زمان بندی پست اینستاگرام

چگونه زمان بندی پست اینستاگرام را انجام دهیم ؟

شما نمی توانید همیشه در بهترین زمان انتشار پست اینستاگرام پست های خود را منتشر کنید. شاید در طول روز کاری برایتان پیش بیاید یا نتوانید اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید. در این شرایط است که زمان بندی پست اینستاگرام می تواند به کار بیاید. یادگیری نحوه زمان بندی پست های اینستاگرام ساده ترین راه برای صرفه جویی در زمان است و با انجام این کار می توانید بر روی موارد مهم تمرکز کنید. برنامه ریزی، ایجاد و به اشتراک گذاری یک محتوای ثابت و باکیفیت در اینستاگرام بسیار مهم است. در این مقاله نحوه زمان بندی پست اینستاگرام و بهترین ابزار های انجام این کار را بررسی خواهیم کرد.

چرا باید زمان بندی پست اینستاگرام را انجام دهیم؟

زمان بندی پست اینستاگرام
  1. ایجاد استراتژی محتوای جامع

آمار اینستاگرام نشان می دهد که انواع مختلف محتوا ماند پست، استوری، ریلز و … همگی نرخ تعامل متفاوتی دارند. کسب و کار های اینترنتی باید استراتژی محتوای خود را تنوع ببخشند و یک نوع محتوا را پست نکنید. وقتی زمان بندی پست اینستاگرام را انجام می دهید، می توانید یک تقویم محتوایی داشته باشید و پست های متنوع منتشر کنید. درواقع برای انتشار پست عجله ندارید و می توانید برای تولید محتوا در اینستاگرام وقت بگذارید.

  1. تعامل بیشتر با فالوور ها

با زمان بندی پست اینستاگرام فرصت بیشتری برای تعامل با مخاطبان اینستاگرام و پاسخ دادن به نظرات آن ها دارید. حتی بهترین ابزار زمان بندی پست اینستاگرام هم نمی تواند با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند.

  1. کیفیت بالاتر پست

نوشتن پست های اینستاگرام در لحظه آخر می تواند کیفیت پست های شما را کم کند. با زمان بندی پست اینستاگرام می توانید روی هر پست بیشتر وقت بگذارید. مثلا کیفیت نوشتن کپشن را بهتر کنید، کیفیت عکس های خود را بالا ببرید و هشتگ های بیشتری ایجاد کنید.

  1. مخاطبان بیشتر

از طریق برنامه ریزی و زمان بندی پست اینستاگرام می توانید مطمئن باشید که پست های شما در زمان مناسب منتشر می شوند و مخاطبان بیشتری آن ها را می بینند. با این کار می توانید تمام حساب های شبکه های اجتماعی خود را با یکدیگر هماهنگ کنید. تحقیقات نشان می دهند که بازاریابی اینستاگرام 3 برابر کارآمد تر از بازاریابی سنتی است و هزینه های شما را کمتر خواهد کرد.

  1. پست های یکدست

ابزار زمان بندی پست اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا عکس های خود را با فیلتر و رنگ مشابه منتشر کنید و صفحه خود را از نظر بصری زیبا کنید.

معرفی ابزار های زمان بندی پست اینستاگرام

معرفی ابزار های زمان بندی پست اینستاگرام
  1. SEMrush

این ابزار به شما امکان می دهد به سرعت زمان بندی پست اینستاگرام را انجام دهید و تصاویر را قبل از قرار دادن در اینستاگرام ویرایش کنید. استفاده از این ابزار در دو هفته اول رایگان است. دیگر امکانات semrush عبارت است از:

  • دیدن سن و کشور مخاطبان
  • دیدن محتوای پست های رقبا
  • ارائه به روز رسانی های هفتگی از طریق ایمیل
  • دیدن نحوه عملکرد بازاریابی و تبلیغات
  1. Smarter Queue

این برنامه زمان بندی پست اینستاگرام در ماه اول استفاده رایگان است و به شما امکان می دهد تا استوری ها و پست های خود را مدیریت کنید. این ابزار به شما اجازه می دهد بیش از 10 تصویر را در یک پست به اشتراک بگذارید و هشتگ ها و ایموجی های پرکاربرد را فقط با یک کلیک به پست خود اضافه کنید.

  1. Circleboom Publish

Circleboom Publish نوعی ابزار زمان بندی پست اینستاگرام است که می توانید با آن عکس ها و ویدیو های خود را به طور همزمان برای چند حساب زمان بندی کنید. به لطف یکی از افزونه های پرکاربرد این ابزار می توانید قالب ها، تصاویر، فیلتر ها، فونت ها و دیگر موارد را طراحی کنید. شما می توانید 14 روز به صورت رایگان از این ابزار استفاده کنید. دیگر امکانات این ابزار عبارت است از:

  • امکان مدیریت چند حساب
  • هماهنگی با دیگر شبکه های اجتماعی
  • قابلیت افزودن مکان
  • قابلیت ایجاد هشتگ
  • پشتیبانی قوی نرم افزار
  1. Planable

Planable به شما کمک می کند تعامل بیشتری با مخاطب داشته باشید و تمام رسانه های اجتماعی خود را با این ابزار مدیریت کنید. شما می توانید با متصل کردن این نرم افزار به گوگل درایو تمام حساب های خود را مدیریت کنید. استفاده از این ابزار در ابتدا رایگان است. دیگر امکانات این ابزار عبارت است از:

  • تقویم بصری برای برنامه ریزی و زمان بندی پست اینستاگرام
  • قابلیت استفاده از کلمات کلیدی برای به اشتراک گذاری و ذخیره محتوا
  • قابلیت استفاده از فایل اکسل برای آپلود محتوا های انبوه
  • قابلیت انتخاب میلیون تصویر بدون تبلیغات
  • مدیریت تمام حساب های فیس بوک، توئیتر، لینکدین، یوتیوب و …
  1. SproutSocial
SproutSocial

SproutSocial یک پلتفرم مدیریت رسانه های اجتماعی است که به شما کمک می کند زمان بندی پست اینستاگرام را انجام دهید، بر هشتگ ها نظارت کنید و به نظرات پاسخ دهید. شما می توانید 30 روز به طور رایگان از این نرم افزار استفاده کنید. ویژگی های دیگر این نرم افزار شامل موارد زیر می شود:

  • امکان انتشار و مدیریت محتوای جذاب
  • شناسایی بهترین پست ها برای ادامه تولید محتوا
  • تجزیه و تحلیل عملکرد در اینستاگرام
  • مدیریت انواع شبکه اجتماعی مانند توئیتر، پینترست، لینکدین و …

جمع بندی

برنامه های زمان بندی پست اینستاگرام برنامه ای است که به طور خودکار محتوای شما را منتشر می کند و در سئو اینستاگرام نقش مهمی دارند. هیچ یک از این ابزار ها به طور کامل رایگان نیستند و نمی توانید به مدت طولانی از آن ها استفاده کنید. ما در این مقاله مزایای زمان بندی پست اینستاگرام را بررسی کردیم و چند ابزار را برای انجام این کار معرفی کردیم.

نظرات کاربران