تمپلت پست اینستاگرام

معرفی پنج تمپلیت پست اینستاگرام

بدون شک اینستاگرام یکی از ابزار های پر قدرت در زمینۀ مارکتینگ است. هنگامی که این پلتفرم شروع به کار کرد، تعداد اکانت ها بسیار نامحدود بود و تمام پست های شما به سادگی دیده می شد؛ اما امروزه با وجود ۲۰۰ میلیون حساب کاری و تجاری مختلف، دیده شدن کاری بسیار دشوار است که به زحمت فراوانی احتیاج دارد. الگوریتم های اینستاگرام نیز به نفع اکانت هایی ‌کار می کنند که هر روز پست می گذارند و قالب های زیبایی را طراحی می کنند. اگر شما قادر به طراحی قالب های خاص نیستید یا زمان انجام این کار را ندارید، در ادامۀ مطلب قصد داریم انواع تمپلیت پست اینستاگرام را برایتان بررسی کنیم تا کار شما ساده تر گردد.

1) قالب اطلاع رسانی

شما می توانید از یک قالب بسیار ‌ساده برای اطلاع رسانی هایتان استفاده کنید. به عنوان مثال اگر قصد دارید لایوی را به همراه یکی از متخصصان در زمینۀ مورد نظر خود برگزار کنید، لازم است عکس هر دو طرف را انتخاب کنید و نام کاربری خود و شخص مقابل را نیز به طور کامل ذکر کنید. با نوشتن روز، تاریخ و ساعت در بالای صفحه به سادگی خبر لایو اینستاگرام را به همۀ دنبال کنندگان خود بدهید. با این کار کاربران از شما سؤال اضافی نمی پرسند؛ زیرا همه چیز در زیر صفحه ذکر شده است.

تمپلت پست اینستاگرام

2) قالب نقل قول

نقل قول ها در میان عموم مردم بسیار مشهور است و اغلب از خواندن آن لذت می برند. اگر می خواهید در میان پست های خود نقل قول های افراد مشهور یا مصاحبه با افراد حرفه ای را در زمینۀ کاری خود بنویسید، می توانید از این قالب استفاده کنید. این قالب یک تصویر زمینۀ مرتبط، قسمتی برای درج اسم و کادری زیبا و بزرگ برای نوشتن نقل قول دارد. از آن جایی که این تمپلیت پست اینستاگرام نگاه ها را به سمت خود جذب می کنند و علامت نقل قول بالای آن ها محتوا را به کاربر اطلاع می دهد، بازدید پیج شما افزایش پیدا می کند.

3) قالب تخفیف

یکی از انواع تمپلیت پست اینستاگرام، قالب تخفیف است. تا به حال  برایتان پیش آمده است که با یک تابلوی تخفیف بزرگ رو به رو شوید و با هیجان به آن فروشگاه یا پیج بروید تا از محصولاتش دیدن کنید؟ با ایجاد یک قالب مناسب با پیش‌ زمینۀ زیبا و کلمۀ تخفیف که با فونت بزرگ در وسط آن نوشته شده است، توجه تمام بازدید کنندگان را به طور مستقیم به محصولات فروشگاه آنلاین خود جلب خواهید کرد تا محصولاتتان را با سرعت بیش تری به دیگران معرفی کنید و در نهایت سریع تر آن ها را بفروشید.

قالب معرفی محصول جدید

4) قالب معرفی محصول جدید

اگر محصول جدیدی در دست دارید و می خواهید آن را به فالوور های خود معرفی کنید، بهترین راه تصویری است که تمام ایده ها، راهکار ها و نحوۀ کار آن را نشان دهد. اغلب مردم حوصلۀ خواندن مطالب طولانی را ندارند. برای همین تصویری که به آن ها نشان دهد این محصول چگونه می خواهد انتظاراتشان را برآورده کند، می تواند قالب بی نظیری برای پست هایتان باشد. در این قالب تصویری از محصول و نحوۀ استفاده از آن منتشر خواهد شد.

5) قالب اطلاع رسانی پادکست

پادکست ها طرفداران بسیاری را در میان مردم پیدا کرده اند. به همین دلیل است که اغلب مردم به دنبال تولید و معرفی پادکست های خود به بقیۀ مردم هستند. اگر شما نیز می خواهید پادکست خود را در قالب یک پست به بقیه معرفی کنید، لازم است ابتدا قالب مناسبی برای آن پیدا کنید. قالبی با نوشتۀ بزرگ پادکست که تصویری مرتبط را در اختیار کاربران قرار خواهد داد و در نگاه اول، آن ها را از پادکست شما مطلع می سازد. شما می توانید از تمپلیت پست اینستاگرام برای این کار استفاده کنید.

نحوه استفاده از تمپلیت پست اینستاگرام

نحوۀ استفاده از تمپلت

اگر قصد دارید از تمپلیت پست اینستاگرام در اکانت خود استفاده کنید، لازم است چندین مرحله را به طور دقیق انجام دهید تا بازدید پیج را افزایش دهید و موجب افزایش فروش محصولات یا خدماتتان شوید.

  • مرحلۀ اول: انتخاب قالب مناسب

قالبی را که می خواهید با توجه به محتوا و تصاویری که در دسترس دارید، انتخاب و از سایت های مخصوص دانلود کنید.

  • مرحلۀ دوم: انتخاب فرمت مناسب

منظور از فرمت مناسب، انتخاب پست یا استوری است. قدرت استوری های اینستاگرام را دست کم نگیرید. امروزه ۵۰۰ میلیون اکانت اینستاگرام از استوری های مختلف به طور روزانه استفاده می کنند. استوری ها نیز توجه خوبی را به خود جلب می کنند و می توانند مخاطبان را به سمت پیج شما بکشانند.

  • مرحلۀ سوم: جاگذاری تصاویر

حال نوبت تهیۀ تصاویر مخصوص است. بهتر است عکس هایی با کیفیت بالا و مرتبط با موضوع خود انتخاب کنید و در تمپلیتی که در مرحلۀ قبل دانلود کرده اید، قرار دهید.

  • مرحلۀ آخر: بارگذاری عکس

در انتها باید با استفاده از فونت های مختلف اینستاگرام و عناصر دیگری که در اختیارتان می گذارد، پست را طراحی کنید و بعد از ذخیره کردن آن، می توانید در صفحۀ خود بارگذاری کنید.

جمع بندی

در نهایت اگر می خواهید پست ها یا استوری های زیبایی را که قالب های خاص دارند، برای پیج خود تهیه کنید، لازم است از تمپلیت پست اینستاگرام که زحمت و انرژی بسیاری نیز نمی خواهد، استفاده کنید. استفاده از آن ها بسیار ساده است. فقط باید بهترین نمونه را با توجه به محتوای پیج اینستاگرام و مخاطبان خود انتخاب کنید تا شاهد بهترین نتیجه باشید.

نظرات کاربران