بازاریابی در لینکدین

بازاریابی در لینکدین چیست؟ | راهکار تاثیرگذار برای بازاریابی در لینکدین

شما می توانید نام تجاری خود را با بیش از 660 میلیون  از افراد و شرکت های حرفه ای در سراسر جهان به اشتراک بگذارید و از جهان دیجیتال کوچک خود به بهترین نحو استفاده کنید. در مسیر بازرایابی در لینکدین می توانید با مخاطبان خود تعامل سازنده داشته باشید و در مسیر پیشرفت گام بردارید.

9 راهکار تاثیرگذار برای بازاریابی در لینکدین

با توجه به رشد روز افزون پلتفرم آنلاین لینکدین ضروریست نحوه استفاده مناسب و بهینه از آن را بیاموزیم. 9 راهکار موثر برای بازارایابی در لینکدین عبارتند از:

  1. به نمای کلی پروفایل لینکدین خود اهمیت دهید

نمای کلی پروفایل شما یک فرصت عالی برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران است. به روزرسانی مشخصات و داشتن یک پروفایل حرفه ای تا به امروز یکی از تاثیرگذار ترین راه ها برای بهبود نرخ تعامل مخاطبانتان با شماست.

موضوع صرفا نام تجاری یا تصویر پروفایلتان نیست، افراد در این پلتفرم به انجام فعالیت های مربوط به کسب و کارشان می پردازند، بنابراین داشتن پروفایل حرفه ای و جامع در مسیر بازاریابی در لینکدین بسیار مهم است. به طور مداوم مشخصات خود را در صفحه تان به روز رسانی کنید. شخصیتتان، مهارت های جدید، دستاوردها و نمونه هایی از کار خود را به پروفایلتان اضافه کنید.

بازاریابی در لینکدین

  1. یک صفحه لینکدین موثر ایجاد کنید

پروفایلتان مشخصات سازمان شما است. صفحه شما باید فرصت های فراوانی را به مشتریان آینده نگر ارائه دهد تا بیشتر در مورد نام تجاری و افرادی که با شما همکاری می کنند یاد بگیرند. این پلتفرم های مجازی برای همه افراد رایگان هستند پس از این فرصت استفاده کرده و یاد بگیرید که چگونه به درستی از آنها استفاده کنید.

  1. اهداف و مخاطبان مشخصی برای خود تعریف کنید

با افزایش آگاهی نسبت به مخاطبان خود، آن ها را هدف قرار دهید. هنگامی که آگاه به انجام کاری هستید، قادر خواهید بود با مخاطبان خود ارتباط موثرتری برقرار کنید.

اگر شرکت شما یک ابزار بهره وری برای رسانه های اجتماعی به فروش می رساند، برای افزایش آگاهی برند در میان اعضای لینکدین می توانید از عنوان شغلی “مدیر رسانه های اجتماعی” استفاده کنید. فراموش نکنید که هدف قرار دادن مخاطبان تعریف شده منجر به فروش بیشتر می شود. این نکته یکی از مهم ترین نکات بازاریابی در لینکدین است.

  1. بهینه سازی صفحه برای جستجو

صفحه لینکدین بهینه شده به شما کمک می کند افرادی را که در جستجوی خدمات شرکت شما هستند، به راحتی پیدا کنید و بالعکس. برای انجام این کار از کلمات کلیدی در پروفایل خود استفاده کنید. کلمات کلیدی عباراتی هستند که مشتریان بالقوه برای جستجوی محصول یا خدمات شما از آن ها استفاده می کنند. به وضوح از نمایندگی کسب و کارتان نام برده و با جزئیات از مهارت های خود در صفحه تان بنویسید.

وجود یک یا چند لینک در صفحه شما برای افزایش رتبه بندی هنگام جستجو ضروری است. صفحه لینکدین خود را به وب سایتتان پیوند دهید. همچنین اطمینان حاصل کنید که پروفایل های لینکدین تمامی کارکنان مرتب به روز می شوند. زمانی که محتوای دیگران را به اشتراک بگذارید آنها نیز محتوای شما را در صفحه خود قرار خواهند داد و با این تعاملات صفحه شما در نتایج جستجو در رتبه های بالاتری قرار می گیرد.

