سئو سایت

چرا سئو کلاه سفید بهترین انتخاب برای کسب و کار شماست؟

سئو کلاه سفید چیست

اگر برای سایت کسب و کار خود دنبال سئو سایت هستید و قصد دارید رتبه خود را در موتورهای جست و جو بالا ببرید، باید با انواع سئو آشنا شوید. در ابتدا باید بدانیم سئو کلاه سفید چیست و چه فرقی با سئو کلاه سیاه دارد. اصطلاح “سئو کلاه سفید” به تاکتیک های سئو گفته می شود که مطابق با شرایط و قوانین موتورهای جستجوی اصلی ، از جمله گوگل است.

سئو کلاه سفید نقطه مقابل سئو کلاه سیاه است. به طور کلی، سئو کلاه سفید به هر روشی گفته می شود که با حفظ یکپارچگی وب سایت شما و رعایت خط مشی خدمات موتورهای جستجو ، رتبه بندی جستجو در صفحه نتایج موتور جستجو SERP  را بهبود ببخشد. این تاکتیکها همانطور که گوگل تعریف کرده است در حد و حدودی باقی می مانند.

سئو سایت

تکنیک های سئو کلاه سفید چیست

  • ارائه محتوا و خدمات با کیفیت
  • زمان بارگذاری سریع سایت و سازگار با موبایل
  • استفاده از برچسب های متا توصیفی، حاوی تعداد مناسبی از کلمات کلیدی
  • مرور سایت شما آسان باشد

سئو کلاه سفید تاکتیک هایی برخلاف سئو کلاه سیاه دارد. هر گونه تاکتیکی که برای مصرف کنندگان فریبکارانه باشد یا مضر در نظر گرفته شود ، به عنوان سئو کلاه سیاه شناخته می شود. تاکتیک های کلاه سیاه بسیار خطرناک هستند و با پیشرفت الگوریتم های گوگل ، کارآیی کمتری خواهند داشت.

 

دلیل اهمیت تکنیک های سئو کلاه سفید چیست

اگر بخواهیم بدانیم که دلیل اهمیت سئو کلاه سفید چیست باید به عوارضی اشاره کنیم که سئو کلاه سیاه دربر می گیرد. اگر از روش های درستی برای سئو استفاده نکنیم و مسیری اصولی را در پیش نگیریم، موتورهای جست و جو به زودی این روند اشتباه را متوحه می شوند و از حضور در گوگل و سایر موتورهای جست و جو منع می شوید.

گوگل به عنوان موتور جستجوی شماره یک ، روزانه میلیاردها نفر بازدیدکننده دارد و هر بازدید پتانسیل کشف سایت شما توسط کاربر جدید را ارائه می دهد.

گوگل منبع ترافیکی غیر قابل انکار برای وب سایت شماست و اگر حضور شما در این موتور جست و جو قدغن شود منجر به افت شدید بازدید وب سایت و حتی کسب و کار شما می شود. تمام کارهایی که در وب سایت شما انجام می شود را در نظر بگیرید و سپس به این فکر کنید که ممنوعیت استفاده از موتور جستجوگر رایج در اینترنت چگونه است. بدتر اینکه ، با محرومیت از حضور در گوگل ، هیچ تضمینی وجود ندارد که دوباره در این موتور جست و جو قرار بگیرید. ممنوعیت مادام العمر از طرف گوگل عواقب زیادی به دنبال خواهد داشت.

سئو سایت

آیا باید روشهای سئو کلاه سفید را پیاده سازی کنید؟

قطعاً! اجرای روش های سئو کلاه سفید بهترین راه برای ایجاد یک وب سایت و کسب و کار اخلاقی، با موفقیت پایدار است.

در اینجا برخی از مراحلی وجود دارد که باید برای اطمینان از اینکه روشهای جستجوگرها کاملاً کلاه سفید است دنبال کنید.

 

محتوا و خدمات با کیفیت را ارائه دهید

محتوایی با کیفیت بالا ایجاد کنید که نیاز بازدیدکنندگان شما را برآورده کند و به حل مشکلات آنها کمک کند. آن دسته از کلمات کلیدی را انتخاب کنید که مخاطب شما به دنبالش می گردد و کاملا مرتبط با کسب و کار شماست. برای کشف کلمات کلیدی راه های متفاوتی وجود دارد. وقتی کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کردید مقالات و پست هایی بنویسید که منطبق بر همین کلمه کلیدی باشند و به طور درستی نیاز مخاطب را برآورده کند.

 

از توصیفات  متا که شامل  کلمه کلیدی است استفاده کنید

بهترین روش ها را هنگام ایجاد توضیحات متا برای هر صفحه در وب سایت خود دنبال کنید تا به موتورهای جستجو و کاربران کمک کنید محتوای شما را کشف کنند.

 

مرور سایت خود را آسان کنید

هنگام سازماندهی معماری اطلاعات سایت خود مراقب باشید. سایتهایی که دسترسی به آنها برای کاربران آسان است ، در نتایج جستجوی ارگانیک نیز عملکرد بهتری دارند.

 

 

چرا سئو کلاه سفید همیشه بهترین انتخاب است؟

اهمیت سئو کلاه سفید به اهداف شما بستگی دارد.

اگر هدف شما برندینگ است و می خواهید رشد کسب و کار خوبی داشته باشید، پس سئو کلاه سفید راهی است که باید دنبال کنید.

سئو کلاه سیاه برایتان گران تمام می شود. گوگل بسیار باهوش تر از گذشته است. تاکتیک های آشکار اسپمی ، کم هزینه – به عنوان مثال ، پر کردن کلمات کلیدی – دیگر کارآمد نیستند و روش های دیگر سرمایه زیادی می خواهند و نتیجه خوبی نخواهند داشت.

سئو کلاه سیاه بسیار خطرناک است. هیچ کس دلش نمی خواهد گوگل جریمه اش کند. اما اگر از مسیر کلاه سیاه سئو بروید، احتمالا به این سرانجام می رسید و برای همیشه از این منبع غنی دور خواهید ماند.

سئو کلاه سیاه به سطح “دانش فنی” نیاز دارد. اگر از مسیر کلاه سیاه استفاده کنید، خیلی پیشرفت هم نمی کنید. درک مفصل و عمیقی از زیرساختهای موتورهای جست و جو و سایت دارد که عموما آموزش داده نمی شود.

 

نظرات کاربران