بهترین سایت های خارجی برای تولید محتوا

معرفی 6 سایت از بهترین سایت های خارجی برای تولید محتوا

آیا می دانستید وب سایت هایی وجود دارند که می توانید از آن ها برای دریافت ایده های جذاب تولید محتوا، موضوعات پرطرفدار، تحقیقات پیرامون بازار هدف، رتبه بندی سئو و بسیاری موارد دیگر کمک بگیرید؟به عنوان یک تولید کننده محتوا، همیشه باید به دنبال راه های جدید و هیجان انگیزی برای تولید محتوای با کیفیت برای وب سایت خود و دیگران باشیم.

خوشبختانه امروزه سایت‌ های مختلفی وجود دارند که آموزش‌ ها، روش ‌ها و منابع مفیدی را برای تولید یک محتوا خاص و پرمخاطب ارائه می‌ دهند. اما قطعا بررسی همه آن ها دشوار است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله شما را با بهترین سایت های خارجی برای تولید محتوا آشنا کنیم. این سایت ها می توانند به شما در موارد مختلف از جمله پیدا کردن مخاطب ایده آل، یافتن ایده ها، بهبود سئو سایت و … کمک کنند. بنابراین بدون هیچ توضیح دیگری به سراغ بررسی این وب سایت ها می رویم.

  1. سایت Answerthepublic

بهترین سایت های خارجی برای تولید محتوا

Answerthepublic.com یکی از بهترین سایت های خارجی برای تولید محتوا به شمار می آید که  ایده های بسیار خوبی  پیرامون آنچه مردم در سایت ها و رسانه های اجتماعی مختلف می پرسند، ارائه می دهد و به شما کمک می کند برای موضوعاتی که مخاطبان  علاقه مند به یادگیری  آن ها هستند محتوا تولید کنید.

Answerthepublic به شما این امکان را می دهد که کلمات کلیدی یا موضوعی مرتبط با کسب و کار خود پیدا کنید و محتوایی متناسب با سوالات پرتکرار و کلمات کلیدی مرتبط ایجاد نمایید.

  1. سایت Exploding Topics

بهترین سایت های خارجی برای تولید محتوا

Exploding Topics.com سایت موضوعات پرطرفدار است که رویای محتوا نویسان را به خوبی محقق می کند. بهترین راه برای یافتن ایده های موضوعی جدید، دانستن چیزهایی است که مردم همواره آن ها را جستجو می کنند.

Exploding Topics.com یکی از بهترین سایت های خارجی برای تولید محتوا است که داده های خام را به شما ارائه می دهد. همچنین در این سایت می توانید به فهرستی از هشتگ های مرتبط با کسب و کار خود دسترسی پیدا کنید و  آن ها را در پست های شبکه های اجتماعی مختلف مورد استفاده قرار دهید. همچنین می‌ توانید به هشتگ‌ های پر بازدید براساس کشور مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

به عبارت دیگر این یک ابزار عالی برای افرادی است که می ‌خواهند در زمینه کاری و صنعت خود همواره به ‌روز بمانند. امروزه سایت  Exploding Topics تحقیق در مورد محتوا را آسان تر از همیشه کرده است.

راه های بی شماری برای استفاده از موضوعات پرطرفدار در تولید محتوا وجود دارد که برخی از آن ها به شرح زیر است:

  • از محبوب ترین هشتگ ها و کلمات کلیدی برای تولید پست های خود استفاده کنید.
  • در مورد سوالات مرسوم مردم عادی اطلاعات بیشتری کسب کنید.
  • مخاطبین جدیدی پیدا کنید که نمی دانستید به موضوع و حوزه کاری شما علاقه دارند.

این وب سایت کاملا رایگان است.

  1. سایت coschedule.com

Headline Studio

Headline Studio یک ابزار آنلاین است که به شما این امکان را می دهد تا عناوین جذابی برای محتوای خود ایجاد کنید. پس از تایپ عنوان، اطلاعاتی در مورد تعداد دفعات مشاهده، مقالات با عناوین مشابه و گزارشی مبنی بر دلیل تعامل کاربران با آن، به شما داده می شود. بنابراین باید گفت Headline Studio  یکی از ارزشمندترین و بهترین سایت های خارجی برای تولید محتوا جدید در وبلاگ است که به شما کمک می کند بدانید عنوان انتخاب شده می تواند تا چه اندازه برای خواننده جذاب باشد.

