افزونه سئو جوملا

7 افزونه سئو جوملا که باید بشناسید

وقتی می خواهید یک وب سایت کاملا جدید درست کنید، بهتر است کمی وقت بگذارید تا به برخی از افزونه های جستجوگر نگاهی بیندازید تا از بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو مطمئن شوید. از آنجا که هر روز و هر ساعت، صدها سایت جدید ایجاد می شود ، و سایت شما در موتورهای جستجو نشان داده نشود، عملا با شکست مواجه می شوید. سایتهای جوملا نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در این مطلب از بیزون چند افزونه سئو جوملا که برای بهینه سازی مفید هستند. این افزونه های سئو جوملا به شما کمک می کنند که در موتورهای جست و جو دیده شوید و رشد کنید.

افزونه سئو جوملا

معرفی چند افزونه سئو جوملا

  1. Easy Frontend SEO – EFSEO

Easy Frontend SEO  که به طور مخفف   EFSEO گفته می شود، یک افزونه رایگان جوملا است که به شما امکان می دهد اطلاعات مهم متا (عنوان ، توضیحات ، کلمات کلیدی ، مولد و روبات ها) را به راحتی و به صورت دستی در قسمت ویرایش و اضافه کنید. نصب این ابزار ساده است و در زمان شما صرفه جویی می شود. نحوه تنظیم و قرار دادن توضیحات مستقیماً در جلو با پنجره بازشو یا پانل ، کاربر را راضی نگه می دارد.

 

  1. JoomSEF

اگر می خواهید در نتایج جستجو از جمله: Google ، Yahoo و Bing به URL وب سایت شما رتبه بالایی داده شود ، فقط سعی کنید افزونه سئو جوملا ” JoomSEF”  را بارگیری کنید. این مولفه مانند سوخت جت برای سئوی جوملا است. JoomSEF اساساً به شما کمک می کند تا URL به راحتی کاربرپسند و قابل جستجو باشد.  مدیریت برچسب های سایت ، سفارشی سازی صفحه 404 و … جزو ویژگی های این افزونه سئو جمولا است.

 

  1. SH404SEF

SH404SEF احتمالاً محبوب ترین افزونه سئو جوملا است. این افزونه برای پشتیبانی از تمام نسخه های جوملا ایجاد شده است. افزونه سئو جوملا  SH404SEF دارای ویژگی های قابل توجه سئو است، مانند بازنویسی URL ها در یک فرم دوستانه ، کنترل مطالب، جلوگیری از محتوای تکراری، قرار دادن H1 ، H2 و هدایت صفحات خطا است: خطاهای 301 تغییر مسیر ، 404 . اگر سعی کنید با این پلاگین را نصب کنید، شاید کار با آن در ابتدا کمی سخت به نظر بیاید اما صبور باشید، به زودی این افزونه سئو جوملا حسابی به کارتان می آید.

افزونه سئو جوملا

  1. SEOSimple

این افزونه به طور گسترده ای برای کسانی توصیه می شود در زمینه سئو سایت تازه کار هستند، چرا که تنظیم و استفاده از آن بسیار ساده است. این افزونه سئو جوملا طیف گسترده ای از قابلیت ها را ارائه می دهد، از جمله توانایی تغییر متا-توضیحات به طور خودکار با برداشتن متن قابل تنظیم از محتوا.

 

  1. SEO Keyword Factory

با استفاده از قابلیت هایی مانند ارائه URL های غنی از کلمات کلیدی به شما ، این ابزار مفید به سایت شما کمک می کند تا به راحتی در موتورهای جستجو پیدا شود. این پیوند SEO را به طور خودکار با Google ، Yahoo و Bing ایجاد می کند که به صفحه شما منجر می شوند. این ابزار رایگان رایگان همچنین در بین سازندگان وب سایت محبوبیت بیشتری پیدا می کند زیرا تعداد بازدیدهای Google شما را در کلمات کلیدی خاص افزایش می دهد.

 

  1. Xmap

ایجاد نقشه برای سایت جوملا این روزها رواج دارد. و Xmap یک افزونه خوب و قابل اعتماد برای این کار است. این یکی از بهترین افزونه و پلاگین ها برای ایجاد  نقشه سایت است که شما را قادر می سازد که سریع و صحیح فهرست گوگل، در سایت خود نقشه ای ایجاد کنید. کار با افزونه سئو جوملا Xmap ساده به نظر می رسد، همچنین برای بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو که می خواهند سایت شما را نمایه کنند ، موثر است.

 

  1. Joomla Social Share and Vote button

نکته آخر اینکه ، افزونه Joomla Social Share and Vote button افزونه ای اساسی برای تلاش در زمینه جستجوگرها است. این افزونه سئو جوملا حاوی دکمه اشتراک یا رأی اجتماعی در مقالات و مطالب شما است. این ابزار مفید با پوشش تقریباً تمام شبکه های اجتماعی که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا روی آنها کلیک کنند تا مقاله های شما را به اشتراک بگذارند ، رأی دهند و مطالبی شبیه آن را لایک کنند. این موضوع محبوبیت محتوای شما را در شبکه های اجتماعی بیشتر می کند.

اینها برخی از افزونه های مفید سئو جوملا هستند.  استفاده از این پلاگین ها روشی متداول برای شناخته شدن سایت شما در موتورهای جستجو و همچنین تبلیغات خود در زمینه برندسازی وب سایت است.

 

اگر برای سایت کسب و کار خود به دنبال راهکاری جهت بهبود سئوی سایت هستید، با تیم دیجیتال مارکتینگ بیزون تماس بگیرید.

نظرات کاربران