کسب و کارهای جدید در دنیا

بهترین فرصت کسب و کارهای جدید در دنیا

به دنبال راه اندازی کسب و کار هستید؟ به لیست بهترین فرصت کسب و کارهای جدید در دنیا که از بین  کسب و کارهای مختلف انتخاب شده است نگاهی بیاندازید:

این امکان را داشته باشید که هم اکنون و هم سالها در آینده سودآور باشید در شرایط سخت اقتصادی مقاومت کنید

نیازی به تخصص بالا نیست. بیشتر این کسب و کارها یا سرمایه کم قابلیت راه اندازی دارند وقت نیاز به این موارد است: فداکاری ، سخت کوشی ، پشتکار و تمایل به موفقیت

هیچ یک از این لیست کسب و کارهای جدید در دنیا باعث نمی شود فوری پولدار شوید. اگر هدف شما در زندگی این است که بسیار ثروتمند شوید، به احتمال زیاد داخل این لیست کسب و کارهای جدید در دنیا به آن نمی رسید. اما شما این فرصت را خواهید داشت تا درآمد خوبی داشته باشید، رئیس خود باشید و همه تصمیمات را خودتان بگیرید. به طور بالقوه می توانید سبک زندگی انعطاف پذیرتری داشته باشید.

در این مطلب موارد کسب و کارهای جدید در دنیا بر اساس روند فعلی در کسب و کارها و جمعیت، بدون ترتیب خاصی لیست شده است.

ایده کسب و کارهای جدید در دنیا

بهترین فرصت کسب و کارهای جدید در دنیا

خرید و فروش

در دنیا برنامه Fulfillment by Amazon (FBA) به فروشندگان محصولات این امکان را می دهد تا کالاهای خود را از طریق آمازون، بزرگترین پلت فرم خرده فروشی آنلاین در جهان، به بازار عرضه کنند.

آمازون بیشتر دردسر ها را از راه اندازی کسب و کار فروشگاهی آنلاین از بین می برد. در ازای دریافت وجه و هزینه های ذخیره ماهانه، درخواست های مربوط به ذخیره سازی، بسته بندی، حمل و نقل، بازگشت و خدمات و خرید مشتری را برطرف می کند.

در ایران به دلیل شرایط تحریم دسترسی به آمازون و شبکه جهانی وجود ندارد ولی سایت داخلی دیوار، شیپور و امثال این سایتها فرصت خوبی برای خرید و فروش هستند. می توانید کالایی را که دارید در این سایتها برای فروش بگذارید.

 

 

کارهای ساختمانی و صنعتی

باور غلطی که وجود دارد باعث شده این کسب و کارها دست کم گرفته شوند و توجه کمتری به ارزش این کارها داده شود. اما در حالت کلی صاحب این کسب و کارها عموما دستمزد خوبی دارند و در صورتی که مهارتشان را بالا ببرند در آینده شرایط بهتری هم برایشان رقم خواهد خورد.

فقط در بخش تولید، تخمین زده می شود که تقریباً 53٪ فرصت های شغلی باقی مانده تا سال 2028 برآورده نشود. این کمبودها در بسیاری از جنبه های صنعتی وجود دارد و تقاضای زیادی برای کارگران با استعداد در کسب و کارها ایجاد می کند ، از جمله:

کسب و کارهای جدید در دنیا

  • جوشکاری
  • نجاری و ساخت و ساز عمومی
  • لوله کشی
  • سیستم های کنترل الکتریکی و الکترونیکی
  • گرمایش ، تهویه ، تهویه هوا و برودت
  • ماشین سازی و فلزکاری
  • سنگ تراشی
  • ذوب آهن

 

ماهیت کارهای ساخت و سازی به این شکل است که:

بسیاری از آنها دارای حقوق نسبتاً بالا و تقاضای زیادی برای افراد باتجربه در بیشتر مناطق هستند.

بیشتر کارها به عنوان مشاغل مستقر در خانه انجام می شود زیرا کار در محل زندگی و کار مشتری انجام می شود.

در مقایسه با بسیاری از کسب و کارها، هزینه اولیه برای اکثر این مورد از کسب و کارهای جدید در دنیا نسبتاً پایین است و بیشتر آنها را نمی توان به هیچ وجه خودکار کرد و امنیت شغلی آینده را تضمین می کند.

