تکنیک های سئو برای افزایش ترافیک

6 تکنیک مهم از تکنیک های سئو برای افزایش ترافیک

طبیعتا هر یک از فروشندگان، صاحبان مشاغل و صنعت های گوناگون تمایل دارند که کسب و کار خود را گسترش دهند و به دنبال تکنیک های اضافی هستند تا در سال 2022 بتوانند ترافیک سایت خود را به بالا ترین حد ممکن برسانند. هنگامی که برای اولین بار سایتی را راه اندازی می کنید، یک سری اصول اساسی هستند که برای رسیدن به این اهداف بهتر است آن ها را رعایت کنید. این اصول عبارتند از: استفاده از کلمات کلیدی، بهینه سازی تگ های عنوان و متا تگ ها، ایجاد محتوای بهینه. در اینجا قصد داریم تکنیک های سئو برای افزایش ترافیک را برای شما شرح دهیم. این کار به شما کمک می کند که عملکرد سایت خود را به میزان زیادی بهبود بخشید.

تکنیک های مختلف سئو برای افزایش ترافیک

تکنیک های سئو برای افزایش ترافیک

در ادامه ریز تکنیک های سئو را که باید برای افزایش ترافیک ارگانیک سایت خود به آن ها توجه داشته باشید بیان می کنیم:

  • صحفات رقبای خود را پیدا کنید.

زمانی سایت شما بهترین عملکرد خود را عرضه خواهد کرد که راجع به استراتژی های سئوی رقبای خود اطلاع بیشتری داشته باشید. در ابتدا باید بدانید چه چیزهایی باعث برتری وب سایت شما نسبت به سایت هایی می شود که در نتیجه جستجوی گوگل (SERP) برای هر فرد نمایان می شود. برای اینکه بتوانید از این بینشی که به دست آورده اید استفاده کنید، بهتر است بدانید که این رویکرد چیست و اصلا برای چه کار می کند. یک راه موثر برای این کار این است که صفحات رقبای خود را بیابید، بهترین عملکرد های آنان را بررسی کنید تا بفهمید که ترافیک ارگانیک بالای آن ها از چه چیز ناشی می شود.

  • شکاف کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید.

به نظر شما استراتژی محتوا در چه حوزه هایی تمرکز می کند؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که تمرکز اصلی در دو مورد زیر خلاصه می شود:

  1. بهینه سازی محتوای موجود 2. تولید محتوا جدید

ممکن است تصور کنید که بهترین کاری که می توانید با آن شروع کنید بهینه سازی محتوای موجود است؛ اما راهی که از آن هم موثر تر است استفاده از یک روش برای بهینه سازی است. بیشتر وب سایت ها از این روش بهره می برند و به جایی می رسند که تمام قطعات تولید شده آن ها بهینه سازی شده است. اشتباه سئوکاران در این است که این کار را بدون داشتن آگاهی کافی انجام می دهند، در حالی که تولید محتوا باید با هدف مشخص صورت پذیرد.

نکته مهم دیگر درباره تکنیک های سئو برای افزایش ترافیک این است که برای اینکه بک لینک هایتان معتبر باشند بهتر است از روابط عمومی دیجیتال بهره ببرید. یکی از عوامل موثر در رتبه بندی برتر گوگل همین لینک ها هستند. استراتژی های متفاوتی برای لینک سازی موجود است که به شما کمک می کنند لینک های مرتبط را بیابید و در این کار هم عملکرد خوبی داشته باشید ؛ اما در مجموع ارزش گذاری موثر بسیاری از لینک ها هنوز هم از آن دسته از کار های دشوار محسوب می شود.

بهترین راه برای ترغیب سایت های دیگر برای ایجاد لینک های با کیفیت بالا و مرتبط با سایت شما، ایجاد محتوای منحصر به فرد و مرتبط است که به طور طبیعی می تواند باعث افزایش محبوبیت شما در جامعه اینترنتی شود.

  • برای بهبود CRT ارگانیک خود از تست PPC بهره ببرید.