  1. فالوورهای صفحه خود را افزایش دهید

به روز رسانی های شما به طور مستقیم باعث افزایش فالوورهای شما در لینکدین می شود. زمانی که به طور مداوم پست بگذارید و صفحه خود را به روزرسانی کنید، روزانه به تعداد فالوورهای شما اضافه خواهد شد. راه کارهای کلیدی وجود دارد که با انجام آن می توانید به شکل چشمگیری پیشرفت کنید.

  • از یک دکمه “فالو” در سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید.
  • صفحه شرکت خود را در ایمیل ها، خبرنامه ها و پست های وبلاگ تبلیغ کنید.
  1. محتواهای جذابی را در صفحه لینکدین خود منتشر کنید

می توانید به مخاطبانتان در مورد مزایای محصول یا خدمات شرکت بگویید و آن ها را به خرید ترغیب کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که هرگز محصولات خود را به آنها تحمیل نکنید. این بدترین کار است و نتیجه کاملا معکوسی به دنبال خواهد داشت.

خلاق باشید و با نوآوری و خلاقیت، خودتان را از دیگران متمایز کنید. انتشار محتوایی که تا به حال کسی آن را منتشر نکرده است، یکی از موثرترین راه های بازاریابی در لینکدین و افزایش مخاطبان صفحه تان است.

بازاریابی در لینکدین

  1. استفاده از محتوای بصری برای افزایش مشارکت مخاطبان

تصاویر بیش از 6 برابر تعامل بیشتری نسبت به محتوای متنی ایجاد می کنند. با استفاده از انواع محتوای تصویری مانند عکس و ویدئو، روزانه مخاطبان خود را افزایش دهید.

کلاژ های تصویری (3 الی 4 تصویر در یک پست) بسیار خوب عمل می کنند. فیلم ها باید حدود 1 تا 2 دقیقه باشند و در همان چند ثانیه اول جلب توجه کنند. اضافه کردن زیرنویس برای افراد ناشنوا و زیرنویس فارسی در ویدئو های زبان اصلی نیز در جذب مخاطب تاثیرگذار خواهد بود.

لایو یا ارتباط تصویری زنده، 24 برابر نظرات بیشتری را نسبت به انتشار ویدئو در لینکدین جلب می کند. اسناد، مانند فایل های PDF یا PowerPoints می توانند نشان دهنده منحصر به فرد بودن نام تجاری شما شوند. به اشتراک گذاشتن ویدئو و تصویر از لحظات همکاری تیمی نیز می تواند همکاران یا کارکنان را برجسته کنند.

  1. بهترین محتوای خود را برجسته کنید

در مسیر بازاریابی در لینکدین، تعامل خود را با مخاطبان و با استفاده از بازنشر پست هایشان افزایش دهید. با به روز رسانی صفحه خود مخاطبان بیشتری جذب کنید. از لینکدین به صورت هدفمند و برای رسیدن به مخاطبان مناسب بهره بگیرید.

  1. ایجاد کمپین های تبلیغاتی در لینکدین

با داشتن گزینه های تبلیغاتی بیشتر به اهداف بازاریابی خود خواهید رسید. شما می توانید کمپین تبلیغاتی خود را در لینکدین با استفاده از بازنشر محتوای دیگران، نشر متن و ویدئوی تبلیغاتی و در پلت فرم تبلیغاتی All-in-One LinkedIn اجرا کنید.

 

بنابراین هرگز در مسیر بازاریابی در لینکدین جهت نظارت و بهینه سازی عملکرد صفحه تان، تجزیه و تحلیل را فراموش نکنید. به یاد داشته باشید که به اشتراک گذاری محتوای با کیفیت و تجزیه و تحلیل پیشرفته برگ برنده شما هنگام بازاریابی در لینکدین است.

نظرات کاربران