محتوای کورنر استون

محتوای کورنر استون چیست ؟

محتوای کورنر استون هسته اصلی وب سایت شما است. اگر بخواهیم با زبان ساده این محتوا را تعریف کنیم، باید بگوییم که این محتوا، بهترین و مهم ترین و اصلی ترین مقالات شما را شامل می شود. صفحه ها و پست هایی که می خواهید در موتور های جستجو بیشترین رتبه را داشته باشند و بیشتر از همه مورد بازدید کاربران قرار گیرند، جزو محتوای کورنر استون شما به حساب می آید. محتوا هایی که به مقاله های کورنر استون معروف هستند، معمولا محتوا و مقالاتی هستند که نسبتا طولانی، تاثیرگذار و آموزنده هستند. محتوا های کورنر استون معمولا بینش و طرز تفکر نوشته های قبلی و مختلف وب سایت شما را شامل می شوند. معمولا محتوا های کورنر استون هر آنچه را که در مورد یک موضوع خاص، اهمیت دارد، پوشش می دهد.

مقاله کورنر استون بیشتر از آن که بر روی فروش محصولات و سوددهی از طریق فروش و بازاریابی تمرکز کند، تلاش می کند تا بهترین و کامل ترین اطلاعات در مورد یک موضوع خاص را به کاربران و مشتریان ارائه دهد. با این حال، وظیفه اصلی مقاله کورنر استون این است که تجارت شما را منعکس کند یا نقطه نظر و چشم انداز شما را کاملا بیان کند.

مقاله کورنر استون شما می  تواند یک پست وبلاگ یا یک صفحه خاص باشد اما بدون توجه به این که یک صفحه خاص یا یک پست وبلاگ است، دقت کنید که حتما آن ها خوب نوشته شده باشند و این که با مرور زمان آن ها به روز شوند. زیرا مقاله کورنر استون، محتوایی است که بیشتر از همه مورد بازدید قرار می گیرد و رقابتی ترین کلمات کلیدی در این محتوا ها استفاده می شوند. در واقع هدف مقاله کورنر استون کسب رتبه در صفحه نتایج موتور جستجو گوگل در رقابتی ترین کلمات کلیدی است.

محتوای کورنر استون چیست

دلیل اهمیت محتوای کورنر استون چیست؟

هر وب سایتی که بخواهد برای بهبود سئو خود و افزایش ترافیک و بازدید و رتبه وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو گوگل، تاکتیک و استراتژی خاصی تعیین کند، باید مقاله کورنر استون را نیز در برنامه ها و تاکتیک های خود قرار دهد. همه ما می دانیم که کلمات کلیدی نقش اساسی در تغییر رتبه یک سایت و سئو یک وب سایت دارند. حال یک لحظه پیش خود به تاثیر کلمات کلیدی خاصی که بین کلمات کلیدی دیگر بیشتر از بقیه مورد استفاده قرار می گیرند، فکر کنید. طبیعتا این کلمات کلیدی نسبت به بقیه کلمات کلیدی، از اهمیت بالاتری برخوردارند؛ زیرا اکثر کاربران در دنیای وب و اینترنت، این کلمات کلیدی را جستجو می کنند.

در نتیجه شما باید محتوایی را که متناسب با این کلمات کلیدی تهیه می کنید، با دقت بیشتری ایجاد کنید تا مطمئن شوید این محتوا ها و این مقالات از کیفیت بالاتری نسبت به بقیه محتوا ها برخوردارند. محتوا های کورنر استون دقیقا همین محتوا ها هستند.

حال ممکن است پیش خود فکر کنید که رتبه بندی برای عبارت ها و کلمات کلیدی که بسیار محبوب هستند، دشوار است. اما یک رویکرد اساسی می تواند به شما در مقابله با این رقابت شدید و موفق شدن در این مسئله، کمک کند. اگر مقالات زیادی در رابطه با موضوعات مشابه بنویسید، باید به گوگل بگویید که کدام یک از آن ها نسبت به بقیه از اهمیت بالاتری برخوردارند. اگر این کار را انجام ندهید، شانس خود را برای کسب رتبه قابل قبول برای کلمات کلیدی پر مخاطب در صفحه نتایج موتور جستجو گوگل، از دست می دهید. ارائه ساختار صحیح برای پیوند ها و لینک های داخلی بین پست ها و محتوا های شما به گوگل می گوید که کدام مقاله نسبت به مقاله های دیگر مهم تر است.

اهمیت محتوای کورنر استون چیست

ساختار لینک ها برای مقاله کورنر استون

مقاله کورنر استون در وب سایت شما باید از جایگاه برجسته ای برخوردار باشد. در حالت ایدئال، کسی باید بتواند مستقیما از صفحه اصلی شما روی مقاله های اصلی و مقاله کورنر استون کلیک کند و آن را به راحتی پیدا کند. همچنین یک مسئله ای که حتما باید به آن دقت کنید، استفاده از پیوند ها و لینک های داخلی است. همانطور که در بالا بیان کردیم، برای آن که گوگل متوجه شود کدام مقاله شما از بقیه مهم تر است، باید در لا به لای بقیه مقالات خود که موضوعی نسبتا مشابه با مقاله کورنر استون شما دارند، پیوند هایی به مقاله کورنر استونتان قرار دهید. با این کار اهمیت مقاله کورنر استون خود را مشخص می کنید.

همانطور که وب سایت شما بزرگ تر و گسترده تر می شود، مقالات و محتوا های بیشتری به وب سایت شما اضافه می شود. بدیهی است که امکان دارد خیلی از این مقالات و محتوا ها از زوایای جدیدی به موضوع محتوای کورنر استون شما نزدیک شوند و ارتباط داشته باشند. در نتیجه باید هر کدام از این محتوا ها و مقالات جدید را که به محتوای کورنر استون مربوط هستند، به این مقاله پیوند دهید. این ساختار پیوند داخلی، امکان این را که محتوای کورنر استون وب سایت شما در صفحه نتایج موتور جستجو گوگل، رتبه بالایی کسب کند، افزایش می دهد.

روش انتخاب مقاله کورنر استون چیست؟

همانطور که گفتیم، محتوای کورنر استون نشان دهنده تجارت و نقطه نظر و چشم انداز وب سایت شماست. در نتیجه انتخاب مقاله کورنر استون وب سایت مسئله بسیار مهمی است و باید با دقت بالایی انجام شود. زیرا اگر مقاله ضعیفی را به عنوان مقاله کورنر استون خود انتخاب کنید، حتی اگر بقیه مقالات وب سایت شما مقالاتی قوی و با کیفیت باشند، ممکن است کاربر با مشاهده محتوای کورنر استون شما، دیگر وارد بقیه بخش ها و صفحه های وب سایت شما نشود و اینگونه لطمه زیادی به وب سایت شما وارد می شود.

برای آن که بتوانید محتوای کورنر استون وب سایت خود را انتخاب کنید، به شما توصیه می کنیم که به چهار یا پنج صفحه ای که علاقه مندید که کسی برای اولین بار در وب سایت شما بخواند، فکر کنید. این مقالات باید محتوای کورنر استون وب سایت شما باشند.

 

 

نظرات کاربران