Zendesk

نرم افزار مدیریت مرکز تماس

نرم افزار مدیریت مرکز تماس به سازمان ها کمک می کند تا حجم زیادی از تماس های ورودی و خروجی را مدیریت کنند. یک نرم افزار مدیریت تماس می تواند در هدایت کردن تماس ها، جمع آوری اطلاعات تماس گیرنده، راه اندازی سیستم پاسخگویی پرسش های متداول از پیش ضبط شده و همچنین وصل کردن تماس گیرندگان به کانال های دیگر کمک کند. هر کسب و کاری مانند مراکزی که مجبور هستند به طور مداوم با مشتریان تماس داشته باشند، به نرم افزار مدیریت مرکز تماس نیاز دارند. در این مقاله قصد داریم برخی از بهترین نرم افزار های مدیریت تماس را نام ببریم و درمورد آن ها توضیح دهیم.

بهترین نرم افزار های مدیریت مرکز تماس

مدیریت مرکز تماس
  1. Zendesk

یکی از بهترین نرم افزار هایی که می توان برای مدیریت تماس ها استفاده کرد، نرم افزار Zendesk است. این نرم افزار می تواند تجربه ای عالی برای مشتریان و کارمندان مرکز تماس شما ایجاد کند. تیم پشتیبانی شما می تواند تمامی مکالمات صوتی را با ایمیل ها و متن های آماده شده مدیریت کند. همچنین شما می توانید از نرم افزار Zendesk برای شخصی سازی مکالمات تلفنی خود استفاده کنید.

مجهز بودن نرم افزار مدیریت مرکز تماس به هوش مصنوعی می تواند فرآیند مدیریت را آسان تر کند. نرم افزار Zendesk نیز با مجهز بودن به هوش مصنوعی می تواند فرایند هایی مانند پاسخ به مشتریان، خلاصه نویسی و رونویسی تماس ها را برای تیم شما راحت تر کند. سیستم تلفن گویای این نرم افزار می تواند اطلاعات مشتریان را جمع آوری کند و تماس ها را در صورت نیاز بدون دخالت عوامل انسانی به بخش مناسب متصل کند.

راه اندازی نرم افزار مدیریت مرکز تماس Zendesk بسیار ساده است. شما می توانید با نصب این نرم افزار به سرعت شماره تلفن، پست صوتی و پیام های متنی را تنظیم کنید. همچنین با قابلیت Voice API این برنامه، می توانید تنها در چند دقیقه دکمه تماس را در وب سایت خود قرار دهید؛ این بدین معنی است که نیازی نیست تیم فناوری اطلاعات را برای اضافه کردن این بخش به سایت درگیر کنید.

امکانات:

  • پاسخ صوتی تعاملی (IVR)
  • گزارش و تحلیل
  • مسیریابی تماس و انتقال
  • پاسخ به تماس مشتری
  • مدیریت نیروی کار
  • اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی
  • فضای کاری ساده با سیستم عامل Omnichannel
  • صدای آماده شده وAPI صدا
Zendesk
  1. Live Agent

دومین نرم افزار مدیریت مرکز تماس نرم افزار Live Agent است که می تواند با راه حل ها و امکانات مختلف فرآیند مدیریت تماس را برای شما بسیار ساده تر کند. این نرم افزار قابلیت های مختلفی مانند چت زنده، مدیریت تماس ها و پشتیبانی همه کانال ها را ارائه می دهد. همچنین سیستم تلفنی گویا به تماس گیرندگان این امکان را می دهد تا در منوی سفارشی سازی شده ای که در اختیار آن ها قرار می گیرد انتخاب کنند.

این نرم افزار مدیریت مرکز تماس به شما امکان ذخیره سوابق ارتباطی، رونوشت های چت، ضبط تماس ها و به اشتراک گذاشتن می دهد. همچنین مدیریت پیشرفته این نرم افزار زمان مورد نیاز منتظر ماندن مخاطب را در صف تماس کاهش می دهد.

امکانات:

  • پاسخ صوتی تعاملی
  • تجزیه و تحلیل
  • مسیریابی تماس و انتقال سریع
  • پاسخ به مشتری
  • مدیریت هوشمند صف تماس
  • ضبط تماس ها
Live Agent
  1. Dialpad Ai

یکی دیگر از نرم افزار هایی که می توانید برای مدیریت تماس های خود استفاده کنید، نرم افزار Dialpad Ai است. این نرم افزار مدیریت مرکز تماس مدیریت تماس و پیام رسانی را پشتیبانی می کند. مهم ترین ویژگی های آن شامل تجزیه و تحلیل تماس ها، تبدیل صدا به متن و داشتن هوش مصنوعی داخلی می شود. از دیگر ویژگی های این نرم افزار رابط کاربری ساده برای مدیریت پیام های صوتی است. علاوه بر این شما می توانید به کمک این نرم افزار پیام ها و تماس ها را برای پاسخ اولویت بندی کنید.

نرم افزار Dialpad Ai امکان کنترل تماس ها را به تعداد نامحدود می دهد. همچنین امکان ارسال شماره به کارکنان این امکان را می دهد تا مشتری مورد نظر را به مرتبط ترین بخش ممکن برای دریافت پاسخ سوالات هدایت کنند.

امکانات:

  • پاسخ صوتی تعاملی
  • مسیریابی تماس و انتقال سریع
  • پاسخ به تماس مشتری
  • مدیریت نیروی کار
  • پیام صوتی تصویری
  • تجزیه و تحلیل تماس ها
  • تبدیل صدا به متن
Dialpad Ai

جمع بندی

همان طور که می دانید مراکز تماس با مشتریان به صورت تلفنی تعامل دارند. این مراکز برای افزایش بهره وری و ارائه خدمات بهتر به مشتری نیاز به نرم افزار های کنترل تماس نیاز دارند. با استفاده از نرم افزار های مدیریت مرکز تماس کیفیت کار خود را در ارتباط با مشتریان بالا می برید. در حال حاضر نرم افزار های مدیریت تماس بسیار متنوعی وجود دارند که قابلیت های مختلفی را برای کنترل و مدیریت تماس ها ارائه می دهند. در این مقاله برای آشنایی با نرم افزار های مدیریت مرکز تماس برخی از بهترین نرم افزار های این حوزه را معرفی کردیم.

نظرات کاربران