پلاگین WPForms

از پلاگین WPForms چه می دانید؟

اگر صاحب یک وب سایت هستید، برای اینکه سرنخ های جدیدی ایجاد کنید و بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید به فرم هایی نیاز دارید. خوشبختانه نیازی نیست آن ها را از ابتدا ایجاد کنید؛ پلاگین WPForms این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی و به سرعت، فرم های جذاب و کاربردی را به سایتتان اضافه کنید. فرقی نمی کند که در حال ساخت فرم تماس هستید یا سفارش یا نظرسنجی، پلاگین WPForms بیش از 400 قالب از پیش ساخته شده را ارائه می دهد که حتی افراد مبتدی نیز به راحتی می توانند فرم هایی با نرخ تبدیل بالا بسازند.

چرا باید از پلاگین WPForms استفاده کنید؟

صرف نظر از اینکه در کدام حرفه مشغول به فعالیت هستید یا ترافیک وب سایتتان چقدر است، به یک فرم تماس نیاز دارید. ارائه یک فرم تماس این امکان را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد تا به سرعت سؤالاتشان را با شما در میان بگذارند. علاوه بر این، با انجام این کار شما هم می توانید به اطلاعات تماس آن ها دسترسی پیدا کنید و از آن برای ادامه ارتباط و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری استفاده کنید.

علاوه بر تماس، WPForms می ‌تواند به شما کمک کند تا انواع دیگر فرم ها را برای افزایش سرنخ و درآمد ایجاد کنید. با کمک پلاگین WPForms شما می توانید فرم های زیر را نیز بسازید:

  • فرم های نام نویسی رویداد ها
  • فرم های سفارش یا خرید
  • فرم های اهدا و کمک
  • فرم های ثبت نام در خبرنامه
  • فرم های درخواست استخدام
  • فرم های نظرسنجی

ویژگی های کلیدی پلاگین WPForms

پلاگین WPForms

در این بخش، ما اطلاعات مفیدی را در مورد ویژگی هایی که پلاگین WPForms را بسیار مؤثر تر می کنند، جمع آوری کرده ایم.

  • کشیدن و رها کردن صفحه

پلاگین WPForms برای سهولت استفاده، امتیاز های زیادی دارد. کشیدن و رها کردن این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا در عرض چند دقیقه هر فرمی را که دلتان می خواهد بسازید. اگر تجربه کدنویسی ندارید، این افزونه می تواند برای وب سایتتان مفید باشد.

در این افزونه چند گزینه در اختیار دارید: می توانید از ابتدا شروع کنید و یک فرم کاملاً سفارشی را ایجاد کنید یا می توانید از یک الگو شروع کنید (نگران نباشید. اگر دومی را انتخاب کنید، هنوز فرصت های زیادی برای شخصی سازی وجود دارد.).

اگر تصمیم گرفته اید از صفر شروع کنید؛ ابتدا باید فیلد هایی را که می خواهید فرم شما شامل شود از سمت چپ بکشید و آن ها را روی فرم خود در سمت راست رها کنید. فیلد های فرم مانند ایمیل، شماره تلفن، چک باکس ها، چند گزینه ای ها، reCAPTCHA، آپلود فایل و موارد دیگر را انتخاب کنید. حذف فیلد ها نیز خیلی ساده است. می توانید این کار را با یک کلیک انجام دهید یا آن ها را به سمت بالا و پایین بکشید تا مرتب شوند.

اگر فرم شما یک فیلد برای اضافه کردن آدرس دارد، WPForms یک موقعیت یاب جغرافیایی هوشمند است که امکان تکمیل خودکار عملکرد را فراهم می کند.

  • روش های پرداخت

پلاگین WPForms

راه اندازی یک فروشگاه آنلاین یا سبد خرید می تواند زمان بر باشد. با این حال، اگر به دنبال افزونه ایجاد فاکتور دریافت وجه از طریق سایت خود هستید، می توانید به طور مستقیم از طریق فرم های خود پرداخت ها را بپذیرید.

فرض کنید مالک وب سایت یک سازمان غیرانتفاعی هستید که به دنبال پذیرش کمک های مالی است. ایجاد فرمی که پرداخت را بپذیرد راهی ساده و کارآمد برای جمع آوری کمک های مالی است.

بهترین بخش این است که می توانید پرداخت ها را از طریق Stripe، Square، PayPal یا Authorize.net بپذیرید. همچنین می توانید فقط یک روش پرداخت را انتخاب کنید. نیازی نیست برای نوشتن کد، برنامه نویس استخدام کنید. خودتان می توانید روش های پرداخت را به سرعت تنظیم کنید.

  • منطق شرطی

یکی از ویژگی های عالی WPForms، فرم منطق شرطی (Built-in Conditional Logic) است. به کمک این افزونه می توانید فیلد های فرم را بر اساس پاسخ های قبلی کاربر پنهان کنید و نشان دهید. فرم های شما کوتاه خواهد بود و تضمین می کند که بازدیدکنندگان فقط باید به سؤالاتی که مربوط به آن ها است پاسخ دهند.

علاوه بر بهبود تجربه کاربری، منطق شرطی به شرکت شما کمک می کند تا مرتبط ترین اطلاعات را از سرنخ ها دریافت کند.

با استفاده از پلاگین WPForms، یک آژانس یا مشاور می تواند فرمی ایجاد کند که فقط در صورتی که بازدیدکننده بودجه ای بالا تر از مقدار مشخصی وارد کند، فیلد را نشان می دهد. از طرف دیگر، بسته به پاسخ «بله» یا «خیر» بازدیدکننده، می توان یک سؤال متفاوت نشان داد.

  • فرم های مکالمه

فرم های مکالمه

فرم های مکالمه، فرم هایی منحصر به فرد و تعاملی هستند. فرم های مکالمه به جای ارائه همزمان 20 سؤال به کاربران، یک سؤال را در یک زمان نشان می دهند. این فرمت به بهبود تجربه کاربر کمک می کند و باعث می شود تکمیل فرم بیشتر شبیه یک مکالمه رو در رو باشد.

اگرچه ایجاد یک فرم مکالمه پیچیده به نظر می رسد؛ اما با کمک افزونه WPForms ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فرم خود را ایجاد کنید و کادر را علامت بزنید تا حالت فرم مکالمه فعال شود.

  • نظرسنجی ها

هیچ جایگزینی برای دریافت بازخورد مستقیم از بازدیدکنندگان و مشتریان وب سایت وجود ندارد. با افزونه نظرسنجی‌ های WPForms، جمع‌آوری چنین اطلاعاتی بسیار آسان است. از صفحه ساز کشیدن و رها کردن برای ایجاد یک نظرسنجی جذاب استفاده کنید. از آنجا که این افزونه به طور خاص برای نظرسنجی طراحی شده است، فیلد های نظرسنجی هوشمند مانند مقیاس لیکرت، رتبه بندی ستاره ها و گزینه های چند گزینه ای ارائه شده است.

جمع بندی

موارد گفته شده تازه شروع کار هایی هستند که می توانید با پلاگین WPForms انجام دهید. بعد از آشنا شدن با پلاگین، می ‌توانید ویژگی های مفید دیگری مانند قفل کردن فرم، داده های موقعیت جغرافیایی و موارد دیگر را نیز جستجو کنید. از آنجایی که فرم ها برای جمع آوری سرنخ ها و داده ها حیاتی هستند، سرمایه گذاری در پلاگین هایی مانند WPForms ارزشش را خواهد داشت.

نظرات کاربران