع جدول در وردپرس به این صورت است که شما پس از ورود به ویرایشگر محتوا در قسمت + کلیک کنید تا یک بلاک جدید تعریف شود و پس از آن با جستجوی گزینه جدول، آن را به صفحه خود اضافه کنید.

در صورتی که کار کردن با ویرایش گوتنبرگ برای شما مشکل است، می توانید از کد های html  یا افزونه وردپرس برای اضافه کردن جدول استفاده کنید.

  • چند نمونه از بهترین افزونه ها برای ایجاد انواع جدول در وردپرس

چند نمونه از بهترین افزونه ها برای ایجاد انواع جدول در وردپرس

از جمله افزونه های رایگان برای ایجاد انواع جدول در وردپرس، می توان به tablepress اشاره کرد. این افزونه از جمله مواردی است که به افراد مبتدی پیشنهاد می شود. همچنین این افزونه فضای نسبتاً زیادی را به سفارشی سازی اختصاص می دهد و شما می توانید از طریق آن تصاویر و سایر فایل های رسانه ای را وارد کنید و نیز جدول مورد نظر را با ویژگی های دلخواه خود ایجاد کنید و حتی روی برخی از جداول فیلتر اعمال کنید.

 

  • Superb Tables

Superb Tables

سوپر تیبل افزونه ای انعطاف پذیر و پاسخگو و در عین حال طبق اصول سئو است. این افزونه ویژگی هایی دارد که ایجاد انواع جدول در وردپرس را برای شما بسیار آسان و دلپذیر می کند. جدول های superb دارای طرح ها و رنگ های مختلف هستند و به شما کمک می کنند تا در مدت کوتاهی جدولی زیبا و استاندارد طراحی کنید.

 

  • Visualizer from Themeisle

Visualizer from Themeisle

افزونه دیگری که می توان برای ایجاد انواع جدول در وردپرس از آن استفاده کرد افزونه Visualizer from Themeisle است. با استفاده از این افزونه می توانید انواع جدول ها و نمودارها را به صورت حرفه ای طراحی کنید. از لحاظ حرفه ای بودن، این افزونه در جایگاهی قرار دارد که عملاً نموداری وجود ندارد که نتوانید با آن طراحی کنید. برای استفاده از این افزونه می توانید به صورت یک ساله مجوز استفاده از آن را بخرید. لازم به ذکر است در صورت نارضایتی از آن، هزینه شما تا 30 روز قابل برگشت است.

 

  • WP Table Builder

WP Table Builder

WP Table Builder افزونه ای است که می توانید تنها با کشیدن و سپس رها کردن، جدول موردنظر خود را ایجاد کنید. این افزونه با داشتن 7 عنصر تصویر، متن، لیست، دکمه، کد html، کد کوتاه و امکان ستاره دادن بر اساس رتبه بندی، برای ایجاد جدول های زیبا و استاندارد به نحو عالی عمل می کند.

با استفاده از این افزونه می توانید به بهترین صورت، سلول های جدول را مدیریت کنید. آن ها را حذف و یا اضافه و بر اساس استاندارد های موردنظر ویرایش کنید. همچنین استفاده از این افزونه رایگان است و شما می توانید به راحتی آن را دانلود کنید.

 

  • League Table

League Table

افزونه League Table معمولاً برای وب ‌سایت های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. این افزونه گزینه های سفارشی سازی بی اندازه ای دارد که آن را به افزونه ای جذاب برای تحلیل محتوا ورزشی تبدیل کرده است. در صورتی که سروکار شما با چندین سایت مختلف است، این افزونه گزینه مناسبی برای شما است. البته کارایی این افزونه به وب‌ سایت های ورزشی محدود نمی شود و سایر جدول ها را نیز می توان به وسیله آن طراحی کرد.

  • ایجاد جدول از طریق افزونه  Supsystic

ایجاد جدول از طریق افزونه  Supsystic

شما از طریق افزونه  Supsystic می توانید برای یک فروشگاه الکترونیک نمودار استانداردی در خصوص قیمت و کاتالوگ محصولات ایجاد کنید. با استفاده از این افزونه می توانید جدول هایی جذاب و حرفه ای با قابلیت های متنوعی طراحی کنید. همچنین این افزونه دارای قابلیت هایی همچون مرتب سازی، صفحه بندی، جست جو و دیگر مواردی است که آن را به یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین افزونه ها برای ایجاد انواع جدول در وردپرس تبدیل کرده است.

سخن نهایی

با توجه به روش های گفته شده درخصوص طراحی انواع جدول در وردپرس به نظر می رسد که بهترین روش برای طراحی جدول به خصوص افراد مبتدی استفاده از TablePress است. این افزونه به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و آن ها می توانند به راحتی جدول های موردنیاز خود را تهیه و مدیریت کنند. البته افزونه های دیگر که به آن ها اشاره کردیم نیز هرکدام به نوبه خود در طراحی جدول کمک بسیاری می کنند؛ اما این افزونه امکان طراحی و مدیریت جداول را به صورت رایگان و با امکانات جذاب در اختیار شما قرار می دهد.

نظرات کاربران