تبلیغات موثر

راهکارهایی برای داشتن تبلیغات موثر و پر بازده

مقالات و آمار زیادی وجود دارد که قصد دارند به این سوال جواب دهند. روش های تحقیقاتی بی شماری برای اندازه گیری یک تبلیغات موثر قبل از شروع به کار وجود دارد. حتی میتوان با راهکارهایی میزان اثرگذاری تبلیغات را بعد از انتشار محک زد. این محک و تخمین برای اندازه گیری یک تبلیغات موثر لازم است.

داده ها فقط به ما كمك مي كنند تا آگاهانه تصميم بگيريم. داده ها نمی توانند برای ما نسخه بنویسند. باید خودمان مسیر تبلیغات را بسنجیم و با استفاده از تحلیل این داده ها براییک تبلیغات موثر قدم برداریم. در این مسیر بررسی مکانی که شروع به تبلیغات کردیم، زمان شروع تبلیغ و نوع تبلیغات ما تاثیر زیادی دارد.

تبلیغات موثر

چگونه بفهمم تبلیغات موثر و موفقی داریم

قوانین منسجمی برای نحوه پردازش تبلیغات موثر وجود ندارد. هر نویسنده متن ، طبق روال خود ، قوانین و روش هایی دارد که برای آنها مفید است. تعداد کمی از افراد وقت تصمیم برای شروع کمپین تبلیغاتی مشورت می کند. اینها قوانینی است که بقیه ما باید هنگام نوشتن یک استراتژی خلاقانه یا ارزیابی کار خلاقانه در خاطر داشته باشیم.

در واقع هیچ فرمول جادویی و عجیبی برای تبلیغات موثر وجود ندارد ، اما راهکارهایی وجود دارد که می تواند به کمک شما بیاید. در اینجا ما نکاتی را برای داشتن تبلیغات موثرارائه می دهیم که مشتریان مناسب را هدف قرار می دهد. با استفاده از این ایده ها می توانید به افزایش نرخ کلیک (CTR)  کمک کند و همچنین در میزان بازگشت سرمایه کمپین نقش موثری داشته باشد.

تبلیغات موثر

راهکارهای تبلیغات موثر

 

تبلیغات خود را مرتبط نگه دارید. یکی از راه های بهبود تبلیغات استفاده از محبوب ترین کلمات کلیدی جستجوی مشتریان در عنوان و متن تبلیغ شما است. این کار علاوه بر جذب مشتری به رتبه سئو سایت شما کمک می کند

چندین تبلیغ در یک گروه تبلیغات ایجاد کنید. هر گروه آگهی می تواند شامل حداکثر 100 تبلیغ باشد. برای اینکه بدانید کدام کلمات و عبارات بیشتر برای مخاطب مورد نظر شما جذاب است ، سعی کنید انواع عناوین و متن های تبلیغاتی را تجربه کنید. بعد از اینکه یکی دو کارآمدترین تبلیغ خود را از نظر CTR و نرخ تبدیل شناسایی کردید ، می توانید با حذف سایر تبلیغات از گروه تبلیغات ، به حداکثر میزان ROI کمپین خود کمک کنید.

عنوان کنید که چه چیزی محصول شما را متمایز می کند. حتما مشخص کنید که چرا مشتریان محصول شما را می خرند؟ آیا مشکلی را حل می کند؟ آیا به صرفه جویی در وقت یا هزینه کمک می کند؟ یا آیا امکانات یا ویژگی های منحصر به فردی دارد؟ به عنوان مثال ، اگر محصول شما در رنگ های بسیار بیشتری از آنچه رقبا ارائه می دهد در دسترس باشد ، ممکن است در تبلیغات خود به انتخاب رنگ اشاره کنید تا یک تبلیغات موثر و مفید داشته باشید.

از زبان مشتریان خود استفاده کنید. برای داشتن تبلیغات موثر در مورد گروه سنی و جنسیت مخاطبان معمول خود تحقیق کنید و سپس از این بینش برای نوشتن تبلیغات خود استفاده کنید. از کلمات و لحن نوشتاری استفاده کنید که احتمالاً مشتری معمولی شما را به خود جلب کند.

مستقیماً مشتریان را مخاطب قرار دهید. از کلمات “شما” یا “خود” در تبلیغات خود استفاده کنید تا مستقیماً با آنها صحبت کنید. مجهول صحبت نکنید

بازدیدکنندگان خود را ترغیب کنید. در تبلیغات خود از کلماتی استفاده کنید که به جذب مشتری بالقوه واقعی کمک می کند. به عنوان مثال ، اگر فقط محصولات با قیمت بالا را ارائه می دهید، از کلماتی مانند تخفیف و ارزان قیمت دوری کنید. در تبلیغ خود مشخص کنید که محصولات شما برای چه کسانی است. با حذف کلیک هایی که به احتمال زیاد به فروش تبدیل نمی شوند ، می توانید در هزینه های شما صرفه جویی کنید.

خاص باشید هرچه پیشنهاد شما واضح و مشخص باشد ، بهتر است. به عنوان مثال ، به جای “تخفیف های بزرگ” ، درصد دقیقی مانند “50٪ تخفیف” را تعیین کنید.

اقدام به عمل داشته باشید. به مشتریان دلیل دهید تا همین حالا روی تبلیغات شما کلیک کنند. یک تماس ویژه برای اقدام ، مانند تشویق مشتریان به درخواست بروشور یا مشاوره ، بارگیری کتاب الکترونیکی رایگان ، عضویت در خبرنامه یا استفاده از تخفیف برای مدت زمان محدود ، ارائه دهید.

قیمت محصول یا خدمات خود را لیست کنید. اگر محصول یا خدمات شما دارای قیمت مناسبی است حتما وارد تبلیغ کنید.

دیجیتال مارکتینگ را در نظر بگیرید. در دنیای کننونی موثرترین تبلیغات از درگاه اینترنت صورت می گیرد و کاملا مرتبط با سئو سایت و تولید محتوا است. با داشتن تولید محتوایی خوب تبلیغات موثر و موفقی خواهید داشت

 

نظرات کاربران