درآمد از اسپاتیفای

راهنمای کسب درآمد از اسپاتیفای

بیایید سفری به چند دهه قبل داشته باشیم. در گذشته دنبال کردن حرفه موسیقی امتیازی بود که منحصر به عده کمی می شد و شانس کسب درآمد از این حوزه بسیار کم بود؛ اما این روز ها به وسیله تکنولوژی درآمد از طریق این حرفه بسیار آسان شده است. اگر علاقه عمیقی به موسیقی دارید، یادگیری نحوه ایجاد درآمد با ایجاد پلی لیست (لیست های پخش موسیقی) در اسپاتیفای می تواند نقطه عطفی در حرفه شما باشد. با توجه به این موضوع آیا واقعا می توانید از اسپاتیفای درآمد کسب کنید؟ کاملا! ما در این راهنما به بررسی چگونگی کسب درآمد از اسپاتیفای می پردازیم و به شما می گوییم که چگونه می توان تنها با ساخت پلی لیست یک کسب و کار پر درآمد راه اندازی کنید.

سازنده پلی لیست اسپاتیفای

درآمد از اسپاتیفای

تولید پلی لیست و کسب درآمد از اسپاتیفای آن قدر ها هم که به نظر می رسد ساده نیست. عوامل خاصی وجود دارد که باید قبل از ورود به هر گونه سرمایه گذاری مستقل آن ها را در نظر بگیرید. اساسا، این تلاش حول محور این است که یک سازنده پلی لیست خوب باشید و در طول روز به بسیاری از آهنگ های به روز و جدید گوش دهید. بنابراین، یک سازنده پلی لیست اسپاتیفای دقیقا چه کاری انجام می دهد؟ سازنده های این لیست افرادی هستند که خود را در گوش دادن به موسیقی غوطه ور می کنند، آن ها را سازماندهی می کنند و سپس پلی لیست خود را با جهان به اشتراک می گذارند.

به عنوان مثال، یک سازنده پلی لیست اسپاتیفای در ایستگاه رادیویی مسئول دریافت تمام موسیقی های جدید، گوش دادن به آن ها، سازماندهی آن ها در کتابخانه ایستگاه، دسته بندی و در نهایت انتخاب آهنگ هایی است که برای مدت زمان مشخصی پخش می شوند. برخی از پلی لیست ها می ‌توانند حتی انتخابی ‌تر و موضوعی ‌تر باشند، مانند پلی لیستی که منحصرا دارای آواز ها و موسیقی های زنانه است.

ویژگی های یک سازنده پلی لیست اسپاتیفای

سازنده پلی لیست

حال اجازه دهید مهارت‌ های ضروری ای را که یک سازنده پلی لیست برای کسب درآمد از اسپاتیفای باید داشته باشد، بررسی کنیم:

  • اشتیاق

سازنده پلی لیست اسپاتیفای بودن یک کار تکراری و اغلب خسته کننده است. در حالی که دوست داشتن موسیقی مهم است، داشتن اشتیاق شدید به موسیقی برای سپری کردن تمام روز به گوش دادن به آن، در واقع لازم و ضروری است. این اشتیاق چیزی است که به صبر، دانش و عشقی که یک سازنده پلی لیست اسپاتیفای نیاز دارد دامن می زند.

  • دانش فنی

لذت بردن از یک آهنگ یک چیز است؛ اما توانایی تشخیص تکنیک های ضبط، آواز، ساز ها، ژانر ها، بیت ها و تاثیرات به درک عمیق صنعت موسیقی و نحوه تولید آهنگ ها نیاز دارد. علاوه بر این، ایجاد یک پلی لیست که با حال و هوای فرد یا فضای مورد نظر هماهنگ باشد، به دانش کلی موسیقی نیاز دارد.

  • استفاده از همه ژانر ها

تسلط کافی به یک ژانر موسیقی کافی نیست. یک سازنده پلی لیست اسپاتیفای باید از همه ژانر ها قدردانی کند، حتی آن هایی که ممکن است شخصا از آن ها لذت نبرد. گوش دادن و درک انواع مختلف موسیقی، به ویژه در ابتدای کار، بخش بسیار مهمی از فرایند کسب درآمد از اسپاتیفای است.

