ثبت کسب و کار در گوگل مپ

ثبت کسب و کار در گوگل مپ

اگر به مزایای فهرست شدن کسب و کار خود در Google Maps علاقه مند هستید یا به دنبال راهنمایی درمورد نحوه انجام آن هستید، مطالعه این راهنما برای شما بسیار مفید خواهد بود. گنجاندن استقرار شما در Google Maps برای یک استراتژی موفق سئو محلی ضروری است. با این حال، ممکن است از خود بپرسید که چگونه کسب و کار خود را در فهرست گوگل قرار دهید تا مخاطبان هدف بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند. خوشبختانه، ما آموزشی ایجاد کرده ایم که نحوه ثبت کسب و کار در گوگل مپ و جذب مشتریان از منطقه محلی شما را مشخص می کند. برای شروع دستورالعمل ها را دنبال کنید!

نحوه ثبت کسب و کار در گوگل مپ

ثبت کسب و کار در گوگل مپ

بدون در نظر گرفتن صنعتی که در آن هستید، گنجاندن کسب و کار شما درGoogle Maps مزایای بسیاری به دنبال دارد. این امر به ویژه برای کسب و کار هایی که مکان های فیزیکی دارند و می خواهند مکان یابی آن ها را برای مشتریان بالقوه راحت کنند، مفید است.

برای دستیابی به مزایای ثبت کسب و کار در گوگل، بسیار مهم است که کسب و کار خود را در Google Maps با اطلاعات جامع مانند جزئیات تماس و نظرات، فهرست کنید تا مشتریان بالقوه برای بازدید از آن محل ترغیب شوند. حال چگونه می توان کسب و کار خود را به Google Maps اضافه کرد؟ این فرایند نسبتا ساده است. ابتدا باید یک نمایه Google My Business ایجاد کنید.

برای انجام این کار، این مراحل را در صفحه اصلی GMB دنبال کنید:

  1. روی “Manage Now” کلیک کنید و با استفاده از حساب Google خود وارد شوید.
  2. اطلاعات مورد نیاز را از جمله نام شرکت، کشور، آدرس، شماره کسب و کار، بخش تجاری و وب سایت در بخش “افزودن کسب و کار خود” وارد کنید.
  3. برای تایید پاسخ های خود، «ادامه» را انتخاب کنید.
  4. شماره موبایل خود و کد ارسال شده از گوگل از طریق پیامک را وارد کنید تا حسابتان تایید شود. پس از آن به داشبورد هدایت خواهید شد.
  5. قبل از انجام هر گونه ویرایش در صفحه خود، باید یک فرایند تایید اضافی را انجام دهید. ظرف مدت 7 تا 15 روز کاری، یک کد تایید از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود تا آدرس ثبت شده تایید و از صحت آن اطمینان حاصل شود.
  6. دستور العمل های ارائه شده را دنبال کنید و فرایند ثبت کسب و کار در گوگل مپ را برای ویرایش آزادانه نمایه خود تکمیل نمایید.

مهم است که توجه داشته باشید این تنها روش برای افزودن شرکت شما بهGoogle My Business و Maps نیست و روش ‌های جایگزین دیگری نیز در دسترس هستند.

نحوه ثبت کسب و کار در گوگل مپ به صورت مستقیم

نحوه ثبت کسب و کار در گوگل مپ به صورت مستقیم

برای افزودن مستقیم کسب و کار خود در Google Maps و به دست آوردن مشتریان بالقوه، چند گزینه دارید. ابتدا با استفاده از حساب Google خود وارد شوید. سپس، می توانید یکی از روش های زیر را برای افزودن کسب و کار خود انتخاب کنید:

  1. آدرس کسب و کار خود را در نوار جست و جو تایپ کنید و روی «افزودن کسب و کار» در نمایه شرکت در سمت چپ کلیک کنید.
  2. در هر نقطه از نقشه کلیک راست کنید و «Add your business» را انتخاب نمایید.
  3. روی منو در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید، سپس «Add your business» را انتخاب نمایید.

پس از انتخاب یکی از این گزینه ها، دستور العمل های ارائه شده را به اجرا درآورید تا نمایه Google را برای کسب و کار من تکمیل کنید. اگر صاحب امتیاز های متعدد هستید، توصیه می ‌شود همه آدرس ‌ها را به Google Maps اضافه کنید. این به کاربران امکان می دهد نزدیک ترین و راحت ترین مکان را برای بازدید انتخاب کنند. برای ثبت امتیازات خود در Google Maps، بر اساس این مراحل پیش بروید:

  1. یک نمایه شرکت (کارت) جدید اضافه کنید
  • برای افزودن یا ویرایش آدرس کسب و کار، وارد Google My Business شوید.
  1. برای کسب و کار هایی که چندین فروشگاه دارند (زنجیره ‌ها و برند ها)، این دستور العمل‌ ها را در نظر بگیرید.
  • فرم را با دقت پر کنید و از نام ‌گذاری و طبقه ‌بندی ثابت همه مکان ‌های فروشگاه اطمینان حاصل کنید. این به کاربران کمک می کند تا به آسانی کسب و کار شما را در Google Maps و نتایج جست و جو شناسایی کنند.
  • از یک نام برای همه واحد ها استفاده کنید.

انتقال مالکیت

ثبت_کسب_و_کار_در_گوگل_مپ-3

هنگام ثبت کسب و کار در گوگل مپ برای ادعای مالکیت کسب و کار خود در صورتی که شخص دیگری قبلا نمایه ‌ای ایجاد کرده است که شما نمی‌ توانید به آن دسترسی داشته باشید، این دستور العمل ‌ها را رعایت کنید:

  1. Google Maps را راه اندازی کنید.
  2. نام کسب و کار خود را در نوار جست و جو وارد و روی نتیجه مرتبط کلیک کنید.
  3. با انتخاب «ادعای این کسب ‌و کار» و «اکنون مدیریت کنید» ادامه دهید.
  4. یک گزینه تایید را انتخاب کنید و با پشتکار دستور العمل های ارائه شده را دنبال کنید.

جمع بندی

ثبت کسب و کار در گوگل مپ مزایای زیادی برای کسب و کار شما دارد. به شما این امکان را می دهد که بازاریابی آنلاین خود را با افزایش بازدید خود در موتور های جست و جو افزایش دهید. این بدان معنا است که مشتریان بالقوه ای که محصولات یا خدمات مرتبط با کسب و کار شما را جست و جو می کنند، بیشتر با کسب و کار شما رو به رو می شوند. علاوه بر این، حضور در Google Maps می تواند مشتریان بیشتری را به فروشگاه فیزیکی شما جذب کند. هنگامی که کاربران برای کسب و کار در منطقه خود جست و جو می کنند، موقعیت مکانی شما نمایش داده می شود و پیدا کردن و بازدید از فروشگاه شما را برای آن ها آسان تر می کند.

نظرات کاربران