تولید محتوا برای پیج زبان انگلیسی

گام های اساسی تولید محتوا برای پیج زبان انگلیسی

افزایش کاربران در فضای مجازی تنها به دلیل سرگرم شدن نیست. بسیاری از آن ها با هدف یادگیری زبانی جدید، مهارتی خاص و… از این فضا استفاده می کنند. به عنوان مثال اینستاگرام به یک ابزار بسیار کاربردی برای یادگیری زبان انگلیسی تبدیل شده است. اگر شما نیز معلم هستید و می خواهید تعداد شاگرد های خود را افزایش دهید، استفاده از این اپلیکیشن می تواند فرصت های شغلی بسیاری را در اختیارتان قرار دهد. از طریق اینستاگرام می توانید با افراد مختلف در سراسر دنیا در تماس باشید و شاگرد های بسیار زیادی را از این راه برای کلاس هایتان جذب کنید. تنها لازم است تولید محتوا برای پیج زبان انگلیسی را بلد باشید. معمولا اغلب پیج های زبان انگلیسی به دنبال جذابیت بالا همراه با کاربردی بودن پست ها و استوری هایشان هستند. از آنجایی که محتوای شما در واقع نشان دهنده کلاس درستان است، باید بر روی هر یک از آن ها وسواس به خرج دهید و بهترین نمونه را تولید کنید.

آیا داشتن پیج اینستاگرام برای معلم های زبان انگلیسی کاربردی است؟

تولید محتوا برای پیج زبان انگلیسی

در ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام تنها برای به اشتراک گذاری عکس های خاص استفاده می شد؛ اما در چند سال اخیر تقریبا تمام افراد از این فضا برای به اشتراک گذاری روتین زندگی خودشان استفاده می کنند. همچنین در کنار اشتراک گذاری کار های روزانه خود به تبلیغ کسب و کار و افزایش خریداران خود نیز می پردازند. معلم های زبان انگلیسی یا زبان های دیگر نیز به سادگی می توانند از این فضا استفاده کرده و از طریق کار های زیر به درآمد های بالایی دست پیدا کنند.

  • شما می توانید محتوای مرتبط با زبان انگلیسی را در این فضا با دنبال کننده های خود به اشتراک بگذارید.
  • پکیج ها و بسته های مختلفی را مرتبط با زبان انگلیسی طراحی کنید و آن ها را به طرفدارانتان بفروشید تا علاوه بر کمک به آن ها، درآمد شما نیز افزایش یابد.
  • همچنین می توانید کلاس های خود را در پیجتان تبلیغ کرده و شاگرد های زیادی را جذب کنید.
  • یکی دیگر از راه های کسب درآمد از طریق پیج اینستاگرام، مشاوره در زمینه تخصصتان است. به عنوان مثال اگر آیلتس تدریس می کنید، می توانید درباره نحوه اجرای آزمون و ضرورت آن در کشورهای مختلف برای تحصیل و مهاجرت مشاوره دهید.

نحوه ساختن اکانت تجاری در اپلیکیشن اینستاگرام

نحوه ساختن اکانت تجاری در اپلیکیشن اینستاگرام

برای ساختن یک اکانت مرتبط با زبان انگلیسی به هیچ مهارت خاصی احتیاج ندارید. تنها لازم است تمام مراحل زیر را دنبال کنید و هیچ یک را جا نیندازید.

  • ساختن اکانت تجاری زبان انگلیسی

ابتدا برنامه اینستاگرام را نصب کنید و سپس با باز کردن آن بر روی ساختن اکانت جدید ضربه بزنید. در این مرحله لازم است یک نام کاربری مناسب با توجه به فعالیت پیج خود انتخاب کنید. پیشنهاد می شود نام انتخابی شما حاوی کلماتی مانند انگلیسی، تدریس، معلم و سایر کلمات مرتبط با فعالیت پیجتان باشد.

از این طریق تمام کاربران اینستاگرام به محض دیدن نام کاربری شما متوجه می شوند که در این حساب، قرار است چه اتفاقی بیفتد. در ادامه باقی فرم را پر کرده و حساب کاربری مورد نیاز خود را ایجاد کنید. لازم به ذکر است که تنظیمات خودکار اینستاگرام بر روی ساختن حساب کاربری شخصی است و شما برای اینکه پیج پر بازدیدی داشته باشید، لازم است آن را به پیج تجاری تغییر دهید.

ابتدا روی Account ضربه بزنید، سپس بر روی “Switch to a Profesional Free Account” کلیک کرده و بهترین تعریف را برای پیج خود انتخاب کنید. در این مرحله پیج شما به یک اکانت تجاری تغییر یافته و می توانید تولید محتوا برای پیج زبان انگلیسی خود را آغاز کنید.

  • تکمیل بایو پیج

بایو پیج اینستاگرام شما توضیح بسیار کوتاهی از فعالیتی که قصد دارید شروع کنید، می دهد. به همین دلیل باید با دقت فراوان آن را انتخاب کنید. نوشته شما نباید طولانی باشد؛ زیرا هیچ کسی علاقه به خواندن بایو های طولانی ندارد. همچنین در عین حال باید آن را کاربردی و مفید نگه دارید تا کاربران مختلفی را جذب پیج کرده و بازدیدتان را افزایش دهید.

  • وارد کردن اطلاعات تماس

در پیجی که قصد دارید از آن برای تولید محتوا برای پیج زبان انگلیسی خود استفاده کنید، می توانید اطلاعات تماستان را نیز در قسمت contact اضافه کنید. از آنجایی که بسیاری از افراد علاقه ای به وارد کردن شماره تلفن خود بر روی پیجشان ندارند، معمولا از ایمیل خود در این کادر استفاده می کنند. از این طریق درصد مزاحمت را کاهش داده و تنها از افرادی که قصد دارند زبان انگلیسی را یاد بگیرند، ایمیل دریافت خواهند کرد.

وارد کردن اطلاعات تماس
  • انتشار محتوای مورد نظر

در این مرحله، پیج اینستاگرام شما به طور کامل آماده شده و تنها لازم است محتوایی که می خواهید در آن انتشار دهید را آماده کنید. پیشنهاد ما این است که اولین محتوا را با یک ویدیو کوتاه از خودتان آغاز کنید. ویدیویی که در آن توضیح کوتاهی در رابطه با مدارک مرتبط با زبان انگلیسی تان، سابقه کاری خود، محتوایی که قصد دارید در پیج انتشار دهید و سایر موارد مرتبط ارائه داده اید.

 مراقب باشید که به هیچ عنوان پیج زبان انگلیسی خود را به سمت مطالب غیر مرتبط نبرید. به عنوان مثال بسیار دیده شده است که معلم های زبان محصولات زیبایی را تبلیغ می کنند که هیچ ارتباطی به کاربر ها و نوع محتوای پیج ندارد. در این صورت، دنبال کننده های شما دلسرد شده و از اعتمادشان کاسته خواهد شد.

جمع بندی

اگر به عنوان یک معلم زبان انگلیسی قصد دارید مخاطبان خود را بیشتر کنید و با افراد مختلف در سراسر دنیا در تماس باشید، لازم است از ابزار های امروزی به نحو احسن استفاده کنید. یکی از ابزار هایی که باعث پیشرفت بسیاری از انسان ها در زمینه های مختلف شده است، اینستاگرام نام دارد. با ساختن یک پیج تجاری در این اپلیکیشن و انتشار محتوای قوی به سادگی می توانید دنبال کننده های بسیاری را با خود همراه کنید و درآمد خود را نیز از طریق تولید محتوا برای پیج زبان انگلیسی، افزایش دهید. فراموش نکنید که محتوای شما باید با خلاقیت بالایی ساخته شود تا کاربرانی با سلایق مختلف را به خود جذب کند.

نظرات کاربران