انواع کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام

انواع کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام

در انواع کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام، شما همیشه تلاش دارید که به یک نتیجه مشخص در یک دوره زمانی مشخص برسید. تمام محتوای که در این مدت تولید می کنید بر روی یک هدف مشخص متمرکز شده است که می توانید آن ها را نیز اندازه گیری کنید.

اینستاگرام به عنوان خانه دوم برند ها بعد از سایت آن ها تبدیل شده است. در واقع روزانه انواع کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام انجام می شود. اینستاگرام یک مکان ایده آل برای تبلیغ کسب و کار شما است که می توانید در آن مشتریان جدیدی را به کسب و کار خود اضافه کنید. اولین و مهم ترین رکن اصلی در بازاریابی از طریق اینستاگرام این است که استراتژی مشخص داشته باشید. اما گاهی اوقات دوست دارید که تلاش خود را بیشتر کنید و به نتایج بهتری دست پیدا کنید. در اینجا است که باید از کمپین های تبلیغاتی در اینستاگرام استفاده کنید.

شما در طول یک کمپین بازاریابی اینستاگرام، سعی دارید که به یک هدف مشخص در یک بازه زمانی مشخص دست پیدا کنید. اگر بخواهیم یک مقایسه کنیم، باید بگوییم که استراتژی های اینستاگرامی یک ماراتن آهسته پیوسته است که در مقابل آن انواع کمپین ها هستند. انواع کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام وجود دارند که مانند یک دوی پرسرعت در مقابل استراتژی های ساده هستند. این کمپین ها نیازمند مصرف انرژی بیشتری هستند اما در عوض کاری می کنند تا سریعتر به نتایج دلخواه خود برسید.

اگر می خواهید محصول جدیدی را معرفی کنید، اگر می خواهید که با مشتریان ارتباط نزدیک تری داشته باشید یا اگر می خواهید شهرت برند خود را بیشتری کنید، یک کمپین تبیلغاتی اینستاگرامی می تواند به شما کمک شایانی کند. البته به شرطی که خودتان هم دل به کار بدهید و برای آن تلاش بسیاری کنید. ما در اینجا به معرفی انواع کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام پرداخته ایم.

 

مدل های مختلف کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام

انواع کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام

در اینستاگرام کمپین های مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن ها برای یک هدف و استراتژی خاصی بهینه شده اند. برخی از رایج ترین آن ها عبارتند از :

  1. کمپین های آگاهی

در طول این مدل از کمپین، شما برای دیده شدن و آگاهی از برند یا شرکت خود تلاش بسیار زیادی می کنید. برای کسانی که تازه کسب و کار خود را راه انداخته اند و سعی دارند تا با مخاطبان ارتباط برقرار کنند و ویژگی های استثنایی و هیجان انگیز خود برند خود را به مردم نشان دهید بسیار مناسب باشد.

از آنجایی که انواع کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام وجود دارد، بسیاری از کاربران موجود در آن می خواهند که برند های جدید را در آن پیدا کنند و دنبال کنند. به همین خاطر است که اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم طبیعی برای کمپین های تبلیغاتی شما است. محتوایی که در اینستاگرام ارائه می کنید بسیار ارزشمند است و مهم است که بر روی آن وقت زیادی را گذاشته باشید. زیرا وقتی یک فرد پست تبلیغاتی یک برند را مشاهده می کند مانند این است که وارد سایت آن برند شده باشد.

کمپین های آگاهی
  1. کمپین هدف

در بین انواع کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام، شما باید بتوانید بهترین آن را انتخاب کنید. بیشترین قشری که از اینستاگرام استفاده می کنند، نوجوانان و جوانان هستند. این قشر بیشتری از چیزی که شما می فروشید به اخلاق و مسئولیت پذیری شما اهمیت می دهند و به برندی بیشتر علاقه نشان می دهند که این موارد را رعایت کند.

کمپین هدف نیز راهی برای دستیابی و حمایت از برند شما با تمرکز بر همین موارد است. به عنوان مثال در این روش می توانید یک روز یک رویداد آگاهی را برای خود تبلیغ کنید و در یک روز دیگر نیز با سازمان های خیریه همکاری کنید.

برای مثال برند Dove با استفاده از کمپین به خصوص خود به تعهد این شرکت در عدم آزمایش محصولات بهداشتی بر روی حیوانات و حمایت از آن ها تاکید می کند.

یک کمپین هدف می تواند اعتماد و وفاداری مشتری را به شما جلب کند و کاربران آگاه از لحاظ اجتماعی را به سمت برند شما بکشاند.

کمپین هدف
  1. کمپین فروش یا تبلیغ

در بین انواع کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام، این مدل یکی از متداول ترین آن ها است. زیرا اجرای استراتژی فروش با تبلیغات ویژه یکی از تاکتیک های متداول این صنعت است. به طور مثال این روش مخاطبان پیگیر شما پاداش می دهد و آن ها را تشویق می کند تا برای به دست آوردن کد های تخفیف به طور منظم از حساب اینستاگرامی شما بازدید کنند.

یکی از بهترین موقعیت ها برای استفاده از این کمپین، تعطیلات و زمان های خاصی از سال است تا بتوانید یک فروش عالی را تجربه کنید. شما می توانید در اینستاگرام کالاهای خود را با کد تخفیف به اشتراک بگذارید و مشتریان به سمت خریدن سوق دهید. این روش یکی از موثر ترین و بهترین روش های ممکن است.

کمپین فروش یا تبلیغ

جمع بندی

در این مقاله در مورد انواع کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام توضیح دادیم و نشان دادیم که این کمپین های تبلیغاتی چقدر می توانند برای شما مفید باشند. به همین خاطر برای رشد کسب و کار شما به معرفی 3 تا از بهترین کمپین های موجود پرداختیم تا شما از آن ها استفاده کنید.

نظرات کاربران