تقاضای این کسب و کارها در همه جا وجود دارد. حتی با این گزینه و داشتن مهارت در این حیطه فرصت های مهاجرتی بالایی هم به وجود می آید و کشورهای زیادی درخواست نیروی کاری ماهر دارند و به همین دلیل این مورد با اینکه از قدیم وجود داشته ولی باید به عنوان کسب و کارهای جدید در دنیا در نظر بگیریم.

در این صورت، حالا که دنبال کسب و کارهای جدید در دنیا هستیم چرا از این میزان تقاضا استفاده نکنیم و یکی از مهارت های ساخت و ساز را به عنوان فرصت شغلی بعدی خود در نظر نگیریم؟

 

 

 

مهندسی کامپیوتر و توسعه نرم افزار

مهندسان و توسعه دهندگان نرم افزار ، نرم افزارهای مختلفی را از سیستم های اصلی گرفته تا دستگاه های تلفن همراه ایجاد ، آزمایش و پشتیبانی می کنند. طبق اداره آمار کار ایالات متحده ، تقاضا برای توسعه دهندگان نرم افزار و برنامه نویسان تا سال 2028 21٪ افزایش پیدا می کند و متوسط ​​پرداخت در سال 2018 105،590 دلار در سال بود. این مورد باعث می شود کسانی که در حیطه وب، دیجیتال مارکتینگ و مسائل مربوط به این هستند چندین سال پیاپی گزینه کسب و کارهای جدید در دنیا باشند.

ماهیت صنعت توسعه نرم افزار، شرایط را برای استخدام های قراردادی ایده آل می کند. بسیاری از مهندسان نرم افزار کار خود را با حقوق و دستمزد شروع می کنند و در نهایت به پیمانکاری خود اشتغالی تبدیل می شوند. فضای دیجیتال و سهولت دسترسی از راه دور ، توسعه نرم افزار را به یک کسب و کار پر سود و ایده آل برای کار در منزل تبدیل کرده است.

 

سایر فرصت های پر تقاضا و پردرآمد در بخش فناوری اطلاعات عبارتند از:

 

  • تحلیل گران سیستم ها
  • تکنسین های سخت افزار و نرم افزار
  • مهندسین شبکه
  • متخصصان امنیتی

 

 

فروش و تحویل و دلیوری کیت غذا

خدمات کیت های غذایی به طور فزاینده ای در بین افراد شاغلی که وقت خرید و تهیه وعده های غذایی سالم را ندارند، محبوب می شود.

این مورد که در ایران همچنان ناشناخته است در خیلی از کشورهای دنیا از جمله آمریکا پیشرفت زیادی داشته است. مشتریان دستور العمل ها را به صورت آنلاین انتخاب می کنند و بسته های غذایی با مواد اولیه خرد شده و اندازه گیری شده، همراه با دستورالعمل پخت و پز و آماده سازی نهایی ، در تاریخ انتخاب شده به درب خانه تحویل داده می شوند. اطلاعات ذکر شده مانند تعداد کالری به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا به رژیم غذایی شان پایبند باشند.

به جز این مورد در حالت کلی تحویل غذای آماده با روند رو به رشدی مواجه شده است و افراد زیادی ترجیح می دهند زمان زیادی صرف آشپزی نکنند.

 

واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

 

واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) یک جهش بزرگ به جلو برای قرار گرفتن کاربر در یک تجربه حسی واقع بینانه است. فروشندگان سخت افزار و نرم افزار به شدت در تلاشند تا محصولات جدید VR را به بازار بیاورند و این صنعت به سرعت در حال رشد است – انتظار می رود بازار جهانی این کسب و کار از سال 2019 تا 2025 با 34.5 درصد گسترش یابد.

کاربردهای بالقوه واقعیت مجازی برای کسب و کار یا تفریح ​​عملاً بی حد و مرز است. مثلا:

فیلم های سه بعدی: فیلم ها در حال حاضر در VR 360 درجه در حال ساخت هستند.

بازاریابی املاک و مستغلات: تصور کنید که به دنبال خانه جدیدی هستید و می توانید از راحتی صندلی میز تحریر خود به صورت آنلاین VR از یک خانه تبلیغ شده استفاده کنید.

بازی: VR انقلابی در صنعت بازی ایجاد می کند، عناوین جدید VR تقریباً به صورت هفتگی منتشر می شوند.

تمرینات تیم سازی: با تجربه گروهی واقعیت مجازی، رویدادهای تیم سازی متحول می شوند.

تعامل: VR در شبکه های اجتماعی: دوستان قادر به تعامل در یک فضای آنلاین مجازی خواهند بود.

