چه کسانی اینستاگرام ما را چک می­کنند

چه کسانی اینستاگرام ما را چک می­ کنند؟

آیا می­توانم بفهمم چه کسی اکانت اینستاگرام من را مشاهده و چک کرده است؟ پاسخ خیر است، اما این مقاله را بخوانید تا یاد بگیرید متوجه کسانی شوید که استوری­های شما را چک می­کنند.

به عنوان یک علاقمند به اینستاگرام، با یک پروفایل عمومی، همچنان برایم علامت سوالی وجود دارد که چه کسی ممکن است عکس پروفایل (یا شرح حال پروفایل) را بررسی کرده باشد.

در حالی که بسیاری از اینستاگرامرها روند “Like and Follow”  را پیگیری می­کنند، همه این کار را نمی­کنند.

صادقانه بگویم ، اکثریت عظیمی (مانند من) وجود دارند که ترجیح می دهند اکانت و اطلاعات فردی را بدون دنبال کردن حساب اینستاگرامش دنبال کنم.

این امر به ویژه در مورد مارک های محبوب صادق است. اگر شما کسی هستید که عاشق NatGeo هستید اما نمی خواهید عمده صفحع اصلی­تان را با عکسهای این پیج لبریز کنید (چرا که هر روز چندین بار پست ارسال می­کنند)، منطقی است که این قبیل پیج­ها را دنبال نکنید و به جای آن یکبار در روز (یا یک هفته) برای مرور پست های اخیر از پروفایل آنها دیدن کنید.

و این ما را به سؤال بعدی می­رساند.

چطور می توانم بازدیدکنندگانی که برایشان مهم نیست اکانتم را فالو کنند، پیدا کنم؟

آیا اینستاگرام به من اجازه می دهد ببینم چه کسی پروفایل  من را مشاهده کرده است؟

امنیت در رسانه­های اجتماعی فقط برای شخص من و شما نیست. این یک قدم مهم برای همه است!

یادآوری: محافظت از خود در برابر استالکرها و خوره­های موجود در رسانه­های اجتماعی بسیار مهم است. همواره هدف خود را حفظ امنیت در نظر بگیرید و در صورت نیاز به کمک ، با پلیس فتا برای کمک های فوری تماس بگیرید.

واقعیت و حقیقت سخت

تا به این تاریخ، اینستاگرام به شما اجازه نمی­دهد که بدانید چه کسانی اینستاگرام ما را چک می­کنند.

حداقل تا این لحظه  نه و مطمئناً یک عملکرد کاربردی برای ردیابی بازدید کنندگان پروفایل اینستاگرام شما نیست.

در مورد حساب کاربری اینستاگرام چطور؟

اگر یک حساب کاربری در اینستاگرام دارید ، (همچنین) نمی توانید ببینید چه کسی از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده است – اما با یک استثناء کوچک می توانید تعداد بازدید کننده­های خود را در هفت روز گذشته مشاهده کنید، یا تعداد کاربرانی که پست های شما را در فید خود می دیدند.

اینستاگرام، مانند فیس بوک ، در مورد این سؤال خاص، بخاطر مشکلات آشکار حریم خصوصی ، کاملاً محافظه­کار است.

به عبارت ساده ، آنها داده ها را دارند اما این اطلاعات را با دیگران به اشتراک نمی­گذارند، حتی شما دوست عزیز 🙂

چگونه ببینیم چه کسی اکانت اینستاگرام من را مشاهده کرده است؟

چه کسانی اینستاگرام ما را چک می­کنند

اگر یک جستجوی سریع در Google Playstore یا فروشگاه iOS انجام دهید ، گزینه های جالب بسیاری برای کمک به شما برای کشف افرادی که نمایه اینستاگرام خود را بررسی کرده­اند وجود دارد.

اما آیا این برنامه­های رابط و شخص ثالث در کشف افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند داده درستی در اختیار می­گذارند؟

سوال دقیق­تر این است که آیا این برنامه ها در واقع کار می کنند؟ جواب این سوالها هم منفی است!

مشکل اینجاست

اکثر این برنامه ها جعلی هستند و معمولاً نام­های تصادفی اینستاگرام را انتخاب می­کنند و همان اسامی را برای شما نمایش می­دهند.

بدتر از همه این است که برخی از برنامه ­ها پولی هستند و اگر می­خواهید بیش از پنج نام را ببینید، باید مبلغ کمی پرداخت کنید تا مثلا کشف کنید کهچه کسانی اینستاگرام ما را چک می­کنند .

