تولید محتوای روانشناسی

تولید محتوای روانشناسی

نکاتی برای تولید محتوای روانشناسی

بین روانشناسان و روان درمانگرها رقابت بالایی برای به دست آوردن بیمار جدید است. یکی از مسائل مهمی که با آن مواجهند نیاز به رشد است. این افراد برای یافتن بیماران ، یافتن بیماران جدید و حفظ بیماران فعلی، نیاز به یک استراتژی بازاریابی جامع دارند و در ادامه می بینید که تولید محتوای روانشناسی چطور به کمکشان می آید.

از آنجایی که یک بیمار برای همیشه به درمانگر احتیاج ندارد، مشاوران و روانشناسان نیاز به پیدا کردن بیمارهای جدیدی دارند و این دستیابی نیاز به طی یک مسیر دارد. اینجاست که اگر در کسوت یک روانشناس هستید باید تصمیم بگیرید که قصد دارد یک روانشناس و مشاور با متدهای به روز هستید یا روانشناسی با یک رویه ثابت.

برای بسیاری از درمانگران این مشکل وجود دارد: تاکتیک های سنتی بازاریابی پرهزینه هستند و دیگر به درد نمی خورند و باید به فکر راه چاره ای دیگر باشند.

 

بهترین استراتژی­های بازاریابی برای روانشناسان ، روانپزشکان و درمانگران

در دنیایی که دیگر همه چیز رو به دیجیتالی شدن گذاشته است، اکثر کسب و کارها به محتوای دیجیتال وصل شده اند و از این قاعده هیچ حرفه ای مستثنی نیست. چه ابزار فروش باشد چه یک مشاور و در مانگر. به همین دلیل برای اینکه مشاوران و درمانگران بتوانند به کار خودشان وسعت دهند. پس اول از همه لازم است که مشاوران و روانشناسان پیج یا سایت شخصی خودشان را راه اندازی کند و بعد از این مرحله به تولید محتوای رواشناسی احتیاج دارند.

تولید محتوای روانشناسی

راهکارهای پیشرفت تولید محتوای روانشناسی

1. یک وب سایت حرفه ای بسازید

همان طور که در بالا هم گفتیم اولین قدم داشتن یک وبسایت حرفه ای است. روانشناسان باید بدانند همانقدر که فضای داخلی سالن انتظارشان مهم است، داشتن سایتی حرفه ای هم برای پرستیژ آنها و جلب اعتماد مخاطب لازم و ضروری است. طراحی وب سایت درمانی مشاور مانند فضای داخلی آنهاست و بیماران کاملاً درباره نحوه ظاهر و عملکرد آن قضاوت می کنند. در حقیقت ، 75٪ از مردم بر اساس طراحی وب سایت خود ، اعتبار یک شرکت را قضاوت می کنند.

 

2. فرصت های محتوایی برای تولید محتوای روانپزشکی را بررسی کنید

داخل اینترنت بگردید و ببینید چه کلیدواژه هایی به صورت روزانه توسط مخاطب شما گوگل می شود. در مورد همان کلید واژه ها مطلب بگذارید و تولید محتوای متنی داشته باشید. قطعا از رقبای شما هم هستند کسانی که با این استراتژی آشنا هستند، پس سعی کنید مطلبی به روز و خلاقانه بنویسید. ببینید در مورد کدامیک از این موارد مطلب کمی نوشته شده، سعی کنید نقاط خالی را پر کنید و به یک موضوع واحد از جنبه های دیگری نگاه کنید.

 

3. مخاطب تولید محتوای روانشناسی خودتان را مشخص کنید

مهم تر از همه مسائل باید ببینید برای چه طیف جامعه ای تولید محتوای روانشناسی می کنید. این محتوا را برای بیماران می نویسید؟ برای کسانی که به روانشناسی علاقه دارند؟ یا برای قشر روانشناس تولید محتوای روانشناسی را رانجام می­دهید.

 

 

4. وب سایت را برای سئو بهینه کنید

ساختن یک وب سایت که به نظر خوب و عالی می رسد تنها بخشی از این نبرد است. مطمئن شوید که از شرکت وب سایتی استفاده می کنید که درک کاملی از سئو داشته باشد چرا که در ادامه اگر سایت مناسب سئو نباشد به مشکل خواهد خورد.

 

 

5. روش ها و ابزارهای بازاریابی محتوای روانشناسی را بشناسید

مثل هر صنعت دیگری تکنیک ها و استراتژی های بازاریابی محتوایی تغییر می کنند و روند رو به رشد خود را سپری می کنند. برای تولید محتوای روانشناسی هم این اتفاق می افتد و سعی کنید در مورد این استراتژی ها کاملا به روز باشید و حواستان باشد که از رشدشان بی خبر نمانید.

 

 

6. از ویدیو و فیلمهای کوتاه استفاده کنید

برای مخاطب، مخصوصا مخاطبی که کم حوصله تر است می توانید ویدیو را جایگزین محتوای متنی کنید. با ساخت ویدیو تاثیرگذاری بیشتری روی مخاطبتان می گذارید و در زمان کمتری، حرفهای بیشتر را در غالب انیمیشن و … بیان می کنید.

نظرات کاربران