سه تا از بهترین افزونه های ایجاد فاکتور در ووکامرس

سه تا از بهترین افزونه های ایجاد فاکتور در ووکامرس

آیا شما به دنبال افزونه ای هستید که بتواند به صورت خودکار صورتحساب ها را بررسی و به آن ها رسیدگی کند؟ یک افزونه صورتحساب می تواند به طور خودکار فاکتور ها، جمع آوری سفارشات و به طور کلی مسائل امور مالی را برای شما آسان کند. ما در این مقاله سه تا از بهترین افزونه های ایجاد فاکتور در ووکامرس را به شما پیشنهاد و معرفی می کنیم. شما می توانید از آن ها برای کسب و کار خود استفاده کنید و پیشرفت کنید.

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید احتمالا وقت زیادی برای رسیدگی به کار های خود ندارید. در این حین فاکتور های دستی نیز می توانند به مقدار قابل توجهی موجب اتلاف وقت شما شوند. در ضمن که این فاکتور ها هر دفعه تغییر می کنند.

شما می توانید با استفاده از یک نرم افزار صورتحساب حرفه تمامی مراحل صورتحساب ها و پرداخت ها را به صورت خودکار، مقدار زیادی در وقت خود صرفه جویی کنید و با آن کسب و کار خود را گسترش دهید.

در این مقاله نیز سعی شده تا بهترین افزونه های ایجاد فاکتور در ووکامرس به شما معرفی شود.

انتخاب بهترین افزونه برای صورتحساب در وردپرس

بهترین افزونه های ایجاد فاکتور در ووکامرس

پلاگین های بسیاری در وردپرس وجود دارند که با آنها می توانید تمامی مراحل پرداخت ها و فاکتور ها را خودکار کنید. هر کدام از این پلاگین ها امکانات و فواید های منحصر به فرد خود را دارند. ممکن است انتخاب یکی از آنها برای افراد مبتدی یا کسانی زیاد در این حوزه فعال نبوده اند، دشوار باشد و نتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند.

مهم ترین و کلیدی ترین مواردی که باید برای بهترین افزونه های ایجاد فاکتور در ووکامرس در جست و جوی آن ها باشید موارد زیر هستند:

  • جمع آوری پرداخت یکباره و مداوم
  • داشتن گزینه های پرداخت جزئی
  • قابلیت کسر مالیات و گزارش مالیاتی به صورت خودکار
  • داشتن یک داشبورد واحد و خوب برای مدیریت تمامی فاکتور ها و مالیات های موجود
  • پشتیبانی از تمامی درگاه پرداخت کارت های اعتباری
  • داشتن گزینه زمانبندی پرداخت و گزینه تاخیر در پرداخت

پیدا کردن موردی که بتواند تمامی نیاز های شما را پاسخ گو باشد بسیار دشوار است. اما باید ویژگی هر کدام از بهترین افزونه های ایجاد فاکتور در ووکامرس را بررسی کنید تا ببینید کدام یک از آن ها می تواند نیاز مورد نظر شما را برآورده کند.

حال که تمامی موارد گفته شد، بیاید به بهترین گزینه های موجود نگاهی داشته باشیم:

WPForms

WPForms

WPForms یکی از بهترین و مناسب ترین افزونه های ایجاد فاکتور برای اکثر افراد در هر نوع کسب و کاری است. این افزونه قابلیت ایجاد هر نوع فرمی در هر حوزه ای از جمله ثبت نام کاربر، فرم ثبت نام در خبرنامه، فرم درخواست نقل قول، فرم کمک مالی، فرم جمع آوری مالی پرداخت و خیلی از موارد دیگر را می دهد.

با این پلاگین می توانید به راحتی یک فرم سفارش آنلاین ایجاد کنید تا پس از سفارش مشتریان به طور خودکار یک فاکتور برایش ارسال شود. بعد از خرید نیز هم شما و هم مشتری شما یک ایمیل فوری برای خرید دریافت خواهید کرد.

WPForms یکی از بهترین افزونه های ایجاد فاکتور در ووکامرس است. این افزونه امکان آن را دارد تا با اکثر سامانه های انتقال وجه الکترونیکی هماهنگ شود تا پرداخت ها را جمع آوری کند. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا دیگر به افزونه ای جداگانه برای سبد خرید یا نرم افزار تجارت الکترونیک نیازی نداشته باشید. همین طور می توانید برای پرداخت تمامی کارت های اعتباری را به راحتی بپذیرید.

در حالی که wpforms در موارد دیگری مثل داشتن امکانات ریز و کاربردی به اندازه دیگر افزونه ها نیست اما تمامی مواردی که برای یک افزونه ایجاد فاکتور خودکار مورد نیاز است را دارد، که با آن ها می توانید در وقت و هزینه ها صرفه جویی کنید.

freshbooks

freshbooks

دومین مورد از بهترین افزونه های ایجاد فاکتور در ووکامرس، افزونه freshbooks است. این افزونه در مشاغل کوچک بسیار محبوب است. با این نرم افزار می توان تنها با چند کلیک ساده فاکتور های حرفه ای فوق العاده ای ایجاد کنید. همچنین می توان با اضافه کردن آرم کسب و کار خودتان، فاکتور پرداخت را کاملا شخصی سازی کنید.

این پلاگین یک سیستم خودکار دارد که به مشتری هایی که بدهی یا پرداخت عقب افتاده ای دارند یک پیام یادآوری برای اقدام به پرداخت ارسال می کند. همچنین این پلاگین یکی از امن ترین های این حوزه شناخته می شود و در هر پرداخت برای شما و مشتریان شما اعلان های برای اطمینان بیشتر ارسال می کند.

از دیگر قابلیت های این پلاگین می توان از جمع آوری مالیات، انتخاب ارز دلخواه برای پرداخت، داشتن کد های تخفیف و گزینه پیش پرداخت اشاره کرد.

این پلاگین طبق مواردی که گفته شد یکی از بهترین های این حوزه است. اما ممکن است قیمت آن برای شما کمی گران باشد. زیرا این پلاگین در هر خرید مشتریان شما، از شما مبلغی می گیرند.

WP Invoicing

WP Invoicing

سومین مورد از بهترین افزونه های ایجاد فاکتور در ووکامرس WP Invoicing است. این افزونه یکی از پر امکانات ترین افزونه ها در این حوزه است. این پلاگین در سایت وردپرس شما به راحتی اجرا می شود و در ارسال فاکتور برای مشتریان شما کمک می کند.

این افزونه می تواند به طور خودکار میزان مالیات را در صورتحساب ها مدیریت و لحاظ کند تا شما در وقت خود صرفه جویی کنید و فرآیند ارسال فاکتور نیز به صورت خودکار اجرا شود.

این افزونه از بسیاری از درگاه های پرداخت پشتیبانی می کند. همچنین این افزونه امکان  تنظیم فاکتور برای  پرداخت های که به صورت مکرر انجام می شوند را نیز داراست.

این نرم افزار در حالت معمولی رایگان و استفاده از آن آزاد است. اما در آن یک سری ویژگی های بسیار جالب و کارآمد وجود دارد که البته برای هر کدام از موارد باید آنها را خریداری کرد. اما یک روش دیگر نیز برای دسترسی به همه امکانات آن خرید حق اشتراک افزونه است که نسبت به خرید جداگانه هر کدام از موارد به صرفه تر است.

نظرات کاربران