سند باکس گوگل

آشنایی با سند باکس گوگل

اگر از دامنه وب جدیدی در وبسایت خود استفاده کنید، ممکن است در صدر رتبه بندی موتورهای جستجو قرار نگیرید. رتبه بندی بالا به استراتژی های مربوط به سئو، نقص در صفحه وب یا کمپین سئوی شما مرتبط نیست. قرار گرفتن در رتبه بندی پایین به خاطر سند باکس گوگل است.

 

سند باکس گوگل چیست؟

به عبارت ساده، سند باکس گوگل یک نوع دوره آزمایشی برای وب سایت های جدید است که با محدودیت های خاصی در صفحات وب قرار می گیرند. موتور جستجو صفحات قدیمی تر را در رتبه بندی ها، معتبر تر می داند. در حالی که سند باکس گوگل به طور رسمی توسط موتور جستجو تایید نشده است، با این حال چنین پدیده ای در وب وجود دارد. گوگل ابتدا با فیلتر کردن وب سایت های جدید طبق الگوریتم خود و سپس در بالای رتبه بندی قرار دادن صفحات قدیمی، وبسایت های جدید را تحت فشار قرار می دهد.

اگر صفحه وب شما توسط سند باکس گوگل شناسایی شده باشد، یک تمرین مفید برای ارتقا در رتبه بندی موتور جستجو خواهد بود. اگر سند باکس گوگل زمانی که نام دامنه واقعی وب خود را وارد می کنید، فقط در صفحه جستجو ظاهر می شود، یعنی گوگل سایت شما را در میان نتایج برتر نمایش نمی دهد. چنانچه از بک لینک ها نیز در وبسایت خود استفاده کنید، آن ها نیز نمایش داده نمی شوند.

در حالی که ممکن است برای صاحبان صفحه وب جدید به نظر برسد، اثرات سند باکس گوگل طولانی نیست. همه چیز به کلمات کلیدی و اطلاعات جستجو بستگی دارد. تخمین زده می شود که دوره سند باکس گوگل به مدت 6 تا 8 ماه طول بکشد. هنگامی که از این دوره عبور کنید، وب سایت شما قادر خواهد بود رتبه بندی کلمات کلیدی را هدف قرار دهد.

سند باکس گوگل

تاریخچه سند باکس گوگل

متخصصان سئو و مدیران وب کشف کردند که وب سایت های جدید در رتبه بندی صفحه اصلی گوگل در سال 2004 برجسته نشدند. در حالی که این وب سایت ها نمایه شده بودند، رتبه بندی آن ها هنوز کم بود. اما این مورد در سایر موتورهای جستجو وجود نداشت و در آن موتورهای جستجو این سایت های جدید در رتبه بندی بالا قرار گرفتند. بسیاری از کارشناسان معتقدند هدف گوگل برای معرفی مفهوم سند باکس این است که کاربران بتوانند محتوای با کیفیت بالا را از سایت های قابل اعتماد فهرست کنند.

 

چرا وب سایت جدید شما در گوگل رتبه بندی نشده است؟

یک سایت برای قرار گرفتن در رتبه بندی باید قابل اعتماد باشد، کلمات کلیدی مناسبی داشته باشد، از بک لینک های مناسب استفاده کند و دارای قدرت و کیفیت مناسبی باشد. با وجود داشتن کمپین سئوی خوب، وب سایت ها هنوز در رتبه بندی ها در بالای فهرست جستجو قرار نمی گیرند. اما چرا این اتفاق می افتد؟ چند دلیل برای این اتفاق وجود دارد.

رتبه بندی در گوگل

  1. رقابت بالا

قرار گرفتن در رقابت یکی از دلایل اصلی کاهش رتبه بندی است. شما باید از کلمات کلیدی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد استفاده کنید. حتی اگر وب سایت شما دارای بیشترین تعداد کلمات کلیدی باشد، صفحه شما هنوز هم در رتبه بندی قرار نخواهد گرفت.

  1. کمبود محتوا

به محض انتشار مطلب و پست جدید در یک صفحه، گوگل آن را از طریق حجم محتوای موجود بررسی می کند. با این کار موتور جستجو به شما می گوید که اهمیت وجود محتوای کافی در وبسایت خود را ارزیابی کنید. اگر سایت شما محتوای کافی نداشته باشد، گوگل سایت شما را سند باکس می کند.

  1. عدم وجود بک لینک های با کیفیت

وب سایت ها نیاز به بک لینک دارند. آن ها یک عامل مهم برای رتبه بندی در گوگل به حساب می آیند. اگر می خواهید بالاترین رتبه را در رتبه بندی موتورهای جستجو داشته باشید، به یک بک لینک قوی نیاز دارید. عدم وجود بک لینک های با کیفیت بالاتر نیز منجر به کاهش رتبه بندی شما می شود.

  1. فقدان سیگنال های کاربر

رتبه بندی گوگل نیز بر اساس ترافیک کاربر تعیین می شود. هنگامی که کاربر زمان خود را در یک سایت مشخص بیشتر می گذراند، آن سایت دارای امتیاز و اعتبار بیشتری خواهد شد و الگوریتم های گوگل این را ثبت می کنند. موتورهای جستجو، تجزیه و تحلیل داده های کاربر و نرخ کلیک را تجزیه و تحلیل می کنند.

 

چگونه می توان دوره سند باکس گوگل را کاهش داد؟

چگونه می توان دوره سند باکس گوگل را کاهش داد؟

برای گرفتن ترافیک ارگانیک باید زمان زیادی بگذارید. این دوره می تواند از یک ماه تا نه ماه ادامه یابد. با این حال، این دوره انتظار می تواند کاهش یابد. چند نکته وجود دارد که با انجام آن می توانید این دوره را کاهش دهید.

  • نمایه سازی: بررسی کنید که سایت شما توسط گوگل نمایه شده باشد. شما باید نام دامنه خود را در جستجوی گوگل تایپ کنید و آن را در کنسول جستجو ثبت نام کنید و Sitemap XML خود را ارسال کنید.
  • ترافیک کاربر: مشارکت مخاطبان به کاهش دوره سند باکس گوگل کمک می کند. گرفتن ترافیک ارگانیک یکی از بهترین روش ها است.
  • سیگنال های اجتماعی: انجام فعالیت در رسانه های اجتماعی یک روش عالی برای کاهش دوره سند باکس گوگل است. ایجاد حساب رسانه های اجتماعی با نام تجاری اختصاصی، اجرای تبلیغات، حفظ مخاطب و پیوند تمام فعالیت های رسانه های اجتماعی به صفحه وب در این مسیر بسیار تاثیرگذار است.
  • اعتبار سایت: هنگامی که یک سایت جدید شروع به کار می کند، راهی برای گوگل وجود ندارد که کیفیت سایت یا محتوای آن را تشخیص دهد. سایت شما باید دارای اعتبار باشد. از بک لینک های معتبر و لینک های داخلی استفاده کنید.
  • خرید یک دامنه فعال: خرید دامنه فعال یکی از ساده ترین روش ها برای جلوگیری از ماندن در دوره سند باکس گوگل است. وبسایتی که ترافیک مناسب را ذخیره می کند، موجب صرفه جویی در زمان کاربر هنگام جستجو می شود. بنابراین با خرید دامنه فعال از ماندن در دوره سند باکس گوگل جلوگیری کنید و در رتبه بندی گوگل قرار بگیرید.

 

با استفاده از زمان آزمایشی سند باکس گوگل که به نفع وبسایت شما عمل می کند، باید بر جنبه هایی تمرکز کنید که به شما کمک می کند سریع تر از آن خارج شوید و در رتبه بندی بالاتری قرار بگیرید.

نظرات کاربران