  1. سایت surfer seo

Surfer Seo

Surfer Seo از جمله بهترین سایت های خارجی برای تولید محتوا است که به شما این امکان را می دهد تا رتبه سئو هر وب سایتی را بررسی کنید. این ابزار برای سازندگان محتوا که می ‌خواهند رتبه ‌بندی وب سایت خود را با سایر رقبا در موتورهای جستجو مقایسه کنند، عالی است. با استفاده از این ابزار می توانید نحوه عملکرد سایت خود را در برابر سایر رقبا از نظر رتبه بندی جستجوی ارگانیک و پتانسیل رتبه بررسی کنید.

استفاده از Surfer Seo رایگان است و رابط کاربری بسیار کاربر پسندی دارد. این سایت یک ابزار عالی برای افرادی است که می‌ خواهند درمورد رقبا تحقیق کنند و یا رتبه سایت خود را در هر زمانی بررسی کنند.

  1. سایت Ubersuggest

Ubersuggest

Ubersuggest یک ابزار فوق العاده برای پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط است که در لیست بهترین سایت های خارجی برای تولید محتوا جایگاه ویژه ای دارد. این ابزار موارد مختلفی مانند تعداد جستجوها در ماه، CPC (هزینه به ازای هر کلیک) و سطح رقابت برای عبارت مورد نظر شما را نشان می دهد. بنابراین شما می توانید به راحتی متوجه شوید که آیا کلمه کلیدی انتخاب شده ارزش تولید محتوا را دارد یا خیر.

  1. سایت Make My Persona

Make My Persona

Make My Persona آخرین گزینه در لیست بهترین سایت های خارجی برای تولید محتوا است که به کمک آن می توانید مخاطب ایده آل خود را پیدا کنید. درواقع وب سایت Make My Persona به شما این امکان را می دهد تا برای کمپین های بازاریابی محتوای خود پرسونا یا شخصیت کاربر را ایجاد کنید.

بنابراین اگر می ‌خواهید مخاطب یا جمعیت خاصی را هدف قرار دهید، این سایت بسیار مفید است. شما می توانید همه چیز از جمله سن، جنسیت، علایق و شغل آن ها نیز سفارشی کنید. برای مثال، اگر در حال نوشتن یک پست وبلاگ در مورد نکات سفر برای گروه سنی 20 تا 30 سال هستید، می توانید از Make My Persona برای ایجاد شخصیت یک فرد جوان استفاده کنید.

این سایت به شما کمک می کند تا نیازها و خواسته های گروه مد نظر خود را بهتر درک کنید، که به نوبه خود باعث تولید محتوای بهتر و پربارتر می شود. برای استفاده از وب سایت Make My Persona، ابتدا برخی اطلاعات اولیه در مورد شخصیت مورد نظر خود را وارد کنید و جمعیتی را که می خواهید هدف قرار دهید انتخاب کنید. در نهایت می‌ توانید با جستجو در پایگاه داده وب سایت ایده های بهتری در مورد نوع محتوایی که برای این گروه از افراد جذاب است، به دست آورید.

جمع بندی

شش وب‌ سایتی که در این مقاله به اشتراک گذاشته شد، از جمله بهترین سایت های خارجی برای تولید محتوا هستند که می توانند ایده‌ های فوق العاده ای برای چگونگی شروع استراتژی تولید محتوا وب سایت شما، ارائه دهند. به عبارت دیگر کمک گرفتن از بهترین سایت های تولید محتوا موجب ساده تر شدن مسیر تولید محتوا می شود. بنابراین بهتر است کار با آن ها را به خوبی یاد بگیرید و برای ارتقاء مقالات خود از این ابزار ساده و کاربردی به خوبی استفاده کنید.

نظرات کاربران