نرخ تبدیل گوگل ادز

5 روش برای بهینه سازی نرخ تبدیل گوگل ادز

بیشتر صاحبان کسب و کار ها و برند های تجاری بهینه سازی نرخ تبدیل را نادیده می گیرند. آن ها فکر می کنند کار های مهم دیگری هست که باید برای افزایش فروش انجام دهند. آن کار ها برای موفقیت کلی هر کسب و کاری ضروری است. با این حال، نادیده گرفتن بهینه سازی نرخ تبدیل به طور کامل یکی از راه های مطمئن برای معروف شدن یک نام تجاری است که به همان سرعتی که بالا می رود پایین می آید. تبلیغات گوگل ادز در تجارت الکترونیک کارایی زیادی دارد. در این مقاله توضیح می دهیم نرخ تبدیل و گوگل ادز چه ارتباطی با یکدیگر دارند و پنج روش را برای بهینه سازی نرخ تبدیل گوگل ادز به شما معرفی می کنیم.

نرخ تبدیل و گوگل ادز چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟

نرخ تبدیل گوگل ادز

به زبان ساده، بهینه سازی نرخ تبدیل، تبدیل بازدیدکنندگان وبسایت شما به مشتریان شماست. همه می خواهند بهترین تجربه را در نگاه اول داشته باشند. شما برای ایجاد بهترین تجربه کار های جالب زیادی می توانید انجام دهید. صفحه فرود یا لندینگ پیج وبسایت شما اولین جایی است که مخاطب آن را می بیند. برای اطمینان از اینکه این تجربه بهترین است، باید تکنیک های بهینه سازی نرخ تبدیل را تمرین کنید. کمپین های تبلیغاتی گوگل بر اساس چیزی به نام «امتیاز کیفیت» اجرا می شوند و یکی از عوامل تعیین کننده در این امتیاز، طراحی صفحه اول و نرخ تبدیل است. در نتیجه نرخ تبدیل گوگل ادز بسیار مهم تر است.

راه های بهینه سازی نرخ تبدیل گوگل ادز

راه های بهینه سازی نرخ تبدیل گوگل ادز
  1. نتایج خود را تحلیل کنید

وقتی می خواهید ببینید در کمپین تبلیغاتی شما چه اتفاقی افتاده است، باید داده ها را در فاصله مشخصی تجزیه و تحلیل کنید. البته بهینه سازی نرخ تبدیل گوگل ادز اشتباه است. به این دلیل که داده ها فورا به روز نمی شوند؛ بنابراین می توانید برخی از داده های اشتباه را در آمار خود در نظر می گیرید و تحلیل شما اشتباه می شود. تا یک هفته صبر کنید و بعد از طریق گوگل ادز کمپین خود را تحلیل کنید.

  1. وضعیت بازار را در نظر بگیرید

بازار هر روز و هر ماه تغییر می کند و تحلیل بازار یکی از مهم ترین کار هایی است که باید انجام دهید. بنابراین مهم است که در نظر داشته باشید که عرضه و تقاضا مانند گذشته نیست. توصیه می شود کمپین های ماه قبل خود را با هم مقایسه کنید تا کنترل بیشتری بر بودجه و نرخ تبدیل گوگل ادز خود داشته باشید. با مقایسه داده های امسال با سال قبل متوجه می شوید در چه ماه هایی معمولا جستجو های کمتری انجام می شود یا چه ماه هایی برای سرمایه گذاری بهترین هستند.

  1. مقایسه مزایده ها

این بخش در قسمت رابط کاربری در گوگل ادز قرار دارد. مقایسه مزایده ها بسیار مفید است؛ زیرا به شما این امکان را می دهد که موقعیت خود را با سال گذشته از نظر تعداد جستجو مقایسه کنید. علاوه بر این به شما اجازه می دهد که ببینید رقبای شما چه کسانی هستند و موقعیت شما نسبت به آن ها چگونه است.

  1. توصیه های ادوردز

توصیه های ادوردز

یکی دیگر از عوامل مهم در بهبود نرخ تبدیل، قسمت توصیه های ادوردز است. در قسمت چپ بالای قسمت رابط گوگل ادز، خود سیستم بعضی از بهینه سازی ها را براساس کلمات کلیدی و غیره توصیه می کند. قبل از اعمال هر تغییری، باید بفهمیم که توصیه های گوگل به چه معناست. باید ارزیابی کنیم که بعضی از آن ها برای ما مفید هستند و کدام یک مضر. در این مرحله مهم است بدانیم سیستم بعضی از توصیه ها را به صورت خودکار اعمال می کند. مانند پیشنهادات تبلیغاتی جدید. بنابراین ضروری است که آن ها را به صورت دوره ای بررسی کنید و از تغییراتی که نمی خواهیم اعمال شود اجتناب کنید. به طور خلاصه، مهم ترین چیز این است که قبل از هر تصمیمی تا حد امکان داده های خود را بررسی کنید؛ زیرا تغییرات قابل برگشت نیستند و تنظیم تک تک آن ها زمان می برد. با این حال با داشتن یک پایگاه داده خوب و دانش لازم می توانید از کمپین های تبلیغاتی گوگل ادز بیشترین استفاده را ببرید و نرخ تبدیل گوگل ادز را بهبود ببخشید.

  1. طراحی صفحه فرود سایت خود را جذاب کنید

صفحه فرود یا لندینگ پیج سایت شما اولین قسمتی است که بازدیدکنندگان با آن مواجه می شوند. شما باید این قسمت را تا جایی که می توانید جذاب نشان بدهید تا نرخ تبدیل گوگل ادز بالاتر برود. عوامل موثر در جذابیت صفحه فرود سایت عبارتند از:

  • سرعت صفحه
  • چیدمان
  • عواملی که باعث می شود بازدیدکننده به شما اعتماد کند
  • تصاویر
  • فرایند پرداخت
  • پشتیبانی بک اند
  • نظرات کاربران

جمع بندی

در کمپین های تبلیغاتی گوگل ادز، نرخ تبدیل یکی از مهم ترین جنبه هایی است که باید آن را بهینه سازی کرد. هرچه نرخ تبدیل گوگل ادز بهتر باشد، بهینه سازی بودجه بهتر خواهد بود. ما در این مقاله راه های بهینه سازی نرخ تبدیل گوگل ادز را به شما معرفی کردیم.

نظرات کاربران