هزینه های استارت آپ

هزینه های استارت آپ خود را محاسبه کنید

برای شروع فعالیت و استارت آپ کوچک شما چقدر پول صرف خواهد شد؟ هزینه های استارت آپ برای کسب و کار کوچک خود را محاسبه کنید تا بتوانید سود خود را محاسبه کنید، سرمایه گذاران را جذب کنید و هزینه ها را تخمین بزنید. این تخمین زدن بینش درستی از شرایط پیش روی شما می گذارد.

هزینه استارت آپ ها

قبل از راه اندازی، هزینه های استارت آپ خود را محاسبه کنید

کلید اصلی برای یک کسب و کار موفق، آماده سازی و برنامه ریزی است. قبل از اینکه کرکره کسب و کارتان را بالا بکشید  و به سود برسید، اول یکریز قبض پرداخت می کنید و چک وصول می کنید. آگاهی در مورد هزینه های استارت آپ به شما در موفقیت همین استارت آپ کمک می کند.

 

محاسبه هزینه های استارت آپ به شما کمک می کند که این موارد را داشته باشید:

سودتان را برآورد کنید

تجزیه و تحلیل شکست را داشته باشید

وام های مطمئنی بگیرید

سرمایه گذاران را جذب کنید

با کسر مالیات پس انداز کنید

 

هزینه های استارت آپ خود را مشخص کنید

بیشتر کسب و کارها در یکی از سه دسته قرار می گیرند: مشاغل ساخت و سازی، مشاغل آنلاین و ارائه دهندگان خدمات. بسته به نوع تجارت خود با هزینه های مختلف استارت آپ مواجه خواهید شد.

هزینه های استارت آپ مشترکی وجود دارد که احتمالاً به آن توجه زیادی نکردید. از طریق این لیست جستجو کنید و اطمینان حاصل کنید که هزینه های دیگری که مختص تجارت شما باشد را اضافه می کنید.

 

فضای اداری

تجهیزات و لوازم

ارتباطات

خدمات رفاهی

مجوزها و مدارک

بیمه

وکیل و حسابدار

حقوق کارمندان

تبلیغات و بازاریابی

دیجیتال مارکتینگ

تحقیقات بازار

کمپین تبلیغات

ساخت وب سایت

 

هزینه خود را تخمین بزنید

وقتی لیست هزینه های خود را تهیه کردید ، می توانید تخمین بزنید که واقعاً چقدر هزینه دارید. این روند برای هر هزینه ای که داشته باشید متفاوت خواهد بود.

برخی از هزینه ها، قیمت مشخصی دارند – مجوزها عموما هزینه های واضح و منتشر شده ای دارند. ممکن است هزینه های دیگر را که کمتر مطمئن هستند، مانند حقوق کارمندان را تخمین بزنید. به صورت آنلاین جستجو کنید و مستقیماً با مربیان ، فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات صحبت کنید تا ببینید شرکتهای مشابه هزینه های معمولشان چقدر است؟

 

هزینه های خود را برای یک تصویر کامل مالی در نظر بگیرید

پس از شناسایی هزینه های شغلی و قیمتهای آنها، باید هزینه های خود را بصورت ماهانه مشخص کنید.

برخی از هزینه های، هزینه اولیه هستند. خرید تجهیزات اصلی، استخدام گرافیست و پرداخت مجوز به طور کلی هزینه های یک باره در نظر گرفته می شود. به طور معمول می توانید هزینه های یک باره و هزینه اولیه استارت آپ را برای اهداف مالیاتی کسر کنید. حتما موعد مقرر خود را رعایت کنید و سر وقت برای تسویه حساب مالیات با حسابدار خود صحبت کنید.

هزینه های ماهانه به طور معمول شامل مواردی مانند حقوق، اجاره و قبض ها است. حداقل یک سال از هزینه های ماهانه را می خواهید حساب کنید ، اما حساب کردن هزینه های پنج سال ایده آل است.

هزینه اولیه استارت آپ و هزینه ماهیانه خود را اضافه کنید تا تصویر خوبی از میزان سرمایه مورد نیاز خود و زمان نیاز آن به دست آورید.

برای بدست آوردن بودجه استارت آپ از محاسبات هزینه استارت آپ خود استفاده کنید. این موارد را باید در گزارش مالی بیزینس پلن کسب و کارتان بیاورید. با این روش تصور و درک درستی از آینده پیش روی خودتان و سرمایه گذار می گذارید و هزینه پیش بینی نشده کمتری گریبان شما را می گیرد.

هزینه های استارت آپ

نظرات کاربران