نحوه اتصال گوگل درایو به وردپرس

نحوه اتصال گوگل درایو به وردپرس

زمانی که یک وب سایت وردپرس ایجاد می کنید، راه های زیادی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید در فضایی که فایل ها و داده های شما در آن ها ذخیره شده اند، صرفه جویی کنید و کارهایی کنید که حجمی که دادها و فایل های شما در فضای ذخیره سازی وردپرس اشغال کرده اند را کاهش دهید. به طور مثال، اگر بخواهیم روشی برای کاهش دادن فضایی که داده ها و فایل های شما در فضای ذخیره سازی اشغال کرده اند را بیان کنیم، می توانیم به این مورد بپردازیم که شما می توانید تصاویر را برای وب بهینه سازی کنید تا بدون آن که لطمه ای به کیفیت آن ها وارد شود، حجم آن ها کاهش یابد. همچنین می توانید با استفاده از افزونه های وردپرس (بهترین افزونه های کش وردپرس ، بهترین افزونه های سئو در وردپرس)، از فایل ها و داده های خود پشتیبان گیری انجام دهید تا در فضای ذخیره سازی خود در وب سایت وردپرس، صرفه جویی کنید.

اما می شود گفت که یکی از راه های عالی برای کاهش فضای اشغال شده به وسیله اسناد و تصاویر و دیگر داده ها و فایل ها در فضای ذخیره سازی در وردپرس، استفاده از سرویس های ابری آنلاین است. یکی از بهترین سرویس های ابری آنلاین که به کاهش فضای اشغال شده توسط اسناد و تصاویر و دیگر داده ها و فایل ها در فضای ذخیره سازی در وب سایت وردپرس کمک می کند، گوگل درایو است. تنها کاری که باید انجام دهید برای آن که بتوانید از این قابلیت گوگل درایو در صرفه جویی در فضای ذخیره سازی در وردپرس بهره ببرید، باید گوگل درایو خود را به کتابخانه رسانه وردپرس خود متصل کنید و بعد از انجام این کار، می توانید فایل ها را از سرویس گوگل درایو به وب سایت وردپرس خود وارد کنید. در نتیجه، بسیار اهمیت دارد که با نحوه اتصال گوگل درایو به وردپرس آشنا شوید.

نحوه اتصال گوگل درایو به وردپرس

یکی دیگر از مزیت های گوگل درایو، علاوه بر کاهش فضای اشغال شده به وسیله اسناد و تصاویر و دیگر داده ها و فایل ها در فضای ذخیره سازی در وردپرس این است که اتصال حساب گوگل درایو به وب سایت وردپرس کار بسیار آسانی است و هر کسی با هر دانشی نسبت به مسائل کامپیوتری توانایی انجام این کار را دارد. در ادامه شما را با نحوه اتصال گوگل درایو به وردپرس آشنا می کنیم.

مزایای اتصال گوگل درایو به وردپرس

مزایای اتصال گوگل درایو به وردپرس

گوگل درایو یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین سرویس های ذخیره سازی ابری است که امروزه بین کاربران اینترنت طرفداران زیادی دارد. علاوه بر این، گوگل درایو یک افزونه مفید برای هر کسی که با داده های آنلاین سر و کار دارد و بخش اعظمی از کارش با اینترنت است، به شمار می آید. اگر فکر می کنید که گوگل درایو تنها برای کسانی که با دنیای اینترنت از نظر تجاری کار می کنند، مناسب است، اشتباه می کنید. حتی اگر تنها با مقاصد شخصی با داده های آنلاین و اینترنتی سر و کار دارید، باز هم سرویس ابری گوگل درایو به کمک شما خواهد آمد. در نتیجه، بسیار اهمیت دارد که با نحوه اتصال گوگل درایو به وردپرس آشنا شوید.

اگر تنها با مقصد شخصی می خواهید از گوگل درایو استفاده کنید، لازم نیست که حساب کاربری ویژه در سرویس ابری گوگل درایو خریداری کنید، زیرا سرویس گوگل درایو به طور رایگان 15 گیگا بایت فضای ابری در اختیار تمامی کاربرانش قرار می دهد. معمولا 15 گیگابایت فضای ابری برای مقاصد شخصی کافی می باشد، اما اگر قصد دارید که با استفاده از گوگل درایو، فضای اشغال شده به وسیله اسناد، تصاویر، داده ها و فایل ها در فضای ذخیره سازی در وب سایت وردپرس را کاهش دهید، بهتر است که حجم بیشتری برای فضای ابری در حساب کاربری گوگل درایو خود خریداری کنید. البته همین 15 گیگا بایت فضای رایگانی که گوگل درایو در اختیار تمامی کاربرانش قرار می دهد نیز می تواند کافی باشد و می تواند نحوه مدیریت و ذخیره محتوای وب سایت را بهبود بخشد.

گوگل درایو

زمانی که حساب کاربری خود در گوگل درایو را به کتابخانه رسانه وردپرس متصل کنید، این امکان برای شما فراهم می شود که تمامی عکس ها، تصاویر و سایر فایل ها و داده های خود را که می خواهید از آن ها استفاده کنید را مستقیما به وب سایت وردپرس خود وارد کرده و در هر صفحه یا پستی که مد نظرتان است، قرار دهید. بدون توجه به این مسئله که وبلاگ و وب سایت وردپرس شما در ارتباط با چه موضوعی است، باز هم یک سرویس ابری آنلاین مثل گوگل درایو می تواند به کاهش فضای اشغال شده به وسیله اسناد، تصاویر، داده ها و فایل ها در فضای ذخیره سازی در وبسایت وردپرس، کمک کند. به دلیل اهمیت بالای سرویس گوگل درایو، ما قصد داریم در ادامه مقاله شما را با نحوه اتصال گوگل درایو به وردپرس آشنا کنیم.

نحوه اتصال گوگل درایو به وردپرس با استفاده از یک افزونه

نحوه اتصال گوگل درایو به وردپرس با استفاده از یک افزونه

برای آن که بتوانید کتابخانه رسانه وب سایت وردپرس خود را به حساب کاربری خود در گوگل درایو متصل کنید، ابتدا باید افزونه مورد نظر را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید. افزونه های زیادی در وردپرس وجود دارند که می توانند به شما در اتصال گوگل درایو به وب سایت وردپرس کمک کنند. اما افزونه ای که ما به شما پیشنهاد می کنیم، افزونه External Media است. ابتدا افزونه External Media را در وب سایت وردپرس خود نصب کنید.

پس از نصب و فعال سازی افزونه، به قسمت تنظیمات افزونه External Media بروید تا افزونه را به حساب کاربری گوگل درایو خود متصل کنید و آن را مطابق با تنظیمات مورد نظرتان تنظیم کنید. پس از انجام این مراحل، سربرگ های مختلفی را مشاهده خواهید کرد که این سربرگ ها این امکان را به شما می دهد که به سرویس های ذخیره سازی مختلف مثل OneBox، Dropbox و البته گوگل درایو متصل شوید.

برای آن که بین این سرویس های ابری، سرویس گوگل درایو را انتخاب کنید و کتابخانه رسانه وب سایت وردپرس خود را به گوگل درایو متصل کنید، باید به سربرگ گوگل درایو بروید و گزینه “Enable this Plugin” را انتخاب کنید.

نظرات کاربران