محتوای کرنر استون چیست

محتوای کرنر استون چیست ؟

کرنر استون! شاید شما هم تا کنون این نام را شنیده باشید؛ اما اطلاعات دقیقی از آن نداشته باشید و ندانید به چه دلیل برای سئو مهم است. در این مقاله به شما می گوییم که محتوای کرنر استون چیست و به کدام دلیل برای سئو مبحثی ارزشمند است. همچنین بیان می کنیم که چگونه می توانید این نوع محتوا را تولید کنید و در وبسایت خود قرار دهید. اگر فردی تازه کار هستید و با بازاریابی محتوا آشنایی زیادی ندارید، بهتر است این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید.

محتوای کرنر استون چیست؟

محتوای کرنر استون چیست

می توانیم بگوییم که محتوای کرنر استون هسته و مرکز سایت شما است و شامل برترین و مفید ترین مقالات وب سایتتان می شود. همچنین شامل مقالات و یا صفحاتی است که شما می خواهید بهترین رتبه را در موتور جست و جو بگیرند و برای انجام موفق کارتان بسیار حائز اهمیت هستند. محتوای کرنر استون معمولا مقالاتی طولانی و بسیار آموزنده است که تمام دیدگاه ها و بینش های مقالات مختلف را در خود جای داده است.
محتوای کرنر استون یک مقاله همه چیز تمام است و بهترین گزینه برای خواندن مخاطبان به شمار می رود. تمرکز اصلی این محتوا به جای فروش محصولات و یا تبلیغ آن ها بر این است که بهترین و کامل ترین اطلاعات را درباره یک موضوع خاص در مقاله قرار دهد. در عین حال باید شغل شما و محصولات وب سایتتان را نیز در کنار باقی مطالب مهم به خوبی نشان دهد و مخاطب را به درستی جذب کند.

چرا محتوای کرنر استون برای سئو مهم و ارزشمند است؟

اهمیت محتوای کرنر استون برای سئو

محتوای کرنر استون یک استراتژی سئو بسیار مهم است. کار بسیار سختی و دشواری است که مقالات شما در موتور های جست و جو در رده های بالا قرار بگیرند. محتوای کرنر استون شما را در این امر مهم یاری می دهد. اگر شما در وب سایت خود، بر یک موضوع خاص تمرکز کرده اید و چندین مقاله را درباره آن پست کرده اید باید به گوگل بگویید که کدام یک از آن ها نسبت به دیگر مقالات اهمیت بیشتری دارد.
اگر این کار را انجام ندهید به طور قطع می توانیم بگوییم که شانس بالایی برای قرار گرفتن در رتبه های بالای موتور های جست و جو ندارید. در واقع برای دیده شدن باید به طور دقیق بدانید که محتوای کرنر استون چیست و به خوبی بر آن تسلط داشته باشید. برای این کار کافی است پیوند های داخلی مناسبی را بین صفحات و مقالات خود قرار دهید. به یاد داشته باشید که ایجاد پیوند های داخلی کار آسان و ساده ای نیست و برای انجام صحیح آن باید مهارت کافی به دست آورید.

پیوند های داخلی برای محتوای کرنر استون

پیوند های داخلی برای محتوای کرنر استون

محتوا های کرنر استون باید جایگاهی ویژه در سایت شما داشته باشند و از همه لحاظ برتری خود را نشان دهند. بیننده سایت شما باید بتواند بسیار سریع و راحت از طریق صفحه اصلی وبسایت به این محتوا ها دسترسی پیدا کند و آن ها را بخواند. علاوه بر این مقالات دیگر شما که به موضوع محتوای کرنر استون ربط دارند و در یک مجموعه قرار دارند باید به خوبی در مقاله لینک شده باشند. در واقع شما باید برای اخذ نتیجه بهتر از سایتتان پیوند های داخلی را به درستی به هم متصل کرده باشید.
به محض این که وب سایت شما و محتوای کرنر استونتان دیده شد و بازخورد خوبی کسب کرد باید شروع به تولید محتوا ها و مقالات دیگر کنید و هر کدام از آن ها را دوباره به محتوای کرنر استون اصلی خود پیوند دهید. این پیوند های داخلی می تواند به شما در افزایش رتبه وبسایتتان در موتور جست و جوی گوگل کمک کند.
اکنون با استفاده از یک مثال این مفهوم را برایتان روشن تر می کنیم و به صورت دقیق به شما می گوییم که محتوای کرنر استون چیست و پیوند های داخلی آن چگونه اند. تصور کنید که در حال نگاه کردن به نقشه یک ایالت و یا یک کشور هستید. فرقی نمی کند که کدام کشور باشد. اگر کمی به نقشه دقت کنید، متوجه می شوید که تمام شهر های کوچک و بزرگ به نحوی به یکدیگر متصل شده اند؛ اما برای شهر های بزرگ در نقشه راه های بیشتری قابل مشاهده است.
این شهر های بزرگ در واقع همان محتوا های کرنر استون هستند و باید بیشترین پیوند ها را دریافت کنند تا راه های ورود و دیده شدنشان نیز بیشتر شود و همانند شهر های بزرگ، تبدیل به مرکزی شوند که راه های ورود به آن بسیارند. شهر های کوچک نیز همان مقالات خاص تر شما هستند که باید پیوند هایی داشته باشند؛ اما نه به اندازه پیوند های شهر های بزرگ.

جمع بندی

شما برای دیده شدن و محبوب شدن سایتتان، تبدیل آن به یکی از برترین ها در موتور های جست و جو و قرارگیری در بالا ترین رتبه ها باید یک ساختار مناسب داشته باشید؛ زیرا ساختار سایت شما برای سئو بسیار مهم است. یک ساختار خوب به این معنا است که سایت شما صفحه مخصوص محتوای کرنر استون داشته باشد و آن ها به بهترین شکل ممکن به یکدیگر پیوند خورده باشند. امیدواریم که این مقاله به خوبی به شما در پیدا کردن جواب سوالتان مبنی بر این که محتوای کرنر استون چیست کمک کرده باشد و بتوانید راهکار های مناسبی را برای بهبود محتوای وب سایت خود دریافت کرده باشید.

نظرات کاربران