برون سپاری تولید محتوا

شش قدم مهم برای برون سپاری تولید محتوا

آژانس سئو برای افزایش بازدید سایت و افزایش ترافیک آن، خدماتی به مشتریان خود ارائه می دهد. یکی از آن ها برون سپاری تولید محتوا است. برای گرفتن ترافیک اضافه، این آژانس به بهینه سازی سایت می پردازد و وظایف او در موارد زیر خلاصه می شوند: خلاصه محتوا فنی، طرح محتوا، موضوع اثر بخش برای بلاگ، تجزیه و تحلیل موضوع بلاگ، رسیدگی فنی بلاگ. در این مقاله درباره پروسه چگونگی این برون سپاری و مراحل مختلفی که باید برای آن طی کرد، توضیحاتی داده ایم.

فرایند برون سپاری تولید محتوا

برون سپاری تولید محتوا زمانی اهمیت پیدا می کند که صاحب صفحه و بلاگ می خواهد بداند هر چند وقت یکبار باید عکس منتشر کند و آژانس سئو این امر را تشخیص می دهد. یکی از منابعی که آژانس سئو استفاده می کند تا مشتری هایش بتوانند به پست های بلاگ دسترسی یابند، بازار یابی محتوای Semrush است.

  • قدم اول: ساختن حساب کاربری

در گام اول از برون سپاری تولید محتوا، رفتن به سایت Semrush، ثبت نام کردن و انتخاب گزینه اشتراک پایه را باید به ترتیب انجام دهید. سپس برای تولید محتوا مبلغی را به حساب کاربری خود اضافه کنید.

  • قدم دوم: سفارش دادن

برون سپاری تولید محتوا

اگر در این بازار محتوا حساب کاربری داشته باشید، در این مرحله می توانید نوع محتوایی را که قصد تولیدش را دارید و تعداد کلمه کلیدی هدف را مشخص کنید.

  • قدم سوم: تکمیل کردن یک فرم خلاصه

سایت بازار محتوا از مشتریان خود می خواهد که فرمی با جزئیات زیاد را پر کنند. علت آن ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر است که نظر مشتری را جلب کند. این کار دستور العمل هایی را که نویسنده ها موظف به انجام آن ها هستند، در اختیار شان قرار می دهد. در این صورت برای گرفتن نتیجه دلخواه دیگر لازم نیست که حتما به نویسنده ها دسترسی داشته باشید. زمانی که محتوایی را سفارش می دهید، آژانس، اطلاعاتی از این قبیل را به کپی رایتر می دهد: موضوع مقاله و کلمه کلیدی، قالب مطلوب مقاله، مخاطب مورد نظر مقاله، مقالات مشابه که در این موضوع نوشته شده اند، نتایجی که انتظار آن را دارید، لحن مورد نظر مقاله و زبان اصلی برند.

هنگامی که مواردی مانند زبان محتوا، کلمات کلیدی ای که پیشنهاد شده اند، لحن صدا و مشتری مورد نظر را تنظیم و مرتب می کنید، به مشتری اولین پیش نویس را ارائه می دهید که با نسخه ای از پروژه که مورد نظر اوست، همخوانی دارد.

  • قدم چهارم: بررسی طرح اولیه

بررسی طرح اولیه

درباره قدم چهارم در برون سپاری تولید محتوا باید بگوییم که طرح اولیه دو روز بعد از ثبت سفارش آماده است. در صورتی که طرح اولیه مناسب و مورد نظر آژانس باشد، اقداماتی صورت می گیرد که این اطمینان حاصل شود که محتوا بهترین محتوای ممکن است. این اقدامات شامل موارد زیر می شوند: بررسی بصری منطبق بودن مقاله بر فرمت از پیش تعیین شده، بررسی تراکم کلمه کلیدی برای یافتن لینک های اسپم، تصحیح یک ویراستار برای تشخیص اشتباهات گرامری.

دستیار نگارش سئو سایت Semrush برای بررسی کیفیت محتوا ابزار مختلفی ارائه می دهد. این ابزار دیدگاه های مختلفی درباره پارامتر های زیر به دست می دهند:

  • SEO
  • توانایی خواندن
  • لحن صدا
  • تک بودن
  • قدم پنجم: در خواست تجدید نظر

ممکن است در برون سپاری تولید محتوا حالتی پیش آید که محتوا کاملا دلخواه شما نباشد. در این صورت در بخش ابزار، نظر خود را مبنی بر اینکه می خواهید آن تغییر کند می نویسید.

  • قدم ششم: ثبت سفارش

ثبت سفارش

مرحله آخر تایید سفارش است. در خواست تجدید نظر یک پروسه سه روزه است. هنگامی که این مرحله طی شد و نتیجه، مورد پسند شما واقع شد، زمان آن فرا می رسد که سفارش خود را تایید و ثبت نمایید.

آن ها محتوا را با فرمت ZIP  دانلود می کنند که شامل HTML  برای اینکه بتوان آن را فوری در سایت آپلود کرد، txt  و تصویر جدا با فرمت JPG  می شود. آن ها می توانند بسیار سریع و بدون توقف مقاله را آپلود کنند.

جمع بندی

همان طور که احتمالا مطلع شدید با بهره گرفتن از این سایت بازار محتوا، می توانید خیلی راحت تر از آنچه که می پندارید به برون سپاری تولید محتوا بپردازید. لازمه این کار طی کردن این شش قدم مهمی است که توضیح دادیم و لازمه طی کردن این شش گام، دقت در جزئیات آن ها و عمل کردن به آن ها به ترتیب است. انجام دادن هر مرحله بعد از مرحله قبلی ضروری است زیرا برای مثال شما نمی توانید بدون اینکه یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید و مبلغی بپردازید، چیزی سفارش دهید و فرمی را پر کنید. اگر در خواست تجدید نظر ندهید نمی توانید نتایج آن را بررسی کنید و آنچه را که دلخواه تان است به دست آورید. لازم به ذکر است که در انجام تمام مراحل باید به جزئیات، توجه کافی داشته باشید.

نظرات کاربران