با بررسی کاربران در فروشگاه Play و App Store ، همان نتیجه­گیری حاصل می­شود.

این اپلیکیشن­ها نام های تصادفی را انتخاب می­کنند و وقتی در مرحله بعدی این اسامی را بررسی می­کنید، این داده­ها را جمع می­کنند. لازم به ذکر نیست که چقدر تبلیغ در دقیقه هم پخش می­کنند و به عبارتی جیبشان را پر می­کنند.

یک راه حل ساده: چگونه بررسی کنیم چه کسی پروفایل اینستاگرام من را مشاهده کرده است؟

بنابراین ، چرا این برنامه ها قادر به ردیابی بازدید کنندگان پروفایل نیستند؟

API اینستاگرام چنین اطلاعاتی را با اپلیکشن­های شخص ثالث به اشتراک نمی­گذارد. در حالی که برخی از برنامه­ها نشان می­دهد که اخیراً چه اکانت­هایی را آنفالو کرده­اید (یا دنبال کرده اید).

مهمتر از همه ، هنگامی که به این برنامه ها اجازه می دهید اکانت شما را بررسی کنند ، حتی فکرش را هم نمی­کنید چه داده­هایی از اکانت شما جمع می­کنند و چقدر سواستفاده می­کنند از اطلاعات شما.

مشاهده نمایه اینستاگرام من با استورهای اینستاگرام

اگر در ردیابی بازدید کنندگان خود جدی هستید و بررسی می کنید چه کسی اکانت اینستاگرام شما را چک کرده است ، ویژگی محبوب استوری اینستاگرام بهترین راه برای انجام این کار است ، چرا که استوری­های ارسال شده توسط حساب­های عمومی تقریبا برای همه قابل دسترسی است (مگر اینکه افرادی را هاید کنید).

بنابراین این گزینه راهکار خوبی است.

اولین قدم این است که یک استوری ایجاد کنید و در قسمت مخصوص استوری اینستاگرام آپلود کنید.

در مرحله بعد، بر روی نماد چشم گوشه تصویر کلیک کرده و لیست افرادی که از استوری شما بازدید کرده­اند به زیبایی نمایش داده می شود.

توجه: این شامل کاربرانی است که حساب اینستاگرام شما را دنبال نمی­کنند

البته در این قسمت کمی چالش وجود دارد.

این روش هنوز به شما نشان نمی­دهد که چه کسی اینستاگرام شما را چک کرده است چرا که فقط به شما نشان می­دهد که این افراد استوری شما را دیده­انذ.

و اگر کسی را در این لیست دیدید که جزو خط قرمز شماست و اصلا تمایلی به حضورش ندارید، گرینه ضربدر کنار اسمش را بزنید تا بلافاصله این اکانتها را بلاک کند.

آیا می توانم ببینم چه کسی اکانت اینستاگرام من را چک کرده است؟

من به شدت توصیه می کنم که این افرادی که شما را اذیت می­کنند نه تنها در اینستاگرام بلکه از تمام کانال­ها و رسانه­های اجتماعی خود مسدود کنید.

افراد زیادی در حال مشاهده استوری­های اینستاگرام شما هستند؟

اگر می­خواهید داده­های خود را خصوصی نگه دارید، می توانید اکانتتان را از حالت عمومی خارج کنید و خصوصی کنید.

چک کردن یکریز استوری­های اینستاگرام به صورت روزانه می­تواند آزار دهنده باشد. با این حال این تنها راه فهمیدن این نکته است که چه کسی شما اینستاگرام شما را چک کرده است، حداقل در حاضر فقط این راه حل را داریم.

بنابراین، اگر به این سوال برگردیم که آیا می­توانید بفهمید چه کسی اینستاگرام شما را چک می­کند؟

متأسفانه همچنان در حال حاضر پاسخ “نه” است.

هیچ روندی وجود ندارد که بتواند نام بازدید کنندگان پروفایل خود را مشاهده کند.

مهمتر از همه ، اینستاگرام به دلایل حفظ حریم خصوصی قصد دارد تا آنها را مخفی نگه دارد.

امیدوارم که در پیدا کردن این افراد در استوری اینستاگرام به شما کمک کند (و به عنوان یک گزینه جایگزین قدرتمند برای مشاهده پروفایل اینستاگرام) این ترفند سریع را پیدا کنید.

مطالب کاربردی :

بازاریابی اینستاگرام

اینستاگرام هک شده

نظرات کاربران