آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

یادگیری و آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی بسیار ساده و در عین حال هیجان انگیز است. از تکنیک‌ های فیلم‌ برداری و اصول داستان‌ گویی تا ویرایش عکس و ویدیو ها، مهارت ‌هایی هستند که برای ساخت تیزر های تبلیغاتی  باید به کار بروند. در عصری که خلاقیت در تولید محتوا حرف اول را می زند، یاد بگیرید که از تلفن همراه خود برای تولید تیزر های تبلیغاتی با کیفیت بالا استفاده کنید. چه یک کارآفرین نوپا باشید چه یک تولید کننده محتوای حرفه ای، با کشف و آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با صرف کم ترین زمان و ساخت تیزر های جذاب، نام تجاری خود را ارتقا خواهید داد.

دلیل اهمیت ویدیو

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی
  • درگیر شدن بیشتر: مخاطبان 50% بیشتر احتمال دارد که یک ویدیو را تماشا کنند تا متنی را بخوانند، زیرا ماهیت پویای محتوای ویدیو توجه را بیشتر به خود جلب می کند.
  • تاثیر رسانه های اجتماعی: ویدیو ها به طور متوسط 65 درصد تعامل بیشتری را در رسانه های اجتماعی نسبت به سایر انواع محتوا به دست می آورند و باعث افزایش تعامل و اشتراک گذاری می شوند.
  • تاثیر یوتیوب: یوتیوب به عنوان دومین موتور جست و جوی بزرگ در سطح جهان، بیش از یک میلیارد بازدید کننده ماهانه منحصر به فرد را جذب می کند و پلتفرم وسیعی برای انتشار محتوا ارائه می دهد.
  • تعامل گسترده بیننده: ویدیو ها بینندگان را برای مدت طولانی ‌تری درگیر می‌ کنند و باعث می شوند ارتباط عمیق ‌تری با برند ایجاد شود.

به طور کلی می ‌توان گفت، جذابیت بصری، پتانسیل تعامل و اشتراک ‌گذاری ویدیو، آن را به ابزاری قدرتمند برای ارتباط موثر، ساخت برند و ارتباط مخاطبان در عصر دیجیتال تبدیل کرده است.

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی فقط با یادگیری این ۱۰ نکته

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی فقط با یادگیری این ۱۰ نکته
  • عکسبرداری افقی (نه عمودی):

 فیلمبرداری افقی فریم وسیع تری را فراهم می کند و تجربه تماشا را در پلتفرم ها و دستگاه های مختلف بهینه می سازد. این کار تضمین می کند که محتوای شما از نظر بصری جذاب است و با اندازه های مختلف صفحه نمایش سازگاری دارد.

بیشتر بدانید: بهترین برنامه های ادیت عکس

  • محل قرارگیری تلفن همراه:

گوشی تلفن همراه خود را در یک مکان ثابت بگذارید. برای جلوگیری از لرزش و ثابت بودن تصویر می توانید با استفاده از یک سه پایه گوشی خود را ثابت نگه دارید تا تصویر تار نشود.

  • نور خوب:

 نور کافی برای تهیه ویدیو های واضح، با کیفیت و رزولوشن بالا، بسیار مهم است. نور طبیعی ایده آل است؛ اما اگر در داخل خانه عکاسی می کنید، خود را رو به منبع نور قرار دهید. ویدیو های با نور خوب، دید و کیفیت کلی را افزایش می دهند.

  • ضبط صدا بدون نویز:

کیفیت خوب صدا به اندازه تصویر خوب، مهم است. اطمینان حاصل کنید که میکروفون تلفن همراهتان به خوبی کار می کند و مانع از دریافت صدا های اطراف می شود و در صورت نیاز از میکروفون های خارجی برای ضبط صدای بدون نویز استفاده کنید.

 تیزر تبلیغاتی
  • زوم گوشی:

 زوم دیجیتال روی گوشی های هوشمند می تواند کیفیت ویدیو را کاهش دهد. به جای زوم کردن، از نظر فیزیکی به سوژه نزدیک شوید تا وضوح ویدیو را حفظ کنید.

  • ادیت ویدیو:

 از برنامه های ادیت ویدیو برای اصلاح فیلم خود استفاده کنید. برای سرعت ‌دهی ادیت، بخش ‌های غیر ضروری را برش دهید، تا زمان کم تری صرف ادیت ویدیو ها در برنامه های ادیت شود.

  • موسیقی پس زمینه:

 افزودن موسیقی پس‌ زمینه تاثیر احساسی ویدیوی شما را افزایش می ‌دهد. موسیقی را انتخاب کنید که لحن و پیام محتوای شما را تکمیل کند؛ اما مطمئن شوید که بر روایت یا صدای اصلی غلبه نمی کند.

  • اسکریپت را ساده نگه دارید:

یک پیام متنی ساده به انتقال موثر پیام شما کمک می کند. از جزئیات بیش از حد پرهیز کنید و برای حفظ تعامل بیننده، روی یک روایت واضح و مختصر تمرکز کنید.

  • زبان بدن:

 ارتباط غیرکلامی قدرتمند است. به زبان بدن، حرکات و حالات چهره خود توجه کنید تا اعتماد به نفس و اصالت خود را به دوربین منتقل کنید.

  • پلان های بیش تر:

 داشتن برداشت های بیش تر، انعطاف پذیری را در طول فرآیند ویرایش فراهم می کند. این کار تضمین می ‌کند که گزینه ‌های زیادی برای انتخاب بهترین تصاویر از بین چندین ویدیو دارید و به شما امکان می‌ دهد یک ویدیوی نهایی با کیفیت ایجاد کنید.

جمع بندی

با به کار گیری آموزش تیزر تبلیغاتی با گوشی و تنها با استفاده از یک گوشی هوشمند، دنیایی از امکانات خلاقانه به روی شما باز می شود. با استفاده از آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی می توانید بدون وابستگی به شرکت های تولید محتوا، خودتان از برند و محصولی که دارید تیزر های تبلیغاتی جذاب بسازید و آگاهی از برند خود را افزایش دهید. با تکامل تلفن های هوشمند، پتانسیل آن ها برای تولید محتوای با کیفیت بالا افزایش یافته است. با استقبال از خود کفایی در حیطه تولید محتوا با تلفن همراه خود، نه تنها موانع ورود به عرصه تولید محتوا در پلتفرم های مختلف را از بین می برید، بلکه این مهارت را کسب خواهید کرد تا خودتان داستان های جذابی از تخصص و محصولتان بگویید که برای مخاطبین دلنشین و واقعی باشد. شروع به ایجاد تیزر های تبلیغاتی تاثیر گذار کنید و شاهد تاثیر متحول کننده بر روایت برند خود باشید.

نظرات کاربران