مهارت کارآفرینی

17 مهارت کارآفرینی لازم برای موفقیت

سوالی که هر کارآفرین بالقوه ای از خودش می پرسد این است که آیا واقعا من مهارت کارآفرینی دارم؟ قبل از اینکه دنبال ایده کار بگردید و در قالب یک کارآفرین مشغول به فعالیت شوید، باید مطمئن شوید که مهارت لازم برای کارآفرینی در وجودتان نهفته است تا بتوانید مسیر کارآفرین بودن را با آرامش خاطر بیشتری طی کنید.

در این مطلب از بیزون 17 مهارت را عنوان می کنم که هر کارآفرینی باید این مهارت ها را در خودش داشته باشد و بتواند تقویت کند.

مهارت کسب و کار

17 مهارت کارآفرینی

  1. توانایی مدیریت پول برای مهارت کارآفرینی

خیلی ساده ، اگر نمی توانید پولتان را مدیریت کنید ، نمی توانید یک کسب و کار را مدیریت کنید. آیا می دانید پول شما هر ماه کجا خرج می شود؟ آیا شما کمتر دخل و خرجتان با هم می خواند؟ اگر پاسخ این سوالات منفی باشد و به عبارتی ندانید که چه اتفاقی برای پولتان می افتد برای مدیریت بودجه کسب و کار نیز هم با مشکل مواجه می شوید.

 

  1. توانایی جمع آوری پول.

وقتی توانستید پول را مدیریت کنید، می توانید بیشترش کنید؟ برای دریافت سرمایه گذاری ، شما باید نه تنها درک کنید که از کجا پول بدست آورید ، بلکه چگونه باید متقاعد کننده این موضوع را مطرح کنید که تجارت شما نیز ریسک خوبی است.

 

  1. توانایی مدیریت استرس.

استرس اصلا مسئله خنده داری نیست. اگر به خود اجازه دهید از ناکامی ها ناامید و ناراحت شوید، به عنوان یک کارآفرین می توانید فعالیت کنید. باید یاد بگیرید استرس را به عنوان یک نیروی محرکه استفاده کنید.

 

 

  1. توانایی بهره وری به عنوان مهارت کارآفرینی .

اگر مولد و خلاق هستید، باید بدانید که یکی از مهارت های مهم برای کارآفرینی است. باید بتوانید بهترین نیرو و اثر مولد را داشته باشید تا بهره بری خوبی از انرژی خود داشته باشید.

 

  1. توانایی دوست شدن با کارآفرین ها

به گفته جیم ران ، “شما به طور کلی میانگینی از ​​پنج نفری هستید که بیشترین وقت خود را با آنها می گذرانید.” پس می خواهی کی باشی؟ با یافتن دوستان کارآفرینی که بتوانند مبارزات شما را درک کرده و بینش لازم را به شما بدهند ، شانس موفقیت خود را بهبود ببخشید.

مهارت کسب و کار

  1. توانایی شناسایی نقاط قوت و ضعف.

به عنوان یک کارآفرین ، نیازی نیست که در همه چیز کامل باشید. با این حال ، شما باید آگاه باشید که در کجا قوی هستید و در کجا ضعیف هستید. ارزیابی نقاط ضعف و قوتتان به شما در پیشرفت کاری کمک می کند، می توانید ببینید باا چه کسانی شریک شوید و چه کارمندانی استخدام کنید.

 

  1. توانایی استخدام افراد موثر.

وقتی حرف از استخدام کارکنان می شود، باید به عنوان یک مهارت در نظرش بگیرید. شناسایی و استخدام یک کارمند خوب از مهارت های مهم کارآفرینی هست. با داشتن افراد برجسته در تیم می توانید به نقاط قوت جدید دسترسی پیدا کنید و در عین حال فرهنگ شرکتی را ایجاد کنید که مردم دوست داشته باشند بخشی از آن باشند. استخدام افراد مناسب برای رسیدن به موفقیتی که می خواهید برسید، ضروری است.

 

 

  1. توانایی شناخت کارکنان جدید به عنوان مهارت کارآفرینی .

