آموزش ساخت ایمیل شرکتی

آموزش ساخت ایمیل شرکتی

 خیلی از افراد زمانی که با عبارت ایمیل شرکتی و آموزش ساخت ایمیل شرکتی رو به رو می شوند، سردرگم می شوند و فکر می کنند که کار دشواری است. طبق روشی که ما به صورت معمولی با آن آشنا شده ایم، ساخت ایمیل با استفاده از سایت هایی مثل yahoo یا gmail امکان پذیر است و با عبارتی که در پایان ایمیل مشاهده می شود، ما متوجه می شویم که ایمیل بر روی چه شبکه ای ایجاد شده است. حال اگر شما اکانت ایمیل خود را در سی پنل وب سایت خود راه اندازی کنید، به عبارتی به ساخت ایمیل شرکتی اقدام کرده اید.

در این مقاله قصد داریم که به آموزش ساخت ایمیل شرکتی بپردازیم و به شما توضیح دهیم که چطور می توانید در سی پنل خود اکانت ایمیل بسازید. ساخت حساب ایمیل در سی پنل کار بسیار آسانی است و به سرعت انجام می شود. در واقع شما می توانید در کمتر از چند دقیقه حساب ایمیلی برای خود در سی پنل ایجاد کنید.

هنگامی که یک وب سایت برای خود ایجاد کرده اید، می توانید با استفاده از دامنه خود‌ به ایجاد یک آدرس ایمیل اقدام کنید. به جای آن که در پایان ایمیل شما عبارت gmail.com نمایش داده شود، شما می توانید با استفاده از سی پنل وب سایتی که به تازگی ایجاد کرده اید، ایمیلی ایجاد کنید که در پایان آن آدرس وب سایت شما نمایش داده شود. سی پنل ساخت چنین ایمیلی را برای کاربران بسیار آسان تر کرده است.

 

دلیل استفاده از ایمیل های شرکتی چیست؟

دلیل استفاده از ایمیل های شرکتی چیست؟

بسیاری از فیلتر های وب برای مسدود کردن پیام ها از دامنه های میزبان وب تنظیم شده است. به طور مثال، بعضی از فیلترها برای آن که از ورود ایمیل ها از طرف Hotmail.com یا yahoo.com به صندوق ورودی جلوگیری شود، تنظیم شده اند؛ زیرا دامنه های میزبان وب به دلیل رایگان بودن، امکان دارد که به وسیله هرکسی ساخته شوند و بدون ردیابی است؛ در نتیجه، بسیاری از افرادی که قصد انتشار هرزنامه ها یا بدافزارها را دارند از ایمیل های رایگان مبتنی بر وب استفاده می کنند. به همین دلیل، بسیاری از فیلترهای وب سعی می کنند که پیام ها و ایمیل هایی که از این دامنه ها ارسال می شوند را مسدود کنند؛ در نتیجه، اگر بخواهید ایمیلی که از طرف شما ارسال می شود به پوشه هرزنامه نرود و هرزنامه شناخته نشود، بهتر است که از ایمیل شرکتی استفاده کنید و از دامنه های میزبان وب برای ساخت ایمیل استفاده نکنید.

دلیل دیگری که باعث شده است محبوبیت استفاده از ایمیل های شرکتی افزایش یابد و افراد بیشتری به دنبال آموزش ساخت ایمیل شرکتی بروند، این است که آدرس ایمیل های شرکتی حس حرفه ای بودن بیشتری می دهد. مردم به یک ایمیل شرکتی نسبت به یک ایمیل غیر شرکتی که از دامنه های میزبان وب ایجاد شده است، اعتماد بیشتری دارند. اگر به این موضوع باور ندارید، بهتر است لحظه ای پیش خود فکر کنید که اگر پیام مهمی از طرف PayPal یا بانک خود دریافت کنید که با آدرس @gmail.com پایان یابد، به محتویات ایمیل اعتماد خواهید کرد یا خیر. به احتمال زیاد جواب شما خیر خواهد بود؛ زیرا هر شرکت و سازمان مهمی مثل PayPal، به درجه ای رسیده است که دیگر از دامنه های میزبان وب برای راه اندازی اکانت ایمیل خود استفاده نکند و ایمیلی با دامنه خود داشته باشد.

 

راه اندازی اکانت ایمیل با استفاده از سی پنل

راه اندازی اکانت ایمیل با استفاده از سی پنل

در این مرحله از آموزش ساخت ایمیل شرکتی ، قصد داریم ایجاد یک حساب ایمیل با استفاده از سی پنل را به شما توضیح دهیم. برای آن که بتوانید یک حساب ایمیل با استفاده از سی پنل برای خود ایجاد کنید، ابتدا باید وارد سی پنل وب سایتتان شوید. سپس به دنبال بخش Email بگردید و در این بخش بر روی گزینه Email Accounts کلیک کنید. در ادامه، گزینه Create را انتخاب کنید.

در صفحه بعدی ای که برای شما نمایان می شود، باید اطلاعات مربوط به آدرس ایمیل را وارد کنید. در زیر لیستی از اطلاعاتی که در این قسمت از شما می خواهد را برای شما تهیه کرده ایم.

  • Username

در این قسمت باید نام کاربری مورد نظر خود برای ایمیل خود را وارد کنید. همچنین باید دامنه را از منوی کشویی که در رو به روی شما قرار گرفته است انتخاب کنید. البته بدیهی است که اگر فقط یک دامنه در سی پنل خود در اختیار دارید، به صورت پیش فرض همان دامنه انتخاب می شود.

Username
  • Password

در این قسمت از مراحل آموزش ساخت ایمیل شرکتی همانطور که از نامش پیداست، باید رمز عبوری را که فکر می کنید امنیت حساب ایمیل شما را تامین می کند وارد کنید. این قسمت از سیستم ایجاد شده است تا پیچیدگی کلمه عبور منتخب شما را بررسی کند و به آن از نظر قدرت امنیتی امتیاز دهد. همچنین شما می توانید از گزینه Generate که در کنار این قسمت قرار داده شده است نیز استفاده کنید و با انتخاب این گزینه، رمز عبوری قوی که شکستن آن دشوارتر است را ایجاد کنید.

  • Storage Space

شما در این قسمت، فضایی که در ایمیل خود به عنوان فضای ذخیره سازی به آن نیاز دارید را می توانید وارد کنید. اندازه ای که در این قسمت وارد می کنید در واحد مگابایت است. همچنین شما می توانید یک واحد ذخیره سازی بزرگ تر یا گزینه نامحدود را از منوی کشویی ای که رو به روی شما قرار دارد انتخاب کنید.

اگر فضایی که در حساب ایمیل خود استفاده کرده اید از فضای ذخیره سازی ای که در این قسمت مشخص کرده اید بیشتر شود، نامه ها و ایمیل هایی که دریافت کرده اید به فرستنده بازگشت داده می شود؛ در نتیجه، در عددی که در این قسمت وارد می کنید، دقت کنید.

اگر قصد ایجاد چندین حساب ایمیل را دارید، کادر Stay on this page را پس از کلیک روی Create علامت بزنید. وقتی تیک کادر را بردارید، پس از ایجاد حساب کاربری، به صفحه «فهرست حساب های ایمیل» هدایت می شوید. حال در این قسمت از آموزش ساخت ایمیل شرکتی ، باید گزینه Create را انتخاب کنید.

مقالات مرتبط با سی پنل:

نحوه اتصال سی پنل به ایمیل

چگونگی ایجاد ساب دامین در سی پنل

نظرات کاربران