تولید محتوای کودک

تولید محتوای کودک : نکات ، تاکتیک ها و روش های مفید

بازاریاب های موفق می دانند که بچه ها قدرت خرید دارند، حتی اگر غیر مستقیم باشد. گزارشی از YTV نشان داد که در حدود 90 درصد مواقع ، کودکان بر خریدهای مربوط به غذا ، لباس، اسباب بازی و سایر موارد تأثیر می گذارند. این آمار اهمیت تولید محتوای کودک را به ما گوشزد می کند که نباید از این قشر موثر بی تفاوت بگذریم.

در حالی که تبلیغات سابقه طولانی خود را دارد ، بازاریابی تولید محتوا برای کودکان اخیراً توسعه یافته است و در ابتدا از تلویزیون شروع شده است. تلویزیون به بازاریابان اجازه می داد مستقیماً از طریق راهی که در گذشته غیرممکن بود ، به کودکان دسترسی پیدا کنند. این تولید محتوای کودک با ظهور اینترنت و رشد محبوبیت سایت های اینترنتی آسان تر شد. استفاده از رسانه کودکان با سرعت بالایی رشد کرده است و بسیاری از کودکان نیز بدون نظارت بر رایانه وقت دارند. این دو موضوع اصلی – رشد تبلیغات کلی و افزایش دسترسی رسانه ها به کودکان – منجر به افزایش محسوس در بازاریابی و تولید محتوای مستقیم به کودک شده است.

تولید محتوای کودک

چرا بچه ها به بازاریابی تولید محتوا اهمیت می دهند

کودکان و نوجوانان به دلیل میزان هزینه ای که در اختیار دارند، چه به طور غیرمستقیم از طریق والدین و چه به طور مستقیم ، هدف تبلیغات و تولید محتوای کودک قرار می گیرند. آنها تأثیر عظیمی در عادات خرید والدین خود دارند، پول خود یا والدینشان را صرف آب نبات، غذا، نوشیدنی ، وسایل الکترونیکی، اسباب بازی، فیلم ، ورزش و لباس می کنند.

کارشناسان خاطرنشان می کنند: “کودکان 12 سال و زیر 12 سال بیش از 11 میلیارد دلار از پول خود را صرف می کنند و بر تصمیمات هزینه خانواده به ارزش 165 میلیارد دلار دیگر برای غذا ، وسایل خانه مانند مبلمان ، وسایل برقی و رایانه ، تعطیلات ، ماشین خانوادگی و سایر هزینه ها تأثیر می گذارند.” در “یک دیدگاه جامعه شناسانه” ، مراقبت از کودکان در عصر رسانه دچار تحولاتی شده است. به دلیل کوچکتر شدن اعضای خانواده، درآمد دوگانه و داشتن فرزند در اواخر زندگی ، والدین می توانند برای بچه های خود خرید بیشتری داشته باشند. همه اینها بدان معنی است که بازاریابان و شرکت ها نمی توانند قدرت خرید قابل توجهی را که بچه ها در دسترس دارند، نادیده بگیرند و قید تولید محتوای کودک را بزنند.

کودکان علاوه بر صرف هزینه های شخصی و تأثیرگذاری بر عادت خرید والدین خود ، نوع سوم پتانسیل بازاریابی را نشان می دهند: مصرف کننده آینده. بازاریابان زرنگ و دانا می دانند که وفاداری به برند و عادت های مصرف کننده در سنین پایین شکل می گیرد و با تولید محتوای کودک می توانند این قابلیت مشتری وفادار را از ابتدا نهادینه کنند. متقاعد کردن یک کودک برای خرید خیلی راحت تر از بزرگسالان است و در صورت داشتن تجربه ای خوب تا بزرگسالی مشتری شما می ماند. بیشتر کودکان از 8 سالگی تصمیمات خریدشان را خودشان می گیرند. ، بچه ها ​​موارد زیر را تحت تأثیر قرار می دهند:

 

گزینه های صبحانه (97 درصد مواقع ) و گزینه های ناهار (95 درصد)

برای وعده های غذایی گاه به گاه خانوادگی کجا برویم (98 درصد)

خرید لباس (95 درصد)

خرید تبلیت و گوشی (60 درصد)

انتخاب های سرگرمی خانوادگی (98 درصد) و سفرهای خانوادگی (94 درصد)

تولید محتوای کودک

تولید محتوای کودک

تبلیغات کودکان شامل همه رسانه ها است ، از کانال های سنتی مانند ایستگاه های تلویزیونی گرفته تا رسانه های در حال ظهور مانند بازی های گوشی های هوشمند. برخی تخمین ها بیان می کند که کودکان اکنون بیشتر از آنچه در کل مدرسه در کلاس می گذرانند ، به تماشای تلویزیون می پردازند و یا در سایت های اینترنتی دنبال بازی می گردند. اگر یک تولید محتوای کودک را برای خودتان در نظر بگیرید احتمال اینکه در معرض دید این کودکان قرار بگیرید زیاد است.

 

در راستای تولید محتوای کودک می توانید برای درک بهتر خواسته ها و انگیزه های خریداران جوان از روانشناسی کودک و تحقیقات بازار استفاده کنند. با استفاده از تحقیق در مورد رفتار ، خواسته ها و رشد جسمی کودکان ، بازاریاب ها می توانند پیام های پیچیده ای برای دستیابی به مصرف کنندگان کودک تهیه کنند. تبلیغات در مدارس هم گزینه خوبی است. از راه هایی که با حضور در مدارس می توانید بازاریابی و تولید محتوا داشته باشید عبارتند از:

 

  • مطالب آموزشی اسپانسر شده
  • تأمین فناوری مدارس در ازای مشاهده برند
  • معاملات انحصاری برای ارائه فست فود یا نوشابه در مناطق مدرسه
  • مسابقات و برنامه های تشویقی
  • حمایت مالی از برنامه های مدرسه و اردوهای مدرسه ای

 

به طور کلی، اینترنت به دلیل ارتباط با فرهنگ جوانان ، یک رسانه خوب برای بازاریابی و تولید محتوا است.

تولید محتوای کودک

برای تولید محتوای کودک در زمینه اینترنتی این نکات را در نظر داشته باشید

  1. مثل یک کودک فکر کنید
  2. تا حد امکان ساده سازی کنید
  3. از تصاویر و رنگ های جذاب استفاده کنید
  4. مسیر دسترسی به سایت و صفحات مختلف را ساده تعریف کنید
  5. خلاق باشید

نظرات کاربران