بازیابی کانال تلگرام خودم

چگونگی بازیابی کانال تلگرام خودم

آیا شما هم مدیر یک کانال تلگرام عمومی و یا شخصی بودید و پس از حذف آن با سوال چگونگی بازیابی کانال تلگرام خودم، رو به رو هستید؟ به عنوان مدیر کانال تلگرام ممکن است گاهی برخی از پست های خود را حذف کرده و بعد از مدتی پشیمان شوید و امروز به دنبال راه حلی برای بازیابی محتویات کانال تلگرام یا به طور کلی بازیابی یک کانال تلگرام حذف شده هستید. آیا فکر می کنید راهی برای بازیابی پست های حذف شده یا کانال وجود دارد؟ پاسخ این سوال کاملاً روشن است، بله.

در واقع شما می توانید در این حالت برای مدتی به پست های حذف شده از کانال خود دسترسی پیدا کرده و دوباره آنها را در کانال خود منتشر کنید. اگر پرسش بازیابی کانال تلگرام خودم همچنان برای شما جدی است ما به شما مطالعه ادامه این مطلب را توصیه می کنیم.

یکی از ویژگی های جدید اضافه شده به تلگرام “فعالیت اخیر” یا ” Recent Activity” در کانال های شما است. برای دسترسی به پست هایی که اخیرا حذف شده است باید وارد این قسمت از کانال خود شوید. البته به خاطر داشته باشید که این پست ها پس از مدتی برای همیشه از سابقه شما حذف می شوند. بنابراین فقط در یک دوره زمانی خاص می توانید به پست های حذف شده دسترسی داشته باشید.

در ادامه قصد داریم نحوه بازیابی پست ها، چت ها، عکس ها و فیلم های حذف شده کانال تلگرام را به شما نشان دهیم و امیدواریم بتوانیم پاسخ کاملی به این پرسش مبنی بر اینکه چگونه بازیابی کانال تلگرام خودم را انجام دهم، بدهیم.

بازیابی کانال تلگرام خودم

چگونه می توان پست های حذف شده را در کانال های تلگرام بازیابی کرد؟

مهمترین مورد برای جذب اعضا بیشتر در کانال های تلگرامی انتشار پست های مختلف است. در فرآیند آشنایی با روش های بازیابی کانال تلگرام خودم، شاید به روش بازیابی یک پست نیز نیاز پیدا کنید. اگر پستی را حذف کردید و اکنون می خواهید آنها را بازیابی کنید می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به صفحه کانال تلگرام خود بروید.
  • برای ورود به تنظیمات کانال خود نوار بالا را لمس کنید.
  • روی «نماد مداد» در بالا ضربه بزنید.
  • روی دکمه “اقدامات اخیر” یا ” Recent Activity” کلیک کنید.
  • اکنون می توانید پست حذف شده را پیدا کنید.
  • پست را در کلیپ بورد کپی کرده و در کانال جای گذاری کنید.

و به این صورت شما موفق شدید پست حذف شده کانال تلگرام خود را بازیابی کنید.

چگونه می توان پست های حذف شده را در کانال های تلگرام بازیابی کرد

چگونه می توان عکس های حذف شده را در کانال های تلگرام بازیابی کرد؟

تلگرام محبوب ترین پیام رسان برای ارسال و دریافت فایل های مختلف مانند عکس است. سرعت بسیار بالایی دارد و برای انتقال اطلاعات از امنیت بالاتری نسبت به سایر پیام رسان های دیگر برخوردار است. شاید عکسی را حذف کرده باشید و بخواهید آن را بازیابی کنید. برای این منظور می توانید این مراحل را دنبال کنید:

  • مرحله 1: به برنامه “پرونده های من” یا “My Files” بروید. اگر این برنامه را ندارید به Google Play بروید و آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

چگونگی بازیابی کانال تلگرام خودم

  • مرحله 2: روی «حافظه داخلی» ضربه بزنید.

Internal Storage

  • مرحله 3: به پوشه “تلگرام” بروید.

به پوشه "تلگرام" بروید.

  • مرحله 4: به پوشه “تصاویر تلگرام” بروید.

روی پوشه "Telegram Video" ضربه بزنید.

  • مرحله 5: عکس حذف شده خود را پیدا کنید و آن را ذخیره کنید.

عکس حذف شده خود را پیدا کنید و آن را ذخیره کنید.

چگونه فیلم های حذف شده را در تلگرام بازیابی کنیم؟

در ادامه بررسی پاسخ به پرسش بازیابی کانال تلگرام خودم، قصد داریم به بازیابی ویدیوهای حذف شده بپردازیم. تا به اینجا ما یاد گرفته ایم که چگونه عکس های حذف شده را به راحتی بازیابی کنیم، برای بازیابی فیلم های حذف شده باید این مراحل ساده را دنبال کنیم:

چگونه فیلم های حذف شده را در تلگرام بازیابی کنیم؟

  1. دوباره به برنامه “پرونده من” یا “My Files” بروید.
  2. روی دکمه “حافظه داخلی” کلیک کنید.
  3. به پوشه “تلگرام” بروید.
  4. روی پوشه “Telegram Video” ضربه بزنید.
  5. فیلم حذف شده خود را پیدا کنید و آن را ذخیره کنید.