هنگامی که شخص جدیدب را وارد بازار می کنید ، یک پردازش سریع به شکا این امکان را می دهد که ببینید این فرد باید ئر چه حیطه ای فعال باشد و در چه حیطه ای نه. بر اساس این آنالیز به کارمندان خود وظیفه محول کنید چرا که این کار نه تنها باعث می شود کسب و کار شما مسیر درست را طی کند ، بلکه سطح تعهد کارمندان خوب را افزایش می دهد و زمینه پیشگیری از اشتباهات را فراهم می کند.

 

  1. توانایی مدیریت کارکنان.

پس از داشتن افراد مناسب ، باید آنها را به خوبی مدیریت کنید. در اوایل رشد کسب و کار خود ، شما مدیر همه چیز خواهید بود ، بنابراین باد موثر رفتار کنید. اگر نمی دانید چگونه مدیریت کنید ، وقت بگذارید و یاد بگیرید چگونه  به کارکنان خود را انگیزه بدهید، رضایت کارکنان را جلب کنید و توسعه دهید.

 

  1. آگاهی از اهمیت سئو در مهارت کارآفرینی

در آغاز هر کاری باید بدانید که بازاریابی از موارد مهم در کسب و کارها است. خدمات سئو از نکات مهم در بازاریابی است و اگر این موضوع را بی اهمیت بدانید قطعا به زودی با شکست مواجه می شوید.

 

  1. آزمون داشتن برنامه و نقشه A / B.

آزمون تقسیم یک فرآیند ساده است که شامل اجرای یک سناریو به دو روش برای آزمایش تغییر احتمالی است. معمولاً برای تأثیرگذاری وب سایت ها استفاده می شود ، اما در بسیاری از زمینه های مدیریت پروژه و بازاریابی نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 

  1. توانایی ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی.

همراه با سئو ، شبکه های اجتماعی بخشی اصلی از استراتژی بازاریابی هر کسب و کار را نشان می دهند. نه تنها نیاز به درک هر پلتفرم دارید ، بلکه می توانید خود را به بهترین استراتژی ها برای جلب توجه کسب و کارهای نوپا و پرسنال برندینگ خودتان مسلح کنید.

 

  1. توانایی تمرکز بر روی مشتریان خود.

واضح است که بدون مشتری ، شما کسب و کاری ندارید. حواستان باشد که تمام زمینه ها ، محصولات و خدمات شما بر روی نیازهای واقعی مشتری متمرکز شده است. بازار هدف را بشناسید.

 

  1. توانایی فروش.

باید مهارت ارتباط با مشتری را داشته باشید. هر کارآفرینی باید بتواند با آرامش خاطر با مشتری حرف بزند و خواسته و نیاز مشتری را درک کند.

 

  1. توانایی ردیابی روندهای جدید.

دنیای کسب و کار سریع پیش می رود، بنابراین شما باید توانایی دیدن تغییراتی را در حیطه کاری خود داشته باشید.

 

  1. مهارت و توانایی مقابله با شکست.

هیچ کسب و کاری مستقیم به موفقیت نمی رسد. توانایی مقابله با شکست یک مهارت مهم کارآفرینی است. باید بدانید چطور با شکست مواجه شوید. به یاد داشته باشید که هر فرد موفقی که می بینید، ده ها بار قبل از کسب پیروزی شکست خورده است. شکست پایان کسب و کار نیست، جزوی از مسیر است و باید یاد بگیرید که از این شکست ها یاد بگیرید.

 

 

  1. آرزوی بهبود برای جهان

در پایان ، بهترین و ماندگارترین انگیزه کارآفرینی، ایجاد تغییری مثبت در جهان است. هنگامی که کسب و کار و موفقیت خود را بر این اولویت اصلی متمرکز کنید ، خود را آماده تحمل سختی ها برای رسیدن به هدف می دانید.

 

اجازه ندهید این لیست شما را مرعوب یا دلسرد کند. کارآفرین بودن کار بزرگی است ، اما همه این مهارت ها را می توان یاد گرفت. اگر یکی از کمبودهای خود را مشاهده کردید ، بروید! موفقیت نهایی شما به این بستگی دارد.

 

 

 

 

 

 

نظرات کاربران