آموزش: VR می تواند درجه واقع گرایی بسیار بالاتری را به سناریوهای آموزش تزریق کند. مشاغلی مانند UPS با استفاده از VR برنامه های جدید آموزش راننده تحویل را راه اندازی می کنند.

مدیتیشن: VR برای مراقبه های سفارشی ایده آل است

اتاقهای فرار VR و اتاقهای استراحت: (جایی که گروهی از مردم برای بازیهای VR دور هم جمع می شوند یا به ماجراهای VR می روند یا معماهای گروهی را حل می کنند) VR رشد خارق العاده ای را تجربه می کنند. اگر اهل فن هستید و به این فناوری علاقه مند هستید، واقعیت مجازی می تواند فرصت شغلی شما باشد که جزو کسب و کارهای جدید در دنیا هم محسوب می شود.

 

 

 

نوسازی منازل

پیدا کردن پیمانکار برای بازسازی کار سختی است و افراد خوب و ماهر همیشه مشغول هستند. بازسازی خانه یکی از کسب و کارهایی است که به نظر می رسد همیشه حتی در اوقات نامشخص اقتصادی هم بازار خوبی دارد. اگر ساخت و ساز در خون شما است و فکر می کنید از تحقق رویاهای بازسازی خانه مشتریان لذت می برید، چرا این مورد را به یک کسب و کار برای خودتان تبدیل نمی کنید؟

بر اساس گزارش هزينه خانه در سال 2018 HomeAdvisor ، صاحبان خانه به طور متوسط ​​سالانه 7560 دلار براي تعمیر و بازسازی خانه شان هزينه مي كنند. این کسب و کار برای نجارها ، نقاشان ، برق کارها ، لوله کش ها ، گچ بری ها ، سقف سازی ها ، کاشی کاری ها و سایر کسب و کارهای مرتبط با ساخت و ساز هم بسیار مفید است.

به دلایلی ، کسب و کار نوسازی منازل به طور ایده آل برای افرادی که کارمند نیستند مناسب است:

بیشتر نوسازی ها به صورت قراردادی انجام می شود.

سرمایه گذاری اولیه برای ابزار و ماشین آلات معمولاً بسیار کمتر از نیاز برای ساخت و سازهای جدید است.

چون کار را در محل زندگی مشتری انجام می دهید نیاز شدیدی به داشتن دفتر و محیط کاری ندارید.

پیمانکاران بازسازی خدمات را به صورت فردی، عمومی یا پیمانکار فرعی انجام می دهند. این افراد همچنین می توانند در یک منطقه خاص، مانند بازسازی حمام یا آشپزخانه ، یا جایگاه هایی مانند مرمت بناهای تاریخی ، بهبود بهره وری انرژی یا تاسیسات خورشیدی تخصص داشته باشند.

 

برای اینکه یک پیمانکار نوسازی موفق باشید، باید موارد زیر را داشته باشید:

تجربه گسترده ای در ساخت و ساز ساختمان، با مهارت عملی حداقل در یکی از گزینه های تخصصی

توانایی ارتباط برقرار کردن ، بنابراین در صورت لزوم می توانید با پیمانکاران فرعی تماس بگیرید تا کارهای تخصصی را به موقع انجام دهید

آگاهی به روز از قوانین محلی ساختمان و مقررات ایمنی

داشتن مجوز (در صورت نیاز در حوزه قضایی شما)

مهارتهای سازمانی خوب

 

فروش، خدمات و اجاره دوچرخه

با توجه به مزایای بهداشتی و زیست محیطی ، جای تعجب نیست که دوچرخه سواری به دلیل تکرار مشارکت ، به دومین فعالیت محبوب در فضای باز در سراسر دنیا تبدیل شده است. طبق گزارش اتحادیه دوچرخه سواران آمریکایی، رفت و آمد دوچرخه در ایالات متحده بین سال های 2010 تا 2017، 43 درصد در سراسر کشور رشد داشته است. دوچرخه های الکترونیکی هم بسیار محبوب شده اند. دوچرخه های الکترونیکی را می توان بدون قدرت الکتریکی پدال زد و یا از نیروی الکتریکی برای کمک استفاده کرد و انتظار می رود فروش تا سال 2023 به بیش از 40 میلیون دستگاه برسد. دوچرخه های پدال معمولی حتی می توانند با کیت مخصوص به دوچرخه های الکترونیکی تبدیل شوند. البته در ایران به دلیل بستر نامناسبی که برای دوچرخه سواری وجود دارد همچنان این ایده که جزو کسب و کارهای جدید در دنیا است در ایران مهجور مانده است. متاسفانه زنان محدودیت زیادی در استفاده از دوچرخه دارند و در خیلی از شهرها فرهنگ استفاده از دوچرخه برای مردم جا نیفتاده است.

