ساخت اکانت بیزینس اینستاگرام

ساخت اکانت بیزینس اینستاگرام

بسیاری از کسب و کار ها به خصوص موفق ترین های آن ها، امروزه از اینستاگرام به عنوان کانالی برای تجارت استفاده می کنند. اینستاگرام یک محل فوق العاده برای اجرای کمپین های تبلیغاتی مختلف و جذب مشتریان جدید است. شما می توانید با حضور در این شبکه اجتماعی، کسب و کار خود را به مردم نشان دهید تا بتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید. اولین قدم برای حضور در اینستاگرام به عنوان محلی برای تجارت، ساخت یک اکانت بیزینس اینستاگرام است. در این مقاله درمورد این که چگونگی ساخت اکانت بیزینس اینستاگرام توضیح خواهیم داد.

ساخت اکانت بیزینس اینستاگرام

ساخت اکانت بیزینس اینستاگرام

برای این که بتوانید یک اکانت بیزینس در اینستاگرام داشته باشید، لازم نیست که کار خاصی انجام دهید؛ ابتدا یک حساب شخصی بسازید و سپس از طریق تنظیمات آن را به یک حساب تجاری تغییر دهید. برای ساخت اکانت بیزینس در اینستاگرام، مراحل زیر را دنبال کنید :

  • ابتدا به نمایه یا پروفایل خود بروید و روی دکمه Edit Profile ضربه بزنید.
  • سپس روی گزینه Switch to Professinal Account ضربه بزنید.
  • روی گزینه Coutinue ضربه بزنید.
  • برای ساخت اکانت بیزینس اینستاگرام، از بین دسته های مختلفی که به شما نمایش داده شده است، باید دسته ای که به بهترین شکل کسب و کار شما را توصیف می کند، انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب دسته باید مشخص کنید که دسته در نمایه شما نمایش داده شود یا خیر. سپس روی گزینه Done ضربه بزنید.
  • در صفحه بعدی به جای حساب کاربری شخصی، باید گزینه Creator Business را انتخاب کنید و روی گزینه Next ضربه بزنید.
  • در صفحه باز شده باید اطلاعات خواسته شده مانند شماره تماس را وارد کنید. همچنین باید مطمئن باشید ایمیلی که وارد می کنید برای حساب رسمی تجاری شما است. همچنین اگر فروشگاه حضوری دارید، بهتر است که آدرس آن را در این قسمت وارد کنید. برای کسب و کار هایی که می خواهند دکمه تماس را فعال کنند، وارد کردن شماره تلفن در این مرحله ضروری است.
  • بعد از وارد کردن اطلاعات، گزینه Next را انتخاب کنید. با طی کردن این مراحل، کار شما به پایان می رسد و اکانت بیزینس اینستاگرام شما هم اکنون آماده است.

بهینه سازی اکانت بیزینس اینستاگرام

بهینه سازی اکانت

پس از ساخت اکانت بیزینس اینستاگرام، باید آن را برای کسب و کار خود بهینه سازی کنید. به کمک فیلد های زیر می توانید اکانت بیزینس اینستاگرام خود را بهینه کنید.

عکس پروفایل

عکس پروفایلی که انتخاب می کنید بهتر است که لوگوی شرکت شما باشد تا مردم بتوانند به راحتی برند شما را شناسایی کنند.

نام

در این بخش باید نام کسب و کار خود را وارد کنید تا مردم با وارد شدن به نمایه شما، بتوانند نام کسب و کار شما را به راحتی بدانند.

نام کاربری

نام کاربری که به آن آیدی نیز گفته می شود، شناسه ای است که افراد می توانند با جستجو آن در اینستاگرام کسب و کار شما را پیدا کنند. در زمان ساخت اکانت بیزینس اینستاگرام و بعد از آن می توانید نام کاربری خود را تغییر دهید. دقت داشته باشید که نام کاربری نباید فاصله داشته باشد.

پیوند

در صورتی که برای کسب و کار خود سایتی راه انداخته باشید، می توانید لینک آن را در نمایه خود قرار دهید. همچنین در صورتی که بخواهید می توانید لینک آخرین صفحه تبلیغاتی خود را در نمایه قرار دهید. البته دقت داشته باشید که پس از ساخت اکانت بیزینس اینستاگرام تنها اجازه قرار دادن یک لینک را در نمایه خود خواهید داشت.

بیو

بیو اینستاگرام یکی از مهم ترین بخش هایی است که می توانید توجه کاربران را در آن به سمت کسب و کار خود جلب کنید. می توانید در بیو درمورد کسب و کار خود یا شعارتان بنویسید.

راه های ارتباط

برای این که هیچ مشتری ای را از دست ندهید، بهتر است تمامی راه های تماس و ارتباط با مشتریان را در صفحه خود قرار دهید؛ مانند ایمیل، تلفن و آدرس فیزیکی.

مزایای ساخت اکانت بیزینس اینستاگرام

مزایای ساخت اکانت

ساخت اکانت بیزینس اینستاگرام مزایای زیادی برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت. برخی از این مزایا عبارت اند از:

افزایش اعتبار

با ساخت یک اکانت مخصوص کسب و کار در اینستاگرام می توانید به برند خود اعتبار ببخشید. اکانت های مخصوص کسب و کار، ظاهر حرفه ای تری به برند شما می دهند. همچنین به کمک این مدل از حساب ها راه های بیشتری برای تعامل با مخاطبان خود خواهید داشت.

امکان تجزیه و تحلیل

یکی از قابلیت های فوق العاده ای که با ساخت اکانت بیزینس اینستاگرام در اختیار شما قرار می گیرد، قابلیت تجزیه و تحلیل است. اینستاگرام به حساب های تجاری این امکان را می دهد که نگاهی جامع به اکانت خود داشته باشند و آن را تجزیه و تحلیل کنند. ویژگی Insights حساب به شما کمک می کند اکانت را از نظر میزان دسترسی، تعامل در رسانه های اجتماعی و داده های دنبال کنندگان بررسی کنید. چنین قابلیتی به شما این امکان را می دهد تا مخاطبان خود را به خوبی تفکیک کنید و ببینید که حساب در گذر زمان چقدر پیشرفت و رشد کرده است.

دسترسی به قابلیت های جدید

هنگامی که حساب خود را از حالت شخصی به حالت تجاری تغییر می دهید، قابلیت های مختلف جدیدی در اختیار شما قرار می گیرد. به کمک این قابلیت ها می توانید به اطلاعات آماری و تحلیلی حساب خود دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید به کمک قابلیت فروشگاه اینستاگرام محصولات و خدمات خود را به صورت مستقیم به مشتریان بفروشید.

جمع بندی

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال است. به همین دلیل است که این شبکه اجتماعی به محلی فوق العاده برای حضور کسب و کار ها و جذب مشتریان جدید تبدیل شده است. امروزه بسیاری از کسب و کار های بزرگ و کوچک در دنیا، از اینستاگرام استفاده می کنند. در این مقاله درمورد نحوه ساخت اکانت بیزینس اینستاگرام برای حضور در این شبکه اجتماعی بزرگ توضیح دادیم.

نظرات کاربران