رشد فروشگاه آنلاین

چند استراتژی خارق العاده برای رشد فروشگاه آنلاین

در زمانه ای هستیم که خرید از یک فروشگاه اینترنتی هر روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند و هر روزه هم به این محبوبیت اضافه می شود. در سال 2020 با توجه به همه گیری کرونا استفاده از فروشگاه های آنلاین بیشتر از هر زمان دیگری شد و حالا می توانید خیز خوبی برای رشد فروشگاه آنلاین خود داشته باشید.  در این مطلب از بیزون چند استراتژی کاربردی برای افزایش فروش و رشد فروشگاه آنلاین مطرح می کنیم.

 

راهکارهای رشد فروشگاه آنلاین

دیده شدن

شما باید به مشتریانی که به فروشگاه آنلاین شما علاقه مند هستند، دسترسی داشته باشید. اگر این مشتریان بالقوه از وجود فروشگاه شما اطلاع نداشته باشند ، هیچ ترافیکی به وب سایت شما و هیچ سودی عایدتان نمی شود.

 

به چند روش می توانید میزان ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید:

افزایش قابلیت مشاهده وب سایت شما اولین و مهمترین مرحله در این فرآیند است. در ارتقا the نمایان بودن وب سایت خود کوتاهی نکنید – این کار را به ضرر خود انجام می دهید.

رشد فروشگاه آنلاین

تبدیل مخاطب به مشتری

همین که افرادی به سایت شما مراجعه می کنند گزینه خوبی است ، اما اگر این مخاطب را به مشتری تبدیل نکنند از ارزش بالایی برخوردار نیستند (مخصوصاً برای سرمایه شما!) چند روش برای تبدیل مخاطب به مشتری های وجود دارد.

 

راه های تبدیل مشتری:

  • پنجره های بازشو با ارائه تخفیف انتخاب کنید و به مخاطب نمایش دهید
  • به جریان انداختن ایمیل خودکار

 

بالا بردن ارزش سفارش

حالا که مخاطب در وب سایت شما حضور دارد و در حال تبدیل شدن به مشتری است. چیز دیگری وجود دارد که می تواند به شما کمک کند فروشگاه اینترنتی خود را رشد دهید و سود خود را به دست آورید – ارزش متوسط ​​سفارش.

مشتریان خود را راهنمایی کنید تا به سبد خرید خود اضافه کنند و میانگین سفارش آنها را افزایش دهند. این راهکار می تواند نتایج مثبتی به شما نشان دهد.

 

راه های افزایش میانگین ارزش سفارش:

 

  • محصولی را پیشنهاد دهید که سفارش شما را تکمیل کند (به عنوان مثال کمربند شلوار جین ، محافظ صفحه نمایش با قاب گوشی و غیره)
  • یک آستانه خرید برای ارسال رایگان تعیین کنید (به عنوان مثال خرید بالای 150 هزار تومن ارسال رایگان داشته باشد)

 

فرکانس رشد فروشگاه آنلاین

آیا می بینید که الگوی مشخصی در نتایج شروع به ظهور می کند؟

 

اگر شما مشتریانی دارید که به وب سایت شما می آیند ، به مشتری تبدیل می شوند و اندازه سفارش آنها از آنچه معمولاً سفارش می دهند بیشتر است. حالا باید تعداد دفعات سفارش شخصی را افزایش دهید.

راه های افزایش دفعات خرید:

  • به طور منظم ارتباط برقرار کنید – هر از چند گاهی یک ایمیل ساده یا خبرنامه ماهانه ایمیل دقیق.
  • کد تخفیف های مدت دار یا محدود ایجاد کنید
  • برنامه های وفاداری را برای مشتریان تکراری ایجاد کنید

در این مرحله است که شما واقعاً شروع به ایجاد یک رابطه طولانی مدت با مشتری می کنید. شما باید برای جلب مشتریانی که مدتی است خرید نکرده اند، یک جریان خودکار ایمیل ایجاد کنید یا اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، یک برنامه وفاداری داشته باشید. تمام مواردی که به شما کمک می کند تلنگری به مشتری بزنید تا شما را یادشان بیاید و دوباره در چرخه خرید بیفتند را امتحان کنید. می توانید بر اساس اطلاعاتی که دارید روز تولدشان را تبریک بگویید و کد تخفیفی برای همان روز در نظر بگیرید.

رشد فروشگاه آنلاین

حاشیه سود

با افزایش حاشیه سود خود را افزایش دهید. وقتی در جهت رشد فروشگاه آنلاین قدم بر می دارید، می توانید به کارتان توسعه دهید و با حاشیه سود به درآمد بالایی برسید. حاشیه سود همان نسبت سود به فروش است و کنترل درآمد شما را در پی خواهد داشت.

 

راه های بهینه سازی حاشیه سود:

  • حاشیه سود خود را بشناسید
  • هزینه ها را کاهش دهید
  • قیمت های خود را بالا ببرید
  • به قانون 80-20 توجه کنید

 

بسته بندی خود را بهبود ببخشید

هیچ کس دوست ندارد محصولات خود را در بسته بندی نامناسب قرار دهد. برای رشد فروشگاه آنلاین باید حواستان به بسته بندی محصولاتتان باشد. این موضوع در رشد کسب و کار تاثیر مطلوبی دارد.

راه های ارتقای کیفیت بسته بندی:

  • میتوانید از مخاطب بخواهید لحظه بازکردن بسته را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد.
  • کارت های دست نویس را در جعبه های بسته بندی قرار دهید.
  • کوپن یا کد تخفیف مورد نظرتان را داخل بسته بندی قرار دهید.
  • کتابچه هایی ارائه دهید که به کاربر شما در خرید کمک کند.
  • بسته بندی های خلاقانه یا بامزه ای داشته باشید که باعث جذب مخاطب شود.

 

 

 

نظرات کاربران