قالب وردپرس با سئو بالا

معرفی 5 قالب وردپرس با سئو بالا

اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید و در نظر دارید آن را در بستر اینترنت گسترش دهید، قطعا به یک وب سایت حرفه ای با سئو بالا احتیاج دارید.

مبحث سئو سایت، به اندازه ای اهمیت دارد که شما اگر مرغوب ترین کالا ها را داشته باشید و مناسب ترین قیمت را برای محصولات و خدمات خود در نظر بگیرید، اما به سئو سایت خود توجه نداشته باشید، در واقع هیچ سود و منفعتی از وب سایت نصیب شما نخواهد شد.

امروزه دیگر با وجود پلتفرم های مختلف جهت راه اندازی یک وب سایت، نیاز نیست طراحی سایت خود را حتما به یک برنامه نویس حرفه ای بسپارید، بلکه با کمی آشنایی و داشتن اطلاعات در مورد قالب های آماده می توانید یک وب سایت حرفه ای برای خود راه اندازی کنید.

یکی از پلتفرم هایی که می توانید برای راه اندازی وب سایت خود از آن استفاده کنید، قالب های وردپرس است. پلتفرم وردپرس قالب های بسیاری برای راه اندازی سایت های مختلف مانند سایت فروشگاهی، گردشگری، هتل داری، ورزشی و … در اختیار شما قرار می دهد. ولی نکته مهم این است که کدام قالب آماده برای شما بهتر است و کدام قالب وردپرس با سئو بالا را باید انتخاب کنید.

اینکه بعد از راه اندازی وب سایت به فکر سئو کردن قالب سایت خود باشید، به هیچ وجه عمل حرفه ای و به صرفه ای نیست، نه از نظر هزینه و نه از نظر زمان گذاشتن، پس بهتر است قبل از هر کاری یک قالب وردپرس با سئو بالا برای سایت خود انتخاب کرده و از ابتدا کار خود را حرفه ای شروع کنید.

برای انتخاب یک قالب وردپرس با سئو بالا اولین چیزی که نیاز دارید توجه به مشخصات و مطالعه کامل ویژگی های هر قالب است، که البته کار آسانی نیست ولی راه دیگری که می توانید قالبی با سئو بالا انتخاب کنید این است که تا انتهای مقاله همراه ما باشید و با بهترین قالب های وردپرس آشنا شوید.

قالب وردپرس با سئو بالا

قالب Avada

Avada یک قالب وردپرس با سئو بالا است، که به دلیل انعطاف پذیری، سهولت استفاده، سرعت، کتابخانه بزرگ و صفحه ساز یکپارچه بسیار محبوب بوده و مورد تحسین قرار گرفته است. این قالب به هر کسی کمک می کند با کمترین اطلاعات کد نویسی، وب سایتی بهینه برای خود طراحی کند.

این قالب چند منظوره وردپرس با در نظر گرفتن بهترین روش های SEO ساخته و طراحی شده است. با استفاده از آوادا که 100 درصد با اصول سئو سازگار شده است، شما می توانید با استفاده از این قالب برای هر صنعتی وبسایت بهینه با سئو بالا طراحی کنید.

آوادا دارای طیف گسترده ای از عناصر طراحی است که به شما این امکان را می دهد یک وب سایت جذاب طراحی کنید. همچنین با توجه به بخش های طرح بندی و منطق شرطی (Conditional Logic) این قالب، شما می توانید به بهترین نحو تصمیم بگیرید محتوای تولیدی خود را در کدام قسمت وب سایت قرار داده تا موجب جذب بیشتر بازدیدکنندگان و بالا رفتن سئو سایت شود. اگر به دنبال یک قالب وردپرس با سئو بالا هستید، این قالب را به شما معرفی می کنیم.

قالب Avada

قالب Astra

طراحی یک وب سایت بهینه چیزی بیش از طراحی صفحات، اضافه کردن محتوا و انتشار آن است. شما باید مطمئن باشید سایت شما در جستجوهای افراد در صفحات اولیه گوگل قرار می گیرد.

