سایت کسب و کار

آیا کسب و کار من به وب سایت احتیاج دارد؟

وقتی مشتری احتمالی به دنبال کسب و کار شما باشد، اولین کاری که احتمالاً انجام می دهد این است که اسمتان را از گوگل جست و جو کند. اگر در فضای اینترنت حضور نداشته باشید، باعث می شود این مشتری بلافاصله از فضای اینترنتی جذب رقیبتان شود. یکی از راه های موثر حضور در فضای اینترنتی از طریق وب سایت کسب و کار است، که توسعه آنلاین کسب و کار شما را بر عهده دارد و باید نشان دهنده برندینگ شما باشد.

بسته به نوع کسب و کارتان ممکن است با داشتن یک صفحه اینستاگرام به هدفتان برسید. اگر قیمت گذاری یا زمانبندی مساله خیلی مهمی برای شما نیست، می توانید به فکر یک وب سایت کسب و کار باشید تا مشتریان بالقوه بتوانند به سرعت قیمت ها و شرایط شما را بررسی کنند.

به گفته جوی هرتزبرگ ، مدیر طراحی و بهینه سازی وب در TaxSlayer ، کسب و کارهای کوچک و وب سایت ها در کنار هم مفید هستند و کار را پیش می برند. یک وب سایت کسب و کار راهی عالی برای پیشرفت بیشتر در کسب و کارتان و جذب مشتری جدید است. جسی نیکولز ، طراح UX / UI در TaxSlayer ، اضافه می کند که هر شرکتی که لزوم داشت سایت کسب و کار را به عنوان اولویت قرار ندهد ، احتمال زیادی دارد که در گذر زمان از بین برود.

وب سایت کسب و کار

آیا باید شخصی را برای ساخت وب سایت کسب و کار استخدام کنید؟

اگر در نهایت تصیم گرفتید که یک سایت کسب و کار داشته باشید، سوال بعدی که باید به آن پاسخ دهید این است: “آیا خودم می توانم یک سایت بسازم ، یا باید یک برنامه نویس حرفه ای استخدام کنم؟” تصمیم شما معمولاً به مجموعه مهارت ، زمان و بودجه شما بستگی دارد.

مجموعه مهارت – اگر خیلی به کدنویسی و پیچ و خم های برنامه نویسی آشنا نیستید، ایجاد وب سایت کسب و کار تان را به دست کاردان بسپارید.

زمان – اگر می خواهید سایت شما در عرض چند روز و فوری ساخته شود ، از یک برنامه نویس حرفه ای کمک بگیرید. اگر چند هفته یا چند ماه فرصت دارید که وقت بگذارید (و خودتان هم مایل به درگیر شدن با این چالش هستید) ، خودتان وقت بگذارید و سایت کسب و کارتان را خودتان بسازید.

بودجه – اگر بودجه محدودی داشته باشید مطمئناً می توانید کسی را پیدا کنید که با همین بودجه شما برایتان سایت بزند. فقط به دنبال طراحان وب تازه کاری باشید که در تلاشند نمونه کارهای خود را ارائه بدهند. بسیاری از دانشجویان می خواهند نمونه کارهای خود را قبل از فارغ التحصیلی بسازند ، به همین دلیل می توانید از این جامعه آماری برای کمک به ساخت وب سایت خودتان استفاده کنید.

اگر هنوز دو دل هستید که طراحی وب سایت کسب  و کار خود را دست یک برنامه نویس بدهید یا نه، وب سایت های آماده را هم در نظر بگیرید. با استفاده از سایت های وردپرس می توانید بستری نیمه آماده برای وب سایت خودتان داشته باشید که فقط با کمی شخصی سازی مناسب شرایط شما می شود.

وب سایت کسب و کار

چه مواردی را باید در وب سایت کسب و کار خود قرار دهید؟

بعد از اینکه تصمیم گرفتید چه کسی قصد دارد سایت کسب و کار شما را بسازد، حتماً مولفه های پایین را وارد کنید:

 

نام دامنه حرفه ای – با یک اسم شروع کنید و یک دامنه مناسب بخرید. نامی که منحصر به فرد و خوانا باشد و بتوان در خاطر سپرد. آدرس دامنه ای مثل نام کسب و کار خود انتخاب کنید.

صفحه اصلی – در صفحه اصلی خود یک اقدام به عمل قوی داشته باشید. مخاطبتان را به صفحه ای که مورد نظر شماست هدایت کنید.

سبد خرید با کاربرد آسان – اگر فروشگاه آنلاین دارید و مصرف کنندگان می توانند به صورت آنلاین خرید کنند، تجربه خرید را تا حد ممکن آسان کنید.

اطلاعات تماس – با قرار دادن اطلاعات تماس خود در یک مکان مشهود در سایت خود ، تماس با مشتریان را آسان کنید.

 

6 نکته برای استفاده بیشتر از وب سایت خود

  1. شرکت خود را در Google My Business که برای کسب و کارهاست ثبت کنید. ثبت کسب و کار در Google My Business اجازه می دهد تا مصرف کنندگان آدرس و اطلاعات تماس شما را در گوگل مشاهده کنند.
  2. وب سایت خود را به روز نگه دارید. داشتن یک سایت منسوخ شده به همان اندازه عدم حضور شما در فضای اینترنتی مضر و مخرب است.
  3. مشتریان خود را بشناسید. چه چیزی برای مخاطب هدف شما مهم است؟ چه چیزی باید بدانند؟ صرفا برای خودنمایی یا اینکه اسم یک سایت را یدک بکشید اقدام به ایجاد سایت نکنید. سایتی برای نمایش اطلاعات خود باید داشته باشید که باید مشتری را به خودش جذب کند.
  4. ارزش سایت خود را بالا ببرید. اگر چیزی ارزش افزوده برای کسب و کارتان ندارد، آن را از وب سایت کسب و کار خود حذف کنید. به عنوان مثال ، بخش “درباره ما” می تواند اعتبار شما را افزایش دهد، اما مطمئن شوید که اطلاعات خوبی را در اختیار بیننده قرار دهید. اگر تصمیم دارید موضوعی به سایت اضافه کنید، مطلب را کوتاه کنید. به همین ترتیب، اطمینان حاصل کنید که در توصیفات شما دلیل مصرف کنندگان کسب و کار با شما مشخص شده است.
  5. وب سایت خود را سازگار با موبایل کنید. بیشتر از نیمی از جستجوهای اینترنتی از طریق تلفن انجام می شود. اگر سایت شما برای تلفن همراه مناسب نباشد یا به عبارتی سازگار با موبایل نباشد، ممکن است مشتریان بالقوه را از سایت کسب و کار خود دور کنید.
  6. “محتوا شاه کلید است.” در نهایت برای سایت کسب و کار تولید محتوا متنی خوبی داشته باشید تا مخاطب بعد از ورود به سایت کسب و کارتان، رضایت خاطر داشته باشد. یک وبلاگ کسب و کار داشته باشید و برای خدمات سئو اقدام کنید. محتوای خود را مرتبط ، سئو شده و به روز نگه دارید. اگر از پس این کار بر نمی آیید، تمام تولید محتوا متنی خود را به دست یک تیم متخصص بسپارید. تیم بیزون متشکل از یک تیم حرفه ای هست که می تواند دقیقا متناسب با کسب و کار شما، شروع به تولید محتوا کند و سایت کسب و کار شما را تبدیل به فضایی مناسب برای مخاطب می کند.

 

نظرات کاربران