نکته مهم این است که اگر در قسمت “Telegram Video” فایل ویدیویی زیادی دارید، حافظه دستگاه شما ممکن است به زودی پر شود. زیرا فیلم ها فایل های بزرگی هستند و می توانند کیفیت عملکرد دستگاه شما را کاهش دهند.

 

چگونه GIF حذف شده را در تلگرام بازیابی کنیم؟

چگونه فیلم های حذف شده را در تلگرام بازیابی کنیم؟

تلگرام از فایل های GIF پشتیبانی می کند و می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید. فایل GIF چیست؟ GIF به معنای “قالب مبادله گرافیکی” است و یک عکس متحرک است. شما می توانید فیلم ها را به فایل های GIF تبدیل کرده و برای دوستان خود ارسال کنید. فایل GIF دارای اندازه کمی است و همچنین برای وب سایت ها نیز استفاده می شود. اگر برخی از GIF ها را از تلگرام حذف کردید و می خواهید آنها را بازیابی کنید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به پوشه “تلگرام” بروید.
  2. بر روی پوشه “اسناد تلگرام” کلیک کنید.
  3. می توانید فایل GIF حذف شده خود را در اینجا پیدا کنید.

بازیابی کانال تلگرام خودم

چگونه استیکرهای پاک شده تلگرام را بازیابی کنیم؟

استیکرهای تلگرام در واقع مجموعه ای از شکلک ها هستند که توسط برنامه نویسان ساخته می شوند. استیکر می تواند یک متن یا یک عکس باشد، علاوه بر این می تواند یک شکل گرافیکی باشد. برچسب های زیادی برای تلگرام وجود دارد که به راحتی می توانید آنها را پیدا کنید.

اما آیا برچسبی را حذف کردید و می خواستید آن را بازیابی کنید؟ به سابقه چت های خود بروید و اگر قبلاً آن استیکر را استفاده کردید حالا آن را پیدا کرده و ذخیره کنید. برچسب های تلگرام نام های منحصر به فردی دارند و همچنین می توانید نام آن ها را جستجو کنید.

 

بازیابی کانال تلگرام حذف شده

بازیابی کانال تلگرام حذف شده

این مطلب با طرح پرسش چگونگی بازیابی کانال تلگرام خودم آغاز شد. در پایان ما قصد داریم راه حلی برای حل این مشکل به شما ارائه دهیم. برای برگرداندن کانال تلگرام خود وقتی که حساب کاربری ‌تان را حذف یا به اصطلاح دیلیت اکانت کرده ‌اید، باید از طریق روش زیر اقدام کنید.

در اولین قدم باید با همان شماره موبایلی که کانال را ساختید، به این لینک بروید:

https://telegram.org/support

در صفحه ‌ای که برای شما باز می‌شود، قسمتی را مشاهده می‌کنید که عنوان Please Describe Your Problem در آن نوشته شده است. در این قسمت متن زیر را کپی کنید و در جای خالی اول شماره تلفن خود که با آن کانال را ساخته ‌اید و در جای خالی دوم آی دی کانال خود را وارد کنید:

Hi. My Telegram channel with number …. and ID …. has been deleted by myself by mistake. Please return the ownership of this channel to me with a thorough and quick review. Thanks

در ادامه در بخش مربوط به ایمیل یک آدرس ایمیل معتبر و متعلق به خود را وارد کنید چون ممکن است نیاز باشد که آن را بررسی کنید. در بخش دیگر نیز شماره موبایل شما خواسته می ‌شود که در آن باید شماره تلفن سازنده کانال را بنویسید و گزینه Submit را بزنید. برای بازیابی یک کانال تلگرام حذف شده این تنها کاری است که از دست شما برمی‌ آید. پس از این باید منتظر باشید تا تلگرام جواب شما را بدهد و احتمالا کانال تلگرامی‌ تان را به شما بازگرداند.

نظرات کاربران

Abeds
26.آبان.1401

سلام تلگرام قبلی کانال حذف شده چه جوری بازیابی کنم وبرگردونم باتشکر تلگرام

جلال
10.مهر.1402

سلام.من قبلا چند تا کانال تلگرام داشتم که خودشون و پست هاشون رو پاک کردم.الان به یه دونه عکس از پستها احتیاج دارم ولی ای دی و عکس کانالها یادم نیست.بایدچیکار کنم؟

    بیزون
    16.مهر.1402

    سلام، با توجه به استانداردهای امنیتی بالای تلگرام، این عمل شما در واقع یک انتخاب حساب شده و قاعدتا از روی سرورهای تلگرام پاک شده، در نتیجه خیلی بعید است که امکان برگشت وجود داشته باشد. با این حال پیشنهاد می کنیم که با پشتیبانی تلگرام از طریق ایمیل Support در ارتباط باشید، با احتمال پایینی امکان بازگشت اطلاعات وجود دارد.

الکس
28.مهر.1402

من شب خابیدم،صبح پاشدم دیدم چنلم،نیست😐 دوتا اکانت داشتم که تو هیچکدومش نبود
ایدیه چنلم یادم نیست چون خصوصی بود و فقط چند نفر بودیم