المان های موثر در تولید محتوا را بشناسید و خاص عمل کنید

المان های موثر در تولید محتوا

تولید محتوا یکی از مهم ترین راهکارها برای جذب بازار هدف به سمت سایت و کسب و کار شما است. المان های موثر زیادی وجود دارد که می تواند تولید محتوای شما را منحصر به فرد کند و این مخاطب رهگذر را به یک مشتری وفادار تبدیل کنید. در این مطلب از بیزون اصلی ترین المان های موثر در تولید محتوا را بررسی خواهیم کرد.

المان های موثر

۱) یک استراتژی محتوایی تنظیم کنید که متناسب با روند فروش شما باشد

تا زمانی که شما یک فروشنده فعال و موفق داشته باشید که محصولات یا خدمات خود را به چندین مشتری می فروشد، روند ایجاد یک استراتژی محتوا کاملاً ساده است. در این صورت شما مطالب اصلی را برای تهیه یک استراتژی محتوا در اختیارش قرار می دهید که به نیازهای مشتری هدف شما پاسخ می دهد. برای به دست آوردن پایه و اساس یک استراتژی موثر، با مسئول فروش خود مصاحبه کنید. از راه های دیگر برای به دست آوردن استراتژی محتوایی، مصاحبه با خود مشتری است. تحقیق کردن و سوال پرسیدن از مشتری مهمترین قسمت در هر استراتژی محتوایی است. در بسیاری از موارد بهتر است خارج از محل کسب و کارتان از مشتری سول بپرسید تا نظرات بی طرفانه و دقیق باشد.

 

۲) قالبی را انتخاب کنید که محتوای شما را به وضوح ارائه دهد

مقالات وبلاگ، گزینه خوبی است که بازدید کننده را به خود جلب می کند تا با وب سایت و محتوای شما درگیر شود. جست و جوی ارگانیک یکی از بهترین راه ها پیدا کردن آن دسته از مشتری هاست که دنبال راهکار شما می گردند. داشتن وبلاگ یکی انواع محتوای متنی است که جذب مخاطب بالایی را به همراه دارد. هر قالبی که انتخاب می کنید، اشتراک گذاری آن را از طریق یک مقاله وبلاگ و رسانه های اجتماعی در نظر بگیرید. تولید محتوای متنی برای وبلاگ پایه و اساس داشتن وبلاگ است که بیشترین تاثیر را در موتورهای جست و جو دارد. ویدئو یکی از جذاب ترین انواع محتوای متنی است که می توانید به عنوان یکی از المان های موثر در نظر داشته باشید. اینفوگرافیک ها هم با توجه به مختصر و مفید بودن، ترافیک بالایی ایجاد می کنند.

المان های موثر

۳) انواع متنوعی را ارائه دهید

المان های موثر زیادی در مورد “نحوه انجام” یک تولید محتوا وجود دارد. با یک عضو تأثیرگذار صنعت خود مصاحبه کنید و آن مصاحبه را در قالب ویدئو ، پادکست یا متن به اشتراک بگذارید. با ارتباط با رهبر جنبش فکری، کسب و کار شما اعتبار قابل قبولی را در بین بازدیدکنندگان وب سایت کسب می کند. تحلیل های خود را به روش های مختلف در داخل وبلاگ قرار دهید. یک مزیت قابل توجه نوشتن این است که مطالب وبلاگ به همان زبان موتورهای جستجو، یعنی به زبان متن صحبت می کند.

نوع محتوا را انتخاب کنید ، موارد مختلف را برای حفظ علاقه مخاطبان انتخاب کنید.

 

۴) محتوای خود را در چندین پلتفرم و شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

از المان های موثر در تولید محتوا شبکه های اجتماعی است. بازاریابی شبکه های اجتماعی تکنیک های جدیدی برای پیدا کردن بازار هدف است. در فضای اینستاگرام، فیس بوک و توییتر می تواند مطالبتان را به اشترک بگذارید.

روش های زیادی از تبلیغات پولی وجود دارد که می توانید برای قرار گرفتن در معرض خریداران احتمالی پرداخت کنید. تبلیغات instagram ، Facebook و همچنین تبلیغات گوگل ادوردز نمونه های بسیار خوبی هستند.

تولید محتوایی که انجام می دهید برای جلب توجه در این رسانه ها بسیار مهم است.

 

۵) نتایج اقدامات خود را بسنجید و خلاهای عملکردی را برطرف کنید

اینترنت انبوهی از محتوا است که به طور مداوم در حال تکامل است و تا زمانی که تجزیه و تحلیل آن را پیگیری نکنید، نمی توانید بفهمید که چقدر برای جذب مخاطب خوب عمل کردید. باید تجزیه و تحلیل داخلی انجام دهید که به این واسطه بازاریاب ها بتوانند رفتار بازدیدکنندگان را از نظر شخصی دنبال کنند. از المان های موثر برای پیشرفت در تولید محتوا همین تجزیه و تحلیل است که راه را برای برطرف کردن موانع هموار می کند و شما را در مسیر بهتری برای جذب مخاطب قرار می دهد.

 

۶) مطمئن باشید که محتوا باعث تعامل بازدیدکنندگان می شود

متخصصان بازاریابی همیشه گفته اند: “به همان اندازه که برای خود مطالب وقت می گذارید، وقت خود را صرف ایجاد عنوان کنید!” اگر همه تلاش خود را کرده باشید، ولی مخاطب روی مقاله شما کلیک نکند، همه ساعت ها تلاش شما به هدر می رود. استراتژی های زیادی برای ایجاد عناوینی وجود دارد که ذهن بازدیدکنندگان را درگیر خود کرده و کنجکاوی آنها را به اوج خود می رساند.

 

۷) همیشه کار خود را دو بار بررسی کنید

انبوهی از جزییات وجود دارد که حتی باتجربه ترین بازاریاب ها هم در بررسی این موارد با چالش روبرو هستند. از المان های موثر در تولید محتوا این است که بتواند راستی و درستی محتوا را به درستی بررسی کنید.  یک لیست از اقدامات لازم را بنویسید و با هر کمپین بازاریابی ورودی این لیست را دوباره چک و بررسی کنید.

یک محتوای خوب ، خوانندگان را به انجام یک کار در ادامه ترغیب می کند. مردم باید بدانند که وقتی به ته مطلب رسیدند چه کار باید بکنند. اگر در انتها راهکار خوبی برای مخاطب داشته باشید، به نتایج معقولی می رسید.

 

 

تمام این موارد المان های موثر در تولید محتوا هستند که نشان می دهد این راه پر از چالش و نیاز است. اگر برای تولید محتوای متنی خود نیاز به راهکار و محتوایی اصولی دارید که این المان های موثر را در خود داشته باشد، با تیم بیزون تماس بگیرید. تیم تخصصی بیزون آماده ارائه انواع خدمات در حیطه تولید محتوای متنی و خدمات سئو است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه دیجیتال مارکتینگ بیزون می باشد.