تبلیغات آنلاین

اهمیت تبلیغات آنلاین برای کسب و کارهای کوچک

تبلیغات آنلاین می تواند برای کسب و کارهای تازه ایجاد نگرانی کند ، اما می تواند به سرعت کسب و کار شما را رشد دهد. در این مطلب از بیزون به دلایلی که شما باید در تبلیغات آنلاین سرمایه گذاری کنید پرداخته شده است.

اهمیت تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین به طور فزاینده ای محبوب شده است و از اهمیت بیشتری برای بازاریابان و صاحبان کسب و کار مدرن برخوردار شده است. در حقیقت ، طبق گزارش Hubspot ، 68٪ از بازاریابان گفته اند كه تبلیغات آنلاین برای استراتژی كلی بازاریابی آنها “بسیار مهم” یا “موثر” است. همین گزارش نشان می دهد که 33٪ از بازاریابان برای افزایش آگاهی از برند در تبلیغات دیجیتال سرمایه گذاری می کنند ، در حالی که 24٪ بعدی از آن برای تأثیر مستقیم بر فروش استفاده می کنند.

امروزه ، تبلیغات آنلاین پولی یکی از کانالهای پر استفاده برای تبلیغات است که یکی از قدیمی ترین اصول بازاریابی است. تبلیغات آنلاین و پولی با تلاش هایی که برای ترافیک ارگانیک انجام می دهید متفاوت است و باید در راستای هم قرار بگیرند. با این حال تبلیغات آنلاین در کنار سایر تلاش های بازاریابی شما به دردتان می خورد  و می تواند از راه های زیر برای استراتژی های ارگانیک شما مفید باشند:

  • از طریق تجزیه و تحلیل بستر تبلیغاتی ، درک بهتری از مخاطبان (مخاطبان) خود کسب کنید.
  • محتوای ارگانیک با عملکرد بالاتر بر اساس استراتژی های تبلیغات موفق ایجاد کنید.
  • بازدید از وب سایت و محتوای ارگانیک خود را افزایش دهید.
  • آگاهی و دسترسی به برند را افزایش دهید.

چهار نوع تبلیغات آنلاین وجود دارد: گوگل ادوردز یا تبلیغات جست و جوی پولی ، رسانه های اجتماعی ، تبلیغات محلی و تبلیغات پولی.

 

انواع تبلیغات آنلاین

چهار نوع اصلی تبلیغات آنلاین شامل جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی، تبلیغات رپوزتاژ و نمایشگر است. مزایا و معایب این تبلیغات آنلاین در زیر شرح داده شده است:

 

تبلیغات جستجوی پولی

یکی از قدیمی ترین اشکال تبلیغات آنلاین ، تبلیغات جستجوی پولی به شما این امکان را می دهد تا وقتی مخاطبان خاص شما در مورد موضوعی مرتبط با شما در گوگل سرچ می کنند، سایت شما دیده شود. مزیت اصلی گوگل ادوردز که از انواع این تبلیغات آنلاین است این است که می توانید خواسته ها و نیازهای کاربر را پیش بینی کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که نتایج بسیار خاصی ارائه دهید تا مخاطب را به صفحه خود جذب کنید.

 

تبلیغات جستجوی پولی گوگل ادوردز با کلمات کلیدی هدف شروع می شوند ، این کلمه یا عبارتی است که شخصی در فیلد جستجو تایپ می کند. با گذشت زمان ، تبلیغ کنندگان کشف کردند که می توانند هدف کاربر را از طریق کلمات کلیدی خاص تفسیر کنند. به عنوان مثال ، یک تبلیغ دهنده می تواند با هدف قرار دادن افرادی که از کلمات کلیدی “بهترین شرکت حمل و نقل” و “شرکت حمل و نقل نزدیک من” استفاده می کنند ، تبلیغات جستجوی گوگل ادوردز را برای یک شرکت حمل و نقل ایجاد کند.

گوگل ادوردز به طرز قابل توجهی می تواند کسب و کار شما را رشد دهد و شما را به مخاطب هدفتان برساند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی به یک پلتفرم تبلیغاتی بسیار محبوب تبدیل شده اند زیرا در هر پلتفرم میلیون ها کاربر فعال وجود دارد. به عنوان مثال ، فیس بوک و توییتر به ترتیب ماهانه 2.5 میلیارد و 330 میلیون کاربر فعال دارند. به دلیل تعداد زیاد کاربران ، صاحبان کسب و کار و تبلیغ کنندگان به سمت این سیستم عامل ها می روند.

تبلیغات و بازاریابی شبکه های اجتماعی مزایای زیادی دارد ، از جمله دسترسی به مخاطبان بسیار خاص ، یادگیری رفتار کاربر از طریق تجزیه و تحلیل خاص پلتفرم ، استفاده از چندین قالب تبلیغات و تمرکز بر استراتژی ها و سیستم عامل هایی که برای کسب و کار شما نتیجه می گیرند.

 

رایج ترین و محبوب ترین ابزارهای رسانه های اجتماعی برای تبلیغات عبارتند از:

  • فیس بوک
  • اینستاگرام
  • LinkedIn
  • توییتر
  • Pinterest
  • یوتیوب
  • تلگرام

 

برای این نوع تبلیغات آنلاین، یک تبلیغ کننده با ناشر یا بستر رسانه ای همکاری می کند تا یک تبلیغ پولی ایجاد کند که با شکل ظاهری ، احساس و شکل قالبی که در آن ظاهر می شود مطابقت داشته باشد.

 

 

تبلیغات صفحه نمایش

در نهایت ، تبلیغات نمایشی از قدیمی ترین اشکال تبلیغات آنلاین هستند و سابقه ای طولانی دارند. در اواخر دهه 90 ، تبلیغات نمایشی اغلب تهاجمی و گمراه کننده بودند. در بدترین حالت، این تبلیغات نمایشی به صورت اسپم و شدیدی روی صفحه کاربر ظاهر می شدند.

با این وجود ، فناوری تبلیغات نمایشی تا حدی پیشرفت کرده است که در آن تبلیغ کنندگان می توانند از طریق تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و یادگیری ماشین ، تبلیغات مربوطه را به کاربران خاص تحویل دهند. دو شبکه تبلیغاتی نمایشی معروف Google Display Network و Facebook’s Audience Network هستند.

 

تبلیغات نمایشی می توانند فاکتورهای زیر را داشته باشند:

 

  • تبلیغات بنر
  • تبلیغات چند رسانه ای
  • تبلیغات ویدیویی

 

 

برای استفاده از خدمات آنلاین و تبلیغات گوگل ادوردز با تیم بیزون تماس بگیرید.

نظرات کاربران