کیورد گپ

آیا آنالیز کیورد گپ در ارتقای رتبه سایت شما در گوگل موثر است ؟

شاید ندانید؛ اما آنالیز کردن کیورد گپ، باعث می شود تا کیورد هایی را شناسایی کنید که سایت رقیب از آن ها استفاده می کند و ترافیک را جذب خود می کند و وب سایت شما بی بهره می ماند. در واقع کیورد گپ ها باعث می شوند تا شما بتوانید فرصت های بسیار خوب و مناسبی را پیدا کنید که ممکن است قبل از آن، به راحتی آن ها را نادیده گرفته باشید و از آن ها رد شده باشید. با استفاده از کیورد گپ می توانید به راحتی یک لیست کامل از کیورد هایی که رقیب های شما استفاده می کنند به دست آورید و با استفاده از آن ها، یک استراتژی مناسب شکل دهید و سایت خود را در تعین رتبه سایت گوگل، به رده های بالا برسانید. ما در این مقاله به بررسی کیورد گپ و امکانات آن می پردازیم. اگر شما نیز به دنبال یادگیری آن ها هستید، این مقاله بهترین فرصت برای شما است. در ادامه با ما همراه باشید.

آنالیز کردن کیورد گپ ها این امکان ها را به شما می دهد که:

کیورد گپ

• به طور کاملا سریع، فرصت های مناسبی را برای استفاده از کیورد ها پیدا کنید.
• سوال هایی را که مخاطبان شما از گوگل می پرسند، شناسایی کنید.
• کلمات کلیدی ای را که برای سایت فعلی شما مناسب هستند به دست آورید.
• سریعا کیورد های با کیفیت و با ارزش را پیدا کنید و از آن در محتوای خود استفاده کنید.
اگر می خواهید که جای کیورد گپ ها را در هنگام استفاده از کیورد ها در مقالات خود پر کنید و ترافیک بیشتری را به سایت خود بیاورید، تنها راه شما آنالیز کردن سوالاتی است که مخاطبان شما بیشترین جست و جو را راجع به آن ها انجام می دهند و از آن ها در جست و جو های خود در گوگل استفاده می کنند.
همان طور که می دانید، انتخاب کیورد های مناسب، شرط شما برای برتری در موتور جست و جوی گوگل است و برای سئو محتوا، یک شرط الزامی و اجباری است. اگر از کیورد ها استفاده نکنید و به سراغ کلماتی بروید که هدف آن ها مخاطبان شما نیست، به زودی همه چیز را از دست می دهید و هیچ گاه موفق نخواهید شد؛ بنابراین جست و جو راجع به کلماتی که مخاطبان شما از آن ها در جست و جو های خود استفاده نمی کنند، عملا کاری بی فایده است.

کیورد گپ چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

نحوه استفاده از کیورد گپ

عوامل بسیاری در تعیین و گزینش کیورد ها وجود دارند و تعیین می کنند که باید با کدام کیورد خداحافظی کنید و کدام را نگه دارید. در ادامه با ما همراه باشید تا راهکار هایی را برای آنالیز کردن کیورد گپ ها به شما بدهیم و در بهبود سئو یک سایت و ایجاد محتوای درجه یک و با کیفیت به سایت شما کمک کنیم.
همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، آنالیز کردن کیورد گپ ها باعث می شود تا از رقبای خود پیشی بگیرید و بدانید که آن ها از چه کیورد هایی استفاده می کنند که ممکن است از وب سایت شما جلو بزنند و در رتبه بندی گوگل، بالا تر از شما قرار گیرند. با استفاده از آنالیز کردن کیورد گپ، در واقع رقبای خود را آنالیز می کنید و از کیورد هایی که آن ها استفاده می کنند مطلع می شوید. همچنین می توانید از نحوه استفاده از آن ها در محتوا مطلع شوید و تکنیک هایی را برای افزایش ترافیک وب سایت خود ایجاد و استفاده کنید. می توان گفت که در بسیاری از مواردی که ما بررسی کرده ایم، داشتن لیستی از کیورد ها به شما کمک می کند تا یک آنالیز بسیار کامل انجام دهید و بدانید که کدام یکی از آن ها، برای محتوای شما بهترین است و می توانید بهترین نتیجه را از آن بگیرید.
به نظر شما، چرا باید از کیورد گپ ها و فرصت های ایجاد شده توسط آن ها استفاده کرد؟ در ادامه به بررسی یکی از دلایل آن می پردازیم.

پیدا کردن کیورد های جدید و بهینه

پیدا کردن کیورد های جدید و بهینه

هنگامی که به دنبال پیدا کردن کیورد های مناسب برای سایت خود هستید، حتما باید به مخاطبان مورد نظر خود نیز فکر کنید و آن ها را در ذهن خود هدف قرار دهید. کیورد های انتخابی شما باید از تمامی لحاظ بهینه باشند و به بهترین شکل ممکن ترافیک مناسبی را در وب سایت شما ایجاد کنند؛ اما همان طور که گفتیم، ابتدا باید بدانید که مخاطبان هدف شما کدام اند و آن ها دقیقا به دنبال چه چیزی در جست و جو های خود هستند. هنگامی که متوجه مخاطبان هدف خود شدید و دانستید که آن ها به دنبال چه چیزی می گردند، اکنون می توانید کیورد گپ های خود را کشف کنید و کیورد های جدیدی را به کار بگیرید.
اما چگونه می توان بهترین کیورد را انتخاب کرد؟ درست است که موارد بسیار زیادی در هنگام انتخاب کیورد مناسب وجود دارد؛ اما ما در ادامه به یکی از مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت. در سئوی محتوای خود، مطمئن شوید که آن را نادیده نمی گیرید و از آن رد نمی شوید.
کیورد های انتخابی شما باید به صورت کاملا دقیقی با محصولات و یا خدماتی که ارائه می دهید هماهنگ و مرتبط باشند. آن ها باید به دیده شدن بیشتر محصولات و خدمات وب سایت شما کمک کنند و ویژگی های آن ها را بهبود بخشند.
کیورد هایی نیز وجود دارند که از لحاظ تعداد کلمات، اندکی طولانی اند و به سه کلمه یا بیشتر از سه کلمه تقسیم می شوند. این کیورد ها مختص نشان دادن محصولات و یا خدمات برند شما هستند و باید در استفاده از آن ها دقت کنید. در نظر داشته باشید که با استفاده از کیورد های بلند، در مقابل کیورد های تک کلمه ای، شانس بیشتری در رتبه بندی گوگل به دست می آورید.

جمع بندی

در نظر داشته باشید که شناسایی و آنالیز کیورد گپ ها و استفاده از آن ها و همچنین بهینه سازی کیورد ها در محتوای وب سایت شما، کافی نیست و شما باید یک محتوایی را ایجاد کنید که به طور اختصاصی برای مخاطبان مورد نظر شما ساخته شده باشد و مواردی را که آن ها به دنبالش می گردند را در خود جای داده باشد. امیدواریم که این مقاله به شما در شناسایی کیورد گپ ها کمک لازم را کرده باشد و توانسته باشید که بهترین استفاده را از کیورد گپ ها انجام دهید و سود ببرید. از اینکه تا به اینجا همراه ما بوده اید، بسیار متشکریم.

نظرات کاربران