تولید محتوا معماری

نکاتی درباره تولید محتوا معماری

بازاریابی محتوا و تولید محتوا معماری برای معماران راهی عالی جهت جلب اعتماد و وفاداری مشتریان است. در حالی که تبلیغات ناگهانی در همه جا چشم ها را آزار می دهد تولید محتوا معماری با کیفیت بالا و ارائه اطلاعات ارزشمند در مورد چگونگی بهبود زندگی، می تواند توجه مخاطب شما را جلب کند. تولید محتوا معماری این امکان را برای شما فراهم می کند تا با تمام گروه های مشتریان در ارتباط باشید، توجه مشتریان جدید را جلب کرده و علاقه مشتریان موجود را حفظ کنید. علاوه بر این می توانید کسانی را که آماده شروع همکاری هستند تشویق کنید و کسانی را که فقط به آن فکر می کنند درگیر فضای کاری خود کنید. به این ترتیب تولید محتوا معماری به معمار کمک می کند تا سفارشات بیشتری جذب کند و موفقیت کسب و کار خود را افزایش دهد.

در باب اهمیت تولید محتوا معماری بد نیست بدانید بازاریابی محتوا 3 برابر بازاریابی سنتی منجر به تولید می شود و 62٪ هزینه کمتری دارد، یعنی شما می توانید با پرداخت هزینه ی کمتر درآمد بیشتری داشته باشید. در ادامه ی این مطلب ما قصد داریم به نکاتی برای تولید محتوا معماری خوب و اثرگذار اشاره کنیم.

مخاطب خود را بشناسید

برای اطمینان از اینکه تولید محتوا معماری، معماران را به هدف خود می رساند، درک دقیق مخاطب بسیار مهم است. برای انجام این کار باید داده های مربوط به مشتریان موجود را جمع آوری کرده و آنها را در سیستم CRM یا فقط یک فایل اکسل معمولی سازماندهی کنید. پس از آن لازم است که تمام اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنید، آنها را خلاصه کنید و یک تصویر کلی از مشتری ایده آل ایجاد کنید. برای تولید محتوا معماری در گام اول داده های زیر مورد نیاز است:

جمعیت شناسی مخاطب: نام، سن، محل سکونت، شغل، سطح تحصیلات، درآمد سالانه.

اهداف و ارزشها: اهداف اصلی که مشتری ایده آل دنبال می کند و همچنین جاه طلبی های شخصی و شغلی که او را مشتاق می کند. این اطلاعات به ایجاد محتوای مربوط به مشتریان کمک می کند و نشان می دهد که نگرش معمار به کار، همه انتظارات مخاطب را برآورده می کند.

چالش ها: در این مورد باید نیازهای مشتریان را شناسایی کنید.

خدمات و پیشنهادات: در این مورد باید به تردیدهایی که مردم معمولا درباره خدمات معماری دارند و مواردی که خوانندگان می خواهند قبل از شروع همکاری بدانند اشاره کنید. ارائه این اطلاعات به مخاطب به شما کمک می کند تا اختلاف نظرها را به طور موثر و بدون فشار اضافه رفع و کنترل کنید.

منابع اطلاعاتی: باید کانال هایی را که مخاطبان هدف استفاده می کنند را شناسایی کنید و تولید محتوا معماری را مناسب این کانال ها طراحی و تولید کنید.

"<yoastmark

بر اساس نیاز مخاطب تولید محتوا معماری انجام دهید

مرحله بعدی در بازاریابی محتوا و تولید محتوا برای معماران این است که بفهمید مخاطبان شما به دنبال چه چشم اندازهایی هستند. بنابراین وقتی مشخص شد که مخاطبان چه کسانی هستند وقت آن است که ببینیم چه نوع اطلاعاتی برای آنها جالب است. برای این منظور در نظر گرفتن این نکته مهم است که مشتریان احتمالی سطح آگاهی متفاوتی در مورد خدمات معماری دارند. برخی از آنها در حال حاضر به دنبال پیمانکار هستند در حالی که برخی حتی نمی دانند که به یک پیمانکار نیاز دارند. در نتیجه باید محتوای مجزا برای هر کدام از آنها ایجاد شود:

مخاطبان سطح یک

شما در این بخش مخاطبانی را هدف قرار می دهید که کاملا از نیازهای خود بی اطلاع هستند. بنابراین شما باید توجه این دسته از مخاطبان را به خود، شرکت و نکات عمومی جلب کنید. تولید محتوا معماری در این مرحله جهت فروش نیست بلکه آموزشی، کمکی، سرگرم کننده و الهام بخش است.

مخاطبان سطح دو

مخاطبانی که نیاز خاصی دارند و در حال حاضر به دنبال راه حل هستند. تولید محتوا در این مرحله می تواند راهنمایی برای معرفی برند و کسب و کار شما باشد.

مخاطبان سطح سه

مشتریانی که آماده شروع پروژه هستند. این مشتریان نیازهای خود را می دانند و از آنجا که شما را می شناسند و به شما اعتماد دارند وقت آن است که با آنها گفتگو کنید. به عنوان مثال تولید محتوا معماری در این مرحله می تواند یک پیشنهاد مشاوره رایگان یا ارزیابی پروژه باشد.

"<yoastmark

کانال هایی را برای تبلیغ محتوا انتخاب کنید

این مرحله به معنای واقعی کلمه تعیین می کند که آیا تولید محتوا معماری برای شما با موفقیت همراه خواهد بود یا خیر.

سایت و وبلاگ

تولید محتوا و انتشار آن در سایت و وبلاگ برای مشتریان سطح یک و دو بهترین عملکرد را دارد. فعالیت در این کانال ها به معمار اجازه می دهد تا شهرت و اعتماد ایجاد کند، چشم اندازهای خوبی را القا کند و همچنین داستان منحصر بفرد برند خود را تعریف کند. وبلاگ نویسی به انواع مختلفی از محتوا نیاز دارد: مقالات، مطالعات موردی، اخبار و اطلاع رسانی. بد نیست در نظر داشته باشید تولید محتوا معماری در سایت و وبلاگ اگر به صورت منظم انجام شود و از نظر سئو بهینه شده باشد می تواند در رتبه بندی شما در موتورهای جستجو موثر باشد. با افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو ترافیک سایت بالا رفته و می توانید مخاطبان جدید جذب کنید.

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی فضایی پر مخاطب است و شما می توانید با فعالیت در آن کسب و کار خود را ارتقا دهید. حضور پررنگ در شبکه های اجتماعی، قدرت بهبود رتبه بندی سایت ها و اثبات قابل اطمینان بودن شما را دارد، زیرا بسیاری از افراد قبل از تصمیم گیری به فیس بوک، پینترست و اینستاگرام سر می زنند.

بازاریابی ایمیلی

برای اینکه بازاریابی محتوا بازدهی بهتری داشته باشد بهتراست آن را با سایر اشکال بازاریابی همراه کنید. شما می توانید تولید محتوا معماری خود را از طریق بازاریابی ایمیلی برای مشتریان فعلی و جدید خود ارسال کنید. این کار برای جذب مخاطب سطح دو و سه بسیار کارآمد است زیرا موجب افزایش تعامل خواهد شد. نباید فراموش کنید که هر چه بیشتر با مخاطب در ارتباط باشید احساس صمیمیت و اعتماد بیشتری ایجاد می شود.

سعی کنید ایمیل های خود را شخصی سازی کرده و با فواصل منظم ارسال کنید. شما همواره باید در دسترس مخاطب باشید و تولید محتوا معماری یکی از بهترین روش ها برای ایجاد تعامل با مخاطب است.

مقالات مرتبط:

چند عنصر برای بازاریابی محتوای موفق

۶ اشتباه تولید محتوا و راهکارهایی برای جلوگیری از آنها

نظرات کاربران