اگر ذوق و شوق دوچرخه سواری دارید و می خواهید یک کارآفرین شوید، می توانید در این مسیر قدم برداشته و پیشرو در این زمینه باشید.

 

خدمات مراقبت از سالمندان

کسب و کارهای جدید در دنیا

خدمات مراقبت از سالمندان همچنان به عنوان یکی از بهترین فرصت کسب و کارهای جدید در دنیا رتبه بندی می شود. جمعیت شناسی نقش زیادی دارد. در ایران با توجه به نرخ رشد پایینی که داریم جمعیت غالب رو به سالمندی می روند و در سالهای آینده هر کسب و کاری مرتبط با سالمندان از رشد خوبی برخوردار خواهد شد.

بسیاری از سالمندان مرفه از مشکلات مختلف بهداشتی و حرکتی رنج می برند و به طور فزاینده ای ناراحت هستند و یا قادر به رانندگی با وسایل نقلیه خود نیستند. ممکن است مراقبت از کارهای خانه از قبیل محوطه سازی ، نظافت ، پخت و پز یا مراقبت از حیوانات خانگی خود دشوار یا غیرممکن باشد. برخی دیگر زیاد سفر می کنند و به خدمات خانه نشینی یا حیوان خانگی و نگهداری املاک نیاز دارند. در مجموع ، فرصت های فراوانی برای کارآفرینانی که می خواهند با سالمندان کار کنند ، وجود دارد. اگر علاقه ای به شروع کار خود از ابتدا ندارید ، فرصت های مختلف حق امتیاز مراقبت از سالمندان نیز در دسترس است.

 

باریستای قهوه

بازار قهوه و چای با کیفیت، همچنان رشد می کند و فضای زیادی برای فروشگاه های مستقل ایجاد می کند. طبق گفته انجمن ملی قهوه، درصد بزرگسالانی که روزانه قهوه مخصوص می نوشند از 14 تا 41 درصد افزایش یافته است. شاید بتوانید در این بازار جایگاه ویژه ای پیدا کنید.

 

خدمات پشتیبانی امکانات

خدمات پشتیبانی یا مدیریت تسهیلات کلماتی کلیدی هستند که شامل طیف گسترده ای از خدمات تسهیلات برای کسب و کارها می شوند، از جمله:

کسب و کارهای جدید در دنیا

  • تمیز کردن
  • نگهبانی
  • تعمیر و نگهداری ساختمان
  • رنگ آمیزی

 

انتظار می رود این موارد از سال 2017 تا 2024 با رشد 13.6 درصدی روبرو شود. اگر سابقه تعمیر و نگهداری یا ساخت و ساز و مهارت های سازمانی خوبی دارید، چرا این مورد از فرصت کسب و کارهای جدید در دنیا را مد نظر قرار نمی دهید؟

 

 

آموزش، مهارت و توانایی لازم را کسب کنید

برای راه اندازی کسب و کار شخصی هیچ میانبری و راه یک شبه پولدار شدنی نیست. برای استفاده از برخی از این فرصت ها باید مدارک تحصیلی و مهارت های لازم را کسب کنید. می توانید مدتی به عنوان کارمند یا کارآموز در زمینه انتخابی کار کنید تا تجربه به دست بیاورید. این سابقه کاری همچنین می تواند باعث شود تا برای خود اسم و رسمی بسازید و لیستی از مشتریان که آماده حمایت از کسب و کار جدید شما هستند، ایجاد کنید.

 

حتی برای بهترین فرصت کسب و کار جدید در دنیا هم بیزینس پلن بنویسید

برای شروع به کار تمام این کسب و کارهای جدید در دنیا ، یک الزام وجود دارد و آن نوشتن یک بیزینس پلن درست و حسابی است.  کارهای مربوط به نوشتن بیزینس پلن برای کسب و کار، که شامل بررسی بازار هدف و تحلیل رقابتی است، به شما نشان می دهد که ایده شما در شرایط و مکان شما عملی است یا نه.

یک ایده عالی فقط اولین قدم برای راه اندازی کسب و کار شما در سال 2020 است ، اما یک ایده مهم است. بدون داشتن یک مفهوم برنده ، تمام برنامه ریزی های موجود در جهان باعث موفقیت کسب و کار شما نمی شود.

 

 

 

 

 

نظرات کاربران