هشتگ چیست

هشتگ چیست و چگونه می توان از آنها استفاده کرد

استفاده از هشتگ بسیار آسان است و می تواند پست های شما در شبکه های اجتماعی را قابل اشتراک کند و باعث کشف مطالب شما شود، البته به شرطی که به درستی از آنها استفاده کنید. دستورالعمل های خاصی برای دنبال کردن برای هر شبکه اجتماعی وجود دارد که به شما کمک می کنیم ترافیک کلی رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهید. اگر می خواهید بدانید هشتگ چیست و چطور به معجزه ای در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است، ادامه این مطلب از بیزون را بخوانید.

 هشتگ چیست

هشتگ چیست

هشتگ ها یا برچسب راهی برای اضافه کردن فراداده به محتوایی است که در شبکه های اجتماعی منتشر می کنید تا پیدا کردن، پیگیری و درک آن توسط افراد و سایت های رسانه های اجتماعی آسان تر باشد.

یک هشتگ با نماد # شروع می شود و یک کلمه یا عبارت بدون فاصله در ادامه اش می آید.

به عنوان مثال، هشتگ های محبوب در زمینه سئو این هشتگ ها هستند: #سئو #دیجیتال_مارکتینگ #بازاریابی

این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر به انگلیسی تایپ می کنید، هشتگ ها به حروف کوچک و بزرگ حساس نیستند بنابراین # hashtag با #HashTag هیچ فرقی ندارد و همچنین می توانید از شماره همراه با هشتگ استفاده کنید بنابراین # 10SEOTips هشتگ معتبری است.

 

هشتگ چیست و چگونه می توان از آنها استفاده کرد

استفاده از هشتگ بسیار آسان است و می تواند پست های شما در شبکه های اجتماعی را قابل اشتراک کند و باعث کشف و دیده شدن مطالب شما شود. البته به شرطی که به درستی از آنها استفاده کنید.

دستورالعمل خاصی برای دنبال کردن برای هر شبکه اجتماعی وجود دارد که به شما کمک می کنیم ترافیک کلی رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهید.

 

دلایل استفاده از هشتگ چیست؟

دلایل زیادی وجود دارد که شما باید از هشتگ در تبلیغات خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. مهمترین آنها:

کاربرانی که هشتگ خاصی را دنبال می کنند می توانند پیام های شما را ببینند حتی اگر آنها شما را دنبال نکنند. به عبارت دیگر، با استفاده از هشتگ های محبوب در پست های خود ، مخاطبان بالقوه خود را افزایش می دهید.

هشتگ راهی برای اضافه کردن پست های شما به یک ماجرای در حال وقوع است. برای مثال یک اتفاق پرطرفدار در توییتر وجود دارد و شما می خواهید در این زمینه حرفی بزنید، می توانید از هشتگ  مرتبط با موضوع استفاده کنید تا افرادی که آن داستان را دنبال می کنند، پست های شما را هم ببینند.

هشتگ ها دسته بندی مطالب شما را برای شبکه های اجتماعی آسان تر می کنند و این موضوع باعث می شود که مطالبتان در عملکردهای جستجوگر بیشتر دیده شوند. به عنوان مثال ، با افزودن هشتگ #سئو یا # SEO در یک توییت، به توییتر نشان می دهید که توییت شما درباره سئو سایت است. در این حالت وقتی کاربران در توییتر یا هر جای دیگری سئو را جستجو می کنند، در نتایج جستجو ظاهر می شود.

مطالعات نشان می دهد که هشتگ ها تعامل و اینگیجمنت را افزایش می دهد.

 هشتگ چیست

چگونه هشتگ مرتبط به خودمان بسازیم

با افزودن علامت # و کلمات مورد نظر خود (بدون فاصله) می توانید هشتگ های شخصی خود را ایجاد کنید. برای مثال هشتگ #بیزون مرتبط با کسب و کار این سایت است.

هشتگ وقتی پرطرفدار می شود که تعداد زیادی از مردم از آن در پیام های خود استفاده کنند.

این یک روش بسیار قدرتمند برای ارتباط کسب و کارها با مشتریانشان و برقراری مکالمه است.

به عنوان مثال ، به توییتر بروید و #justdoit را جستجو کنید تا ببینید نایک چطور از هشتگ ها برای آگاهی و تبلیغات تجاری استفاده می کند.

 

نحوه استفاده از هشتگ در اینستاگرام

اساس اینستاگرام درباره عکس و هشتگ است. اگر دوست دارید از هشتگ استفاده کنید، یک حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد کنید و برای بازاریابی اینستاگرام ، شروع به هشتگ گذاری کنید. تعداد هشتگ پیشنهادی برای یک پست اینستاگرام 11 عدد است!

تعامل با یک پست هنگامی که بیش از 10 هشتگ در یک پست استفاده می شود، به سطوح بالا می رود. حداکثر تعداد هشتگ مجاز توسط اینستاگرام 30 تا است.

هنگام هشتگ گذاری می توانید از اعداد استفاده کنید اما از فاصله یا کاراکترهای خاص دیگری استفاده نکنید (مانند $ یا٪) و می توانید بر روی هشتگ کلیک کنید تا پست های دیگری را که دارای همان هشتگ هستند مشاهده کنید

هشتگ چیست

نتیجه

در این مطلب دیدیم که هشتگ چیست و چه کاربردی دارد. استفاده از هشتگ آسان است و مزایای زیادی برای ارائه دارد. استفاده صحیح از هشتگ ها گاهی اوقات می تواند نوعی اسپم تلقی شود، به همین دلیل مهم است که هنگام استفاده از هشتگ در پست های رسانه های اجتماعی خود ، از قوانین ساده ذکر شده در بالا پیروی کنید و با این هشتگ ها کولاک به پا کنید.

 

اگر به طور خلاصه می خواهید بدانید که در هر شبکه اجتماعی، تعداد مناسب هشتگ چیست :

 

توییتر: 2

فیس بوک: 2

اینستاگرام: 11

پینترست

لینکداین: 2

نظرات کاربران