یکی از عوامل مهم رتبه بندی، CRT است. امری که شما باید به بهینه سازی آن بپردازید. CRT به عنوان یک رتبه بندی استفاده می شود و این چیزی است که باید برای آن بهینه سازی کنید. یکی از تکنیک های سئو برای افزایش ترافیک این است که بدانید عناصر و عوامل تاثیر گذار بر نرخ کلیک سایت شما تگ های عنوان و توضیحات متا هستند. برای اینکه بهترین تگ عنوان را برگزینید، یکی از راه ها این است که حداقل سه عنوان متفاوت را با توضیحات یکسان بیاورید و نتیجه را بررسی نمایید.

برای اینکه بهترین توصیف را به کار برید، سه توصیف مختلف را بیاورید با عنوان های یکسان. بنابراین تا زمانی که تبلیغات شما به اندازه کافی دیده می شود، عنوان ها و توضیحات متا خود را با استفاده از داده های عملکرد مجددا بنویسید و CRT ارگانیک خود را بهتر نمایید.

برای بهبود CRT ارگانیک خود از تست PPC بهره ببرید
  • بک لینک های خراب رقبای خود را بدزدید.

همانطور که تا کنون گفته شد، ساختن بک لینک های متبر کار چندان ساده ای نیست. یکی از بهترین تکنیک های سئو برای افزایش ترافیک این است که از لینک های خراب رقبایتان استفاده کنید.

  • از محتوای پشتیبان برای نشان دادن تخصص موضوعی استفاده کنید.

همانطور که می دانید گوگل همیشه بهترین نتیجه را برای هر عبارتی که جستجو شده است، نشان می دهد؛ بنابراین باید برای شما بسیار مهم باشد که موضوعات و محتوای خود را بهینه سازی کنید. در این میان فقط کلمه کلیدی نیست که اهمیت زیادی دارد، شما باید درمورد موضوع مورد نظر تخصص خود را به نمایش بگذارید.

  • از پیوند های داخلی برای رتبه بندی Supercharge استفاده کنید.

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا کلمات کلیدی که در صحفه دوم رتبه بندی می شوند، به تقویت در صحفه اول  SPEP نیاز دارند؟ باید بگوییم که افزودن پیوندهای داخلی که به این صفحات اشاره می کنند به شما کمک می کنند تا به این هدف خود به بهترین شکل دست یابید. پیوند های داخلی هم سیگنال های رتبه بندی صفحه و سیگنال های مرتبط را پاس می کنند. لینک دهی داخلی از تکنیک های سئو برای افزایش ترافیک است که به طور گسترده ای مورد استفاده قرار نمی گیرد.

بهینه سازی برای Core Web Vitals

بهینه سازی برای Core Web Vitals

در سال 2021، گوگل بر صفحه و تجربه کاربر به عنوان فاکتور های اصلی دسته بندی تاکید بیشتری کرد. نتیجه آن این بود که تمرکز بر چندین عنصر UX روی صفحه تغییر کرد. آن ها عبارتند از: سازگاری با موبایل، مرورگر ایمن، HTTPS، بینابینی های سرزده.

UX به معنای طراحی تجربه کاربری است. این طراحی یعنی اینکه استفاده کاربر در هنگام کار از اجزای مختلف سایت، به راحتی صورت گیرد.

با این حال بزرگ ترین تغییر، معرفی Core Web Vitals است که در آگوست 2021 به یک سیگنال رتبه بندی تبدیل شد. Core Web Vitals مجموعه ای از معیار های مربوط به سرعت، پاسخگویی و ثبات بصری است که اینگونه آن را تعریف می کنیم:

Largest Contentful Paint: مدت زمانی که طول می کشد تا محتوای اصلی صفحه بارگیری شود.

تاخیر ورودی اول: مدت زمانی که طول می کشد تا یک صفحه تعاملی شود.

جمع بندی

تمامی این موارد تکنیک های سئو برای افزایش ترافیک به حساب می آیند و شما با استفاده و رعایت این نکات می توانید در صدر جدول SERP قرار گیرید.

 

نظرات کاربران