  • مهارت های سازمانی قوی

نقش سازنده پلی لیست اسپاتیفای فراتر از گوش دادن به موسیقی و انتخاب آهنگ هایی است که با جهان به اشتراک گذاشته می شوند. این کار شامل نگهداری یک کتابخانه به خوبی سازماندهی شده یا دسته بندی آهنگ ها به گونه ای است که امکان دسترسی آسان را فراهم می کند. مهارت های سازمانی قوی برای موفقیت در این شغل ضروری است.

میزان درآمد سازنده پلی لیست اسپاتیفای

میزان درآمد

یک سازنده پلی لیست اسپاتیفای چقدر درآمد دارد؟ مفهوم دریافت پول برای انجام کاری که دوست دارید جذاب است، این طور نیست؟ پس بیایید به جنبه مالی آن بپردازیم. توجه به این نکته مهم است که مقدار پول ثابتی را نمی توان به این سوال نسبت داد. این موضوع دلایل زیادی دارد.

اولا، درآمد سازندگان پلی لیست اسپاتیفای بسته به ماهیت کار آن ها می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. این ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد، پس بیایید آن را تجزیه کنیم. راه ‌های زیادی هست که می ‌توان برای تبدیل شدن به یک سازنده پلی لیست اسپاتیفای طی کرد؛ در نتیجه درآمد بالقوه می‌تواند متفاوت باشد.

اسپاتیفای این فرصت را فراهم می کند که مستقیما برای آن کار کنید، این گزینه ای است که به طور کلی درآمد بیشتری را به همراه دارد. با این حال، همچنین چالش ‌برانگیز ترین راه برای طی کردن است. سایر پلتفرم‌ های استریم مانند Apple Music و شرکت ‌های بزرگ ضبط، سازندگان پلی لیست را استخدام می ‌کنند تا بتوانند پلی لیست ‌های موفق و محبوبی را ایجاد ‌کنند. این نوع اشتغال همچنین می تواند درآمد قابل توجهی در پی داشته باشد.

به طور کلی، یک سازنده پلی لیست اسپاتیفای حرفه ‌ای که برای یک شرکت برجسته کار می ‌کند، خواه یک سرویس استریمینگ باشد یا یک شرکت ضبط، می‌تواند سالانه بین 24 تا 40 هزار دلار درآمد کسب کند. همان طور که می توانید تصور کنید، ایجاد ارتباط با چنین شرکت های بزرگی می تواند بسیار دشوار باشد. با این حال، شایان ذکر است که تکنولوژی این فرایند را تا حدودی آسان کرده است.

جمع بندی

امکان کسب درآمد از اسپاتیفای، رویایی است که بسیاری از افراد در سر دارند. اکنون، شما پاسخ این سوال را دارید که «آیا واقعا می توانم از راه اندازی پلی لیست خود در اسپاتیفای درآمد کسب کنم؟». توانایی ایجاد یک پلی لیست در اسپاتیفای و حمایت از هنرمندانی که رویا های خود را دنبال می کنند، یک حرفه ایده آل برای کسانی است که واقعا عشق عمیقی به موسیقی دارند. چه سبک زندگی اسکیت باز را بپذیرید یا یک مسیر شغلی معمولی را در یک محیط آرام ترجیح دهید، این می تواند وسیله ای برای امرار معاش و در عین حال زندگی کردن با اشتیاق برای شما باشد. به لطف عصر دیجیتال و فرصت های باور نکردنی آن هم برای هنرمندان و هم برای علاقه مندان به موسیقی، تبدیل شدن به یک سازنده پلی لیست اسپاتیفای، غوطه ور شدن در موسیقی در تمام طول روز و کشف مداوم هنرمندان جدید، بیش از آن چیزی است که ممکن است تصور کنید.

نظرات کاربران