قالب Astra سفارشی سازی را فدا سئو نکرده و چندین فاکتور اصلی سئو را در طراحی خود رعایت کرده است. این قالب برای همه انواع وب سایت های تجاری، آموزشی، الکترونیک و … مورد سنجش قرار گرفته و از آن سربلند بیرون آمده است.

قالب Astra با کدهای سبکی طراحی شده است و این مورد سرعت لود شدن وب سایت شما را افزایش می دهد. همچنین این قالب توسط گوشی همراه به راحتی قابل پشتیبانی است. قالب Astra تمام خواسته های شما از یک قالب وردپرس با سئو بالا را فراهم می کند.

قالب Astra

قالب Divi

قالب Divi محبوب ترین و گل سرسبد تمام قالب های وردپرس است که توسط توسعه دهنده وب Elegant Themes ارائه شده است.

اگر می خواهید اطمینان داشته باشید که وب سایت شما توسط موتورهای جستجو مانند گوگل، مورد بازدید قرار می گیرد، حتما برای راه اندازی سایت خود از قالب Divi که یک قالب وردپرس با سئو بالا است استفاده کنید.

این قالب به طورمرتب توسط شرکت سازنده خود بروزرسانی می شود. بنابراین وب سایت شما همیشه به آخرین متدها و دستورالعمل های جستجو، مجهز است. Divi علاوه بر استفاده از محبوب ترین افزونه های سئو وردپرس و بسته های وب سایت از پیش ساخته شده هر نوع وب سایتی را می تواند پشتیبانی و راه اندازی کند. این قالب براساس بهترین روش های سئو از جمله Html توصیفی و عناصر پاسخگو با یک طرح کلی سبک برای صفحات طراحی شده است.

در صورت استفاده ازقالب پیش ساخته Divi برای وب سایت خود، در نتایج موتورهای جستجو از رقبای خود یک قدم جلوتر خواهید بود.

قالب Divi

قالب Newsmag

یکی دیگر از قالب های قدرتمند و برتر وردپرس، قالب Newsmag است. Newsmag یک قالب وردپرسی با سئو بالا است که برای وبلاگ نویسی و سایت های خبری بهینه شده است. این قالب گرینه های سفارشی سازی نامحدودی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید به راحتی از آنها برای بالا بردن کیفیت وب سایت خود استفاده کنید. همچنین با استفاده از AdSense بهینه شده می توانید از سایت خود کسب درآمد کنید. صفحات این قالب حتی با وجود داشتن عکس و محتوا سنگین، باز هم سریع لود می شوند.

قالب Newsmag

 قالب SEOWP

در صورتی که شما در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنید، استفاده از یک قالب وردپرسی با سئو بالا برای شما ضروروی است. قالب SEOWP، یک قالب کاملا انعطاف پذیر مخصوص بازاریابی دیجیتال است. این قالب برای ایجاد یک وب سایت کاربر پسند و کاملا سفارشی در زمان کوتاه بسیار مناسب است. شما در این قالب امکان استفاده از سبک های مختلف هدر، طراحی نامحدود و پاورقی های نامحدود را دارید. برای جذابیت بیشتر صفحه های این قالب به صورت مدرن، رنگارنگ و با جزئیات طراحی شده اند.

از قابلیت های دیگر این قالب می توان به، پلاگین های برتر ردیابی جهت بهبود رتبه سایت و به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی و طراحی فرم هایی جهت تبدیل بازدیدکنندگان به کاربران وفادار، اشاره کرد.

تعداد زیادی قالب وردپرسی با سئو بالا برای راحتی کار شما طراحی و برنامه نویسی شده است، که در این مقاله ما 5 قالب پر کاربرد و جذاب را مورد بررسی قرار دادیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله به افزایش اطلاعات شما در این زمینه کمک کرده باشیم.

نظرات کاربران