افزونه های کروم برای سئو

معرفی هفت مورد از افزونه های کروم برای سئو

این امری واضح است که با رعایت اصول سئو کسب و کار شما رونق بی سابقه ای را تجربه می کند. فرقی نمی کند که در یک گروه بازاریابی اینترنتی کوچک در خانه کار می کنید یا در یک شرکت بزرگ با چندین نفر که در سئو تخصص کافی دارند. به منظور اینکه در حرفه خود از طریق سئو پیشرفت کنید و زندگی کاری تان کاملا متحول شود، در این مقاله قصد داریم شما را با افزونه های کروم برای سئو آشنا کنیم. برای اینکه بتوانید از آن ها بهره مند شوید چند نمونه از آن ها را نیز نام می بریم و درباره هر یک توضیح می دهیم.

فواید افزونه های کروم برای سئو

این افزونه ها به شما کمک می کنند تا بتوانید مرورگر خود را سفارشی کنید و موجب می شوند شما به یک سری ویژگی ها دسترسی پیدا کنید تا کارتان بهتر و سریع تر انجام شود. این ویژگی ها در زبان های برنامه نویسی وب مانند CSS و HTML قابل اجرا هستند. حال این سوال مطرح می شود که افزونه های کروم برای سئو را چگونه می توان تهیه کرد؟ پاسخ آن است که در فروشگاه وب کروم (Chrome Web Store) این افزونه ها در انواع مختلف و تعداد قابل توجه در دسترس اند.

انواع افزونه های کروم

  1. ارتقاء صفحه

یکی از افزونه های کروم برای سئو ارتقاء صفحه است که برای شما نقش یک جعبه کمک های اولیه را ایفاء می کند. سنگین نیست و مرورگر شما را دچار اختلال نمی کند. محتوای شما را به میزان مناسب به روز نگه می دارد و به شما کمک می کند تا در لحظه تغییراتی ایجاد کنید.

  1. Surfer کلمه کلیدی

افزونه های کروم برای سئو

این افزونه کاملا رایگان است و باعث می شود ظرفیت کلمات کلیدی هر جستجوی گوگل برای شما قابل مشاهده باشد. دیگر نیازی نیست که برای این کار میان ابزار های گوناگون به جستجوی بیهوده بپردازید. این افزونه برای کسانی که در سئو تخصص دارند و می خواهند در کم ترین زمان از حجم کلمه کلیدی و معیار های دیگر اطلاع یابند همچنین برای متخصصان کلمه کلیدی بسیار سودمند است.

  1. Mangools

این افزونه ها انواع مختلف تجزیه تحلیل ها و داده ها را در کوتاه ترین زمان و تنها با یک کلیک در اختیار بازاریابان قرار می دهند. افزونه های کروم برای سئو از هر موردی که مورد نیاز آن افراد است مقدار کمی از اطلاعات را در خود دارند. اطلاعاتی درباره این موارد: اشتراک گذاری های فیسبوک، جریان اعتماد، اعتبار دامنه، اعتبار پیج، رتبه بندی الکسا و … . این افزونه بسیار پر کاربرد خواهد بود برای آن دسته از متخصصان سئو که می خواهند این امکان را داشته باشند که میان ابزار های مختلف مانند Moz و Majestic به مقایسه بپردازند.

  1. متای سئو تنها با یک کلیک

افزونه متای سئو این موارد را در اختیار شما قرار می دهد: عنوان و طول مقاله، URL، تعدادی لینک، تعدادی عکس هم با ALT و هم بدون آن، نمایش تیتر ها بر اساس زمان بندی.

  1. SEO Minion

SEO Minion

اگر در حوزه سئو فعالیت می کنید، استفاده از این افزونه یک امر کاملا ضروری محسوب می شود. شما را قادر می سازد که به انجام این کار ها بپردازید: تحلیلات در صفحه، دیدن تمام لینک هایی که در صفحه به شما داده شده است، پیدا کردن لینک های خراب و پیش نمایش SERP. اگر ردیابی تغییر مسیر همیشه برای شما کار سخت و ناخوشایندی است، این نوع از افزونه های کروم برای سئو این کار را نیز انجام می دهد.

  1. رتبه بندی محتوا

این افزونه یکی از بهترین و مناسبت ترین ابزار ها برای برنامه ریزی کلمات کلیدی است و برای محتوای شما ایده های گوناگون ارائه می دهد. نحوه کار کردن آن بدین صورت است که شما کلمه کلیدی هدف خود را در گوگل جستجو می کنید؛ این افزونه در کمترین زمان یک پنجره را برای شما باز می کند سپس ده موقعیت برتر در گوگل به نمایش در می آید. این ابزار برای کسانی که محتوا تولید می کنند، متصدیان آژانس های تولید محتوا، مدیران شرکت های بازاریابی که برای کلمات کلیدی خود ایده های جدید و متفاوت می خواهند پر کاربرد خواهد بود.

  1. تحلیل و بررسی سئوی WooRank

تحلیل و بررسی سئوی WooRank

نکته بسیار جالب و متفاوت درباره این افزونه این است که برای استفاده از آن به ایجاد حساب نیازی نیست و تنها با وارد کردن URL خود در قسمت جستجو می توانید از آن بهره ببرید. داده های سئوی وب سایت مانند بک لینک ها، ترافیک، استاندارد های رسانه های اجتماعی، توانایی استفاده و … را در دسترس شما قرار می دهد.

جمع بندی

استفاده از افزونه های کروم برای سئو برای افراد مختلفی که کار شان با سئوی سایت مرتبط است، کمک کننده است. ما در این مقاله سعی کردیم توضیح دهیم که این افزونه ها چیستند و چه فوایدی برای صاحبان مشاغل دارند. در ذیل هر عنوان توضیح مبسوط دادیم که هر یک از این افزونه ها دقیقا برای چه کاری مناسب اند. در صورت بهره مندی از آن ها کسب و کار شما گسترش می یابد و فروش محصولاتتان چند برابر می شود.

نظرات کاربران