تولید محتوای گیمینگ

تولید محتوا گیمینگ در شبکه های اجتماعی

بازی های ویدئویی این روزها پیشرفت بسیاری داشته و طرفداران بسیاری دارد اما نحوه ی عرضه ی آن به بازار و چگونگی بازاریابی آن نیز همواره مهم است. در این مطلب ما قصد داریم به بیان نکاتی درباره تولید محتوا گیمینگ بپردازیم. در واقع شما اگر نتوانید تولیدات خودتان را به خوبی و با قدرت به بازار عرضه کنید در حوزه ی فروش نیز موفق نخواهید بود، در نتیجه بازاریابی صحیح و تولید محتوا گیمینگ یک فاکتور مهم در موفقیت شما است.

تولید محتوا گیمینگ

تولید محتوا گیمینگ

تولید محتوا گیمینگ در شبکه های اجتماعی

هم اکنون میلیون ها نفر در سراسر جهان در شبکه های اجتماعی فعال هستند و شما نباید در تولید محتوا گیمینگ قدرت شبکه های اجتماعی را دست کم بگیرید. امروزه هر ویدئویی که در این شبکه ها پخش و اصطلاحا وایرال شود مانند یک ویروس قوی به سرعت پخش می شود و اگر شما موفق شده باشید یک تولید محتوا باکیفیت و قابل به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی منتشر کنید برند و محصول شما به سرعت معروف می شود. البته بد نیست برای تولید محتوا گیمینگ در شبکه های اجتماعی معیارهای زیر را نیز در نظر داشته باشید:

1. در صفحات مرتبط با خود تبلیغات انجام دهید

جامعه طرفدار بازی های ویدئویی محدود نیستند اما بهتر است تولید محتوا و تبلیغات خود را به صورت هدفمند منتشر کنید. با صفحات معرفی کننده بازی های ویدئویی ارتباط برقرار کنید. در تولید محتوا گیمینگ باید مخاطب خود را هیجان زده و کنجکاو کنید، علاوه بر این افرادی را پیدا کنید که مایلند بازی های جدید را تست کنند.

2. به کمپین ها و مسابقات مختلف بپیوندید

کمپین های مسابقاتی بسیاری در فضای مجازی برای طرفداران بازی های ویدئویی وجود دارد. یکی از بهترین راه های تولید محتوا گیمینگ اسپانسر شدن در این کمپین های مسابقاتی است. این فعالیت به شما این امکان را می دهد که بازی های جدید خود را معرفی کنید. علاوه بر این به شما کمک می کند برند خود را مطرح کرده و به گوش مخاطبان برسانید.

تولید محتوا گیمینگ

تولید محتوا گیمینگ

3. محتوای متنوع و چشمگیر تولید کنید

در تولید محتوا گیمینگ علاوه بر اینکه شما باید در مورد برند و بازی جدید خود اطلاعاتی به مخاطب دهید بهتر است آن را تبدیل به یک سناریو کرده و یک محتوای قابل به اشتراک گذاری تهیه کنید. به عنوان مثال این روزها ویدیوهای طنز بسیار بیشتر دیده می شود و طرفداران بسیاری دارد. شما می توانید با ساخت یک کلیپ طنز در راستای تولید محتوا گیمینگ، در شبکه های اجتماعی وایرال شوید.

4. اینفلوئنسرهای گیمر را پیدا کنید

اینفلوئنسر افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی هستند و بهتر است تبلیغات خود را به اینفلوئنسرهای گیمر بسپارید. فرض کنید یک اینفلوئنسر گیمر از شما برای مخاطبان خود بگوید؟ تاثیر این نوع تبلیغات در شبکه های اجتماعی فوق العاده است.

5. در صورت بروز مشکل شفاف باشید

در تولید محتوا گیمینگ برقراری ارتباط و تعامل با مخاطب می تواند در بازاریابی و فروش بازی تاثیر بسزایی داشته باشد. مخاطب هر زمان حس کند می تواند به شما به عنوان یک برند قوی اعتماد کند به این معنا است که شما موفق شده اید خود را تثبیت کنید. ممکن است در مراحل مختلف انتشار، خرید یا پشتیبانی بازی شما دچار مشکل شود، بهتر است با مخاطبان خود صادق باشید و از اعتراف به نقص ها و مشکلات نهراسید.

6. آماده ی مواجهه با ترول ها باشید

فعالیت در فضای مجازی سخت است حتی اگر یک شرکت معتبر و برند قوی باشید. در تولید محتوا گیمینگ باید در نظر داشته باشید ممکن است افرادی شما و بازی های ساخته شده توسط شما را نپسندند در نتیجه باید آماده ی مواجهه با ترول ها یا افرادی که در اینترنت نظرات منفی و شایعه منتشر می کنند باشید. سکوت، صبر و بی توجهی اولین واکنش های صحیح در برابر ترول ها است.

7. بازی های خود را برای سیستم عامل های مختلف آماده کنید

اگر مایلید طیف مخاطبان گسترده ای داشته باشید باید بازی های خود را برای سیستم عامل های مختلف آماده کنید. در واقع فعالیت در قالب های مختلف نوعی تولید محتوا گیمینگ است. بازی شما برای بیشتر دیده شدن هم باید مناسب سیستم عامل ویندوز باشد و هم اندروید و IOS ، تا بتوانید طیف وسیعی از مخاطبان را جذب کنید. حتی بهتر است این امکان را برای کاربر خود فراهم کنید تا بتواند گاهی با کامپیوتر وارد بازی شود و گاهی با تلفن همراه، این هماهنگی بین دو سیستم عامل مختلف به شما کمک می کند مخاطب بیشتری جذب کنید.

8. در تولید محتوا منظم و مستمر عمل کنید

در تولید محتوا گیمینگ و به طور کلی برای حضور در شبکه های اجتماعی باید از یک تقویم کاری پیروی کنید. در واقع برای برقراری تعامل و ارتباط با مخاطب باید منظم محتوای جدید تولید کنید و ارائه دهید. مخاطب شما باید بداند که می تواند به شما اعتماد کند و در یک تاریخ مشخص در انتظار یک نقد، بررسی و یا انتشار یک بازی جدید باشد. برقراری ارتباط با مخاطب قطعا با تولید محتوای مستمر ممکن خواهد بود.

هزینه تولید محتوا متنی به چه چیز هایی بستگی دارد؟

۶ اشتباه تولید محتوا و راهکارهایی برای جلوگیری از آنها

۶ تاکتیک برای تولید محتوای یوتیوب